części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 4.2PB ] Q- Dziwne przeskakiwanie opon przy skręcie

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 12 wrz 2010, 07:35

Jeśli ten rocznik niema komunikacji po szynie kan. To świadczy o tym, że w programie grzebał ktoś kto nie nie ogarniał do końca wszystkiego. Bądź wgrał ci niewłaściwy soft.
Jeżeli chodzi o drugą sprawę to po prostu. Wciskasz hamulec i dopiero wtedy włączasz skanowanie ABS. Może też być tak, że podczas wgrywania nowego softu silnika nie przeprogramowano ci skrzyni i z tym mogą być związane twoje problemy.
Dążenie do doskonałości.

Grisza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 09 wrz 2010, 19:05
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Grisza » 12 wrz 2010, 09:12

moze znasz kogos kto by od poczatku do konca ogarnol ten temat.bo wszyscy u ktorych bylem to rozkladaja rece

Awatar użytkownika
labul82
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 26
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:20
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: labul82 » 20 wrz 2010, 22:19

cześć kolego. Ja mam 3 a8 i w każdej jest tak jak mowisz szczególnie w s8 2002 rok 360 kM to normalne w tym modelu ze jak skrecasz to jest efekt taki jakby miało zerwac opony z felg. Czuć normalnie jak az gumę zrywa. Wiec nie słuchaj tu głupot jakie Ci piszą !!!!!
:)

Grisza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 09 wrz 2010, 19:05
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Grisza » 26 wrz 2010, 08:41

dzieki Pawel tak troche zaczolwm sie martwic ze to na pewno cos powaznego,ale jak musi tak byc to super.jestem pocieszony

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 26 wrz 2010, 09:27

nie wiem czy to końca normalne, ja nie miałem tego efektu a pojawił się
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)

w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 26 wrz 2010, 11:06

maciu pisze:nie wiem czy to końca normalne, ja nie miałem tego efektu a pojawił się
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)

w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem
Ja właśnie w piątek robiłem całe przednie zawieszenie. Wczoraj był test 500 km po naszych (prostych jak stół) drogach. Ale wyszło jeszcze coś innego, a mianowicie tarcze hamulcowe do wymiany. Ale remont przodu nie wyszedł kosztowo jeszcze tak tragicznie. Myślę, że czas pokaże.
Dążenie do doskonałości.

bronko86
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 124
Rejestracja: 28 lut 2010, 09:24
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: bronko86 » 26 wrz 2010, 13:06

daro72 pisze:
maciu pisze:nie wiem czy to końca normalne, ja nie miałem tego efektu a pojawił się
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)

w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem
Ja właśnie w piątek robiłem całe przednie zawieszenie. Wczoraj był test 500 km po naszych (prostych jak stół) drogach. Ale wyszło jeszcze coś innego, a mianowicie tarcze hamulcowe do wymiany. Ale remont przodu nie wyszedł kosztowo jeszcze tak tragicznie. Myślę, że czas pokaże.

Z ciekawości, ile wyszło ;-) ?

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 26 wrz 2010, 13:58

Zmieściłem się w 1,5 koła z tym że robociznę miałem po bardzo dużej znajomości. Nie są to Lemfordery ale czas pokaże. Córka na studiach w Bydgoszczy więc trasy 500 km dwa razy w miesiącu. Oprócz normalnej eksploatacji na co dzień. Komplet wahaczy jakiejś niemieckiej firmy tylko nie pamiętam jakiej musiał bym zerknąć do faktury.
Dążenie do doskonałości.

bronko86
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 124
Rejestracja: 28 lut 2010, 09:24
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: bronko86 » 26 wrz 2010, 16:03

daro72 pisze:Zmieściłem się w 1,5 koła z tym że robociznę miałem po bardzo dużej znajomości. Nie są to Lemfordery ale czas pokaże. Córka na studiach w Bydgoszczy więc trasy 500 km dwa razy w miesiącu. Oprócz normalnej eksploatacji na co dzień. Komplet wahaczy jakiejś niemieckiej firmy tylko nie pamiętam jakiej musiał bym zerknąć do faktury.
To rzeczywiście dobry koszt ;-) dzięki za info i pozdrawiam.

Grisza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 09 wrz 2010, 19:05
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Grisza » 28 wrz 2010, 22:03

kolego ja jak kupilem auto to cala zawieche tyl przod wszystko oprocz sprezyn i jakies tam sprawy w silniku czyli rozrzad paski lozyska itd.a co do tych opon to kolega ma chyba racje ze tak w 4#4 tak maja.czytalem na innych forach i wypowiadali sie ze tak dzieje sie w tedy gdy auto niema kontroli trakcii tylko naped torsen i blokade mechanizmu roznicowego. nie wiem czy dobrze zacytowalem ale jakos oto chodzi.ps.ja na remont zawiechy full opcja wymiany silniczki xenonow spryskow i te silnikowe plus lakierowanie dwoch zderzakow wybecelowalem 18000tys.wiem ze dokladam i mam nowsza za ta kase ale te po lifcie nie maja tego charakteru,a pozatym trzeba by bylo tez dolozyc

Awatar użytkownika
karwafak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 24 mar 2010, 21:31
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: karwafak » 13 paź 2010, 21:06

Witam Koledzy.
Ja u siebie zauważyłem to samo zjawisko jeżdżąc na oponach 245x45R18. Po zmianie na zimowe 225x60R16 tak jakby mniej a nawet powiem że niezauważalne, a więc spoko po co bez paniki. Pozdrawiam Klubowiczów

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 14 paź 2010, 01:15

moja vołowina też tak ma - przywykłem, tam mam tył zapinany elektronicznie (pierońsko szybko - kiedyś na podnośniku całe auto było przy wymianie kół to próbowaliśmy uchwycić moment załączenia tyłu - nie dało się.. ze 4 osoby patrzyły i każdy mówił że to musi razem być..) chodzi oto, ze tam tył załącza się jeśli przednie koła poślizgną się o 1/7 obrotu, przy ostrym skręcie czy zawracaniu tył robi krótszą drogę i auto tak potrafi to interpretować - zapina tył który zaczyna wtedy pchać auto do przodu - może w audiku też coś podobnego występuje
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 14 paź 2010, 08:24

colln , a Audi nie ma czasem stałego napędu na 4 koła ??

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 14 paź 2010, 22:11

na myśli miałem ten fakt:

tył który zaczyna wtedy pchać auto do przodu

a w audiku niech kolega z 1 postu zaleje olej jak należy to mu nie będzie pchać przodu

kojot1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 94
Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:40
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kojot1 » 17 paź 2010, 21:29

tak czytam i czytam i widzę że moja sztuka też ma tą przypadłość , najbardziej się to uwidocznia na parkingu wielopoziomowym ślizga nawierzchnia i ostre skręty dają o tym
znać, na początku myślałem że to jakaś awaria ale widzę że to normalne heh.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl