![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB ] Q- Dziwne przeskakiwanie opon przy skręcie
- daro72
- Super Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
- Lokalizacja: mazowieckie
Jeśli ten rocznik niema komunikacji po szynie kan. To świadczy o tym, że w programie grzebał ktoś kto nie nie ogarniał do końca wszystkiego. Bądź wgrał ci niewłaściwy soft.
Jeżeli chodzi o drugą sprawę to po prostu. Wciskasz hamulec i dopiero wtedy włączasz skanowanie ABS. Może też być tak, że podczas wgrywania nowego softu silnika nie przeprogramowano ci skrzyni i z tym mogą być związane twoje problemy.
Jeżeli chodzi o drugą sprawę to po prostu. Wciskasz hamulec i dopiero wtedy włączasz skanowanie ABS. Może też być tak, że podczas wgrywania nowego softu silnika nie przeprogramowano ci skrzyni i z tym mogą być związane twoje problemy.
Dążenie do doskonałości.
- labul82
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 26 sty 2010, 11:20
- Lokalizacja: Bartoszyce
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
nie wiem czy to końca normalne, ja nie miałem tego efektu a pojawił się
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)
w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)
w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- daro72
- Super Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
- Lokalizacja: mazowieckie
Ja właśnie w piątek robiłem całe przednie zawieszenie. Wczoraj był test 500 km po naszych (prostych jak stół) drogach. Ale wyszło jeszcze coś innego, a mianowicie tarcze hamulcowe do wymiany. Ale remont przodu nie wyszedł kosztowo jeszcze tak tragicznie. Myślę, że czas pokaże.maciu pisze:nie wiem czy to końca normalne, ja nie miałem tego efektu a pojawił się
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)
w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem
Dążenie do doskonałości.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 124
- Rejestracja: 28 lut 2010, 09:24
- Lokalizacja: dolnyslask
daro72 pisze:Ja właśnie w piątek robiłem całe przednie zawieszenie. Wczoraj był test 500 km po naszych (prostych jak stół) drogach. Ale wyszło jeszcze coś innego, a mianowicie tarcze hamulcowe do wymiany. Ale remont przodu nie wyszedł kosztowo jeszcze tak tragicznie. Myślę, że czas pokaże.maciu pisze:nie wiem czy to końca normalne, ja nie miałem tego efektu a pojawił się
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)
w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem
Z ciekawości, ile wyszło ;-) ?
- daro72
- Super Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
- Lokalizacja: mazowieckie
Zmieściłem się w 1,5 koła z tym że robociznę miałem po bardzo dużej znajomości. Nie są to Lemfordery ale czas pokaże. Córka na studiach w Bydgoszczy więc trasy 500 km dwa razy w miesiącu. Oprócz normalnej eksploatacji na co dzień. Komplet wahaczy jakiejś niemieckiej firmy tylko nie pamiętam jakiej musiał bym zerknąć do faktury.
Dążenie do doskonałości.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 124
- Rejestracja: 28 lut 2010, 09:24
- Lokalizacja: dolnyslask
To rzeczywiście dobry koszt ;-) dzięki za info i pozdrawiam.daro72 pisze:Zmieściłem się w 1,5 koła z tym że robociznę miałem po bardzo dużej znajomości. Nie są to Lemfordery ale czas pokaże. Córka na studiach w Bydgoszczy więc trasy 500 km dwa razy w miesiącu. Oprócz normalnej eksploatacji na co dzień. Komplet wahaczy jakiejś niemieckiej firmy tylko nie pamiętam jakiej musiał bym zerknąć do faktury.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 09 wrz 2010, 19:05
- Lokalizacja: Mazowieckie
kolego ja jak kupilem auto to cala zawieche tyl przod wszystko oprocz sprezyn i jakies tam sprawy w silniku czyli rozrzad paski lozyska itd.a co do tych opon to kolega ma chyba racje ze tak w 4#4 tak maja.czytalem na innych forach i wypowiadali sie ze tak dzieje sie w tedy gdy auto niema kontroli trakcii tylko naped torsen i blokade mechanizmu roznicowego. nie wiem czy dobrze zacytowalem ale jakos oto chodzi.ps.ja na remont zawiechy full opcja wymiany silniczki xenonow spryskow i te silnikowe plus lakierowanie dwoch zderzakow wybecelowalem 18000tys.wiem ze dokladam i mam nowsza za ta kase ale te po lifcie nie maja tego charakteru,a pozatym trzeba by bylo tez dolozyc
- karwafak
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 24 mar 2010, 21:31
- Lokalizacja: Warszawa
- colln
- Super Klubowicz
- Posty: 1103
- Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
- Lokalizacja: P.T.
moja vołowina też tak ma - przywykłem, tam mam tył zapinany elektronicznie (pierońsko szybko - kiedyś na podnośniku całe auto było przy wymianie kół to próbowaliśmy uchwycić moment załączenia tyłu - nie dało się.. ze 4 osoby patrzyły i każdy mówił że to musi razem być..) chodzi oto, ze tam tył załącza się jeśli przednie koła poślizgną się o 1/7 obrotu, przy ostrym skręcie czy zawracaniu tył robi krótszą drogę i auto tak potrafi to interpretować - zapina tył który zaczyna wtedy pchać auto do przodu - może w audiku też coś podobnego występuje
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
colln , a Audi nie ma czasem stałego napędu na 4 koła ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 94
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:40
- Lokalizacja: Szczecin