![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB ] Wyrzuca płyn chłodniczy
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Po długich poszukiwaniach znalazłem problem (w najbardziej oczywistym miejscu które przeoczyłem). Cieknie mi z głównego węża prowadzącego do chłodnicy na trójniku a właściwie na czwórniku gdzie grubego węża do góry wychodzi taki mały. Ktoś tam kiedyś kombinował połamał króciec. Wąż o numerze 4D0 121 101 D. Teraz mam problem żeby taki kupić.
Koledzy odgrzewam temat bo właśnie dziś zauważyłem z lewej strony na podłodze pod autem że coś kapie.
Auto rozgrzane po przyjeździe na miejsce stało już około 5minut, zanim wyszedłem. Na zewnątrz zauważyłem że coś kapie.
Silnik wyłączony, otworzyłem maskę i widzę że korek niebieski unosi się w górę i opada (czyli upuszcza ciśnienie).
Powoli go odkręciłem, wyleciało niewiele płynu natomiast pod kolektorem słychać było bulgotanie.
Nie mam ubytków płynu. Mały króciec od rury wodnej 4D0 121 101 D też mam zasilikonowany wycieków tam nie ma. Pod korkiem oleju nie mam "majonezu", ogrzewanie działa klima działa.
Czy uważacie że korek mimo że widziałem jak się unosi upuszczając ciśnienie jest do wymiany?
Auto rozgrzane po przyjeździe na miejsce stało już około 5minut, zanim wyszedłem. Na zewnątrz zauważyłem że coś kapie.
Silnik wyłączony, otworzyłem maskę i widzę że korek niebieski unosi się w górę i opada (czyli upuszcza ciśnienie).
Powoli go odkręciłem, wyleciało niewiele płynu natomiast pod kolektorem słychać było bulgotanie.
Nie mam ubytków płynu. Mały króciec od rury wodnej 4D0 121 101 D też mam zasilikonowany wycieków tam nie ma. Pod korkiem oleju nie mam "majonezu", ogrzewanie działa klima działa.
Czy uważacie że korek mimo że widziałem jak się unosi upuszczając ciśnienie jest do wymiany?
jak upuszczal cisnienie to znaczy wlasnie ze jest sprawny 
Jak na cieplyl silniku odkrecasz korek to zawsze plyn wyleci. Byc moze bylo ponad stan i przez to przy obecnych temperaturach upuscil wiecej niz powinien.

Jak na cieplyl silniku odkrecasz korek to zawsze plyn wyleci. Byc moze bylo ponad stan i przez to przy obecnych temperaturach upuscil wiecej niz powinien.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
tylko co może byc przyczyną że na postoju stygnąc zaczął mi wywalać płyn przez korek?
Wiadomo że wzrosło ciśnienie ale może powinienem coś teraz na szybko sprawdzić bo nigdy nie przelewało mi płynu przez korek.
Sprawdzić teraz jak stygnie węże, które? Te co jest nimi ta rura wodna z tym małym króćcem czy te przy grodzi idące do pompki obiegowej z elektrozaworami?
Który wąż nie powinny być sztywny ?
Wiadomo że wzrosło ciśnienie ale może powinienem coś teraz na szybko sprawdzić bo nigdy nie przelewało mi płynu przez korek.
Sprawdzić teraz jak stygnie węże, które? Te co jest nimi ta rura wodna z tym małym króćcem czy te przy grodzi idące do pompki obiegowej z elektrozaworami?
Który wąż nie powinny być sztywny ?
dokładnie tak było przyjechałem na miejsce nie było gdzie zaparkować, zgasiłem auto po około 5min znowu odpaliłem i postawiłem na zwolnionym juz miejscu ale ślad po wodzie ciągnął się od miejsca gdzie wcześniej stanąłem.Apophis pisze:[...] Takie zjawisko ma miejsce jak sie zgasi nagle mocno rozgrzany motor
Wracając do tych twardych węży, na które mam zwrócić uwagę ?
w czasie jazdy temperatura caly czas 90st na zegarach
przypomnijcie mi proszę w ktorej grupie wartości mierzonych i ktorym okienku widac temperature silnika dla ECU w VAGu?
bo pamiętam że w jednym oknie widac temp z czujnika temperatury silnika tego z przodu co idzie na zegary a jest jeszcze drugi czujnik temp silnika ktory podaje temperature do ECU
przypomnijcie mi proszę w ktorej grupie wartości mierzonych i ktorym okienku widac temperature silnika dla ECU w VAGu?
bo pamiętam że w jednym oknie widac temp z czujnika temperatury silnika tego z przodu co idzie na zegary a jest jeszcze drugi czujnik temp silnika ktory podaje temperature do ECU