części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 FL ALL ] Kolektor ssący, wyjęcie wałków z klapkami

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 18 maja 2016, 16:39

Istnieje duza szansa ze podejdzie do D2 Lift ale do silnika AUW i tych nowszych , do PreFl nie podejdzie .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 18 maja 2016, 17:04

Michał fizycznie podejdzie ale jak z przepustnicą?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 18 maja 2016, 17:41

michalwruszak pisze:Istnieje duza szansa ze podejdzie do D2 Lift ale do silnika AUW i tych nowszych
Yhym. Nr się zamienia ale listwa wtryskowa musi być z D2. Reszte porównywałem i pasi :)

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 18 maja 2016, 17:44

Czyli tak jak myślałem :) Mam nadzieje ze to może zmieni coś na plus
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 18 maja 2016, 18:02

Zobaczymy, ale skoro to jest to samo to tyle, że nowsze :) Aha, standardowo te małe 8 śrubek we wnętrzu kolektora poluzowane...

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 maja 2016, 19:32

oo fajne info tu widze na temat ssaka bo niedlugo bede rozbieral mojego i czyscil. gore nienawiercowna juz zamowilem, nowe nawierty pod dysze lpg pojda, i trzeba ladnie wyczyscic u szczelniec....

Krzychu jak cos bede dzwonil :D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 19 maja 2016, 10:08

Da się dobrać do wnętrza kolektora odkręcając tylko górę i pozostawiając dół przykręcony, czy trzeba wytargać cały?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 19 maja 2016, 10:19

krisker pisze:Da się dobrać do wnętrza kolektora odkręcając tylko górę i pozostawiając dół przykręcony, czy trzeba wytargać cały?

Nie trzeba calości wyciągać - można samą gorę kolektora tylko zrzucić .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 maja 2016, 10:34

ale lepiej jest zrzucić ssaka i zobaczyć jak pod nim wygląda blok, to często gęsto syfu tam nie miara i też można by przy okazji wyczyścić bo więcej roboty przy tym nie ma.... :)
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 19 maja 2016, 10:50

Jak wygląda blok pod spodem, to wiem, bo niedawno wymieniałem zawory pod deklem :) Dlatego pytam o możliwość zdjęcia samej góry, bo zawsze to nieco mniej roboty i nie narażamy się tak na zniszczenie uszczelek itp.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 maja 2016, 11:00

a to jak tak to ok :)
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 19 maja 2016, 17:41

Sciagniesz gore i bedzie ok. Na upartego nie musisz sciagac tylko wystarczy ze wysuniesz te tuleje zaraz za ramieniem bo ona najczesciej sie zapieka. Jak gore sciagniesz to musisz wyczyscic i sylikon naniesc miedzy gardzielami a srodkiem.

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 19 maja 2016, 19:27

Odkręciłem górę kolektora, okazało się że górne klapki mają luz na tej ośce, ośka też ma luz na tulejce od strony przepustnicy. Da się jeszcze coś z tym zrobić? czy szukać innego kolektora?

mlodypitbull
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 06 lip 2016, 13:33
Lokalizacja: Southampton / Biała Podlaska

Post autor: mlodypitbull » 08 lip 2016, 07:58

Ostatnio przerabiałem temat klapek. Znalazłem taki opis, zrobiłem tak jak w opisie i klapki śmigają aż miło. Może komuś sie przyda.

http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/44689.phtml

rodzynek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 63
Rejestracja: 26 sie 2019, 01:54
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1999
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Wojtek
Lokalizacja: SJZ

Post autor: rodzynek » 24 maja 2022, 20:12

Panowie, czy ktoś ma może sprawne, obracające się luźno wałki w aluminiowych tulejach? Próbuję ożywić jeden silnik, ale klap nie da się żadną miarą ruszyć (zresztą, jedno ucho w aluminiowej tulei jest już ułamane...)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl