części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Jaki gaz do A8???

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 27 wrz 2010, 20:27

Nie obraź się kolego ale to bzdura, różnice pomiędzy czerwonymi valtekami a Keihin jest praktycznie niezauważalna (jeśli mówić o zużyciu gazu) różnica polega na trwałości oraz w kosztach zakupu

artekk

Post autor: artekk » 27 wrz 2010, 23:51

colln pisze:różnica polega na trwałości oraz w kosztach zakupu
różnica między nimi polega głównie na zdolności utrzymywania parametrów pracy, niezależnie od warunków.

Krótko mówiąc Keihin i jego klony działają jak wtryskiwacze benzynowe, a inne zwłaszcza przy niskich temperaturach żyją własnym życiem. Czyli trochę przylewają albo ogólnie nie dają rady itp.

Za jakość trzeba płacić, w moim przypadku za koreańskie klony Keihinów trzeba było dopłacić 1000zł. Podziękowałem i skończyło się na Magic Jetach. Od montażu w marcu 2010 wszystko działa bez zarzutu.

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 16 sie 2010, 12:18
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 28 wrz 2010, 05:39

Magic Jet to najlepsze budżetowe wtryskiwacze na rynku, z wyższej półki Matrix/Hana/Medy/Keihn

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 28 wrz 2010, 21:06

artekk pisze:różnica między nimi polega głównie na zdolności utrzymywania parametrów pracy,
no prawda co piszesz ale mówimy o wpływie na zużycie lpg przyjmując za punkt wyjścia nowe sprawne valteki i inne drogie i wtedy różnice są ale naprawdę niewielkie
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 29 wrz 2010, 06:11

Możliwe możliwe, gazownikiem nie jestem, ale wiem że ma lepsze graty w Audi niż w BMW i na butli w BMW robiłem niecałe 320km, a w Audi spokojnie 350km.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2010, 21:06 przez tomi5, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 16 sie 2010, 12:18
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 29 wrz 2010, 10:15

artekk pisze:różnica między nimi polega głównie na zdolności utrzymywania parametrów pracy, niezależnie od warunków.

Krótko mówiąc Keihin i jego klony działają jak wtryskiwacze benzynowe, a inne zwłaszcza przy niskich temperaturach żyją własnym życiem. Czyli trochę przylewają albo ogólnie nie dają rady itp.
i nie trzeba ich kalibrować co rusz jak to jest w przypadku waldemarów 3 ohm, nowy typ Valtek 34 w testach początkowych wypada całkiem nieźle ale należy poczekać i wyciągnąć wnioski po większych przebiegach.

stan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 193
Rejestracja: 07 lip 2010, 10:42
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stan » 30 wrz 2010, 09:56

FOSS pisze:
daro72 pisze:Ale... może się mylę ale aby dwa reduktory chodziły poprawnie montuje się je tak że obydwa obsługują cały silnik bez podziału na V-ki... i wtedy wszystko powinno chodzić OK.
Ja u siebie mam po prostu filtr z dwoma króćcami wlotowymi i dwoma wylotowymi. Z jednego i drugiego reduktora gaz dochodzi do filtra gdzie "miesza się" i rozchodzi na dwie strony silnika osobnymi przewodami. Czym to w praktyce skutkuje. Ano tym, że jak padnie lub rozreguluje się jeden reduktor jeździmy nadal "bezproblemowo". Miałem taką sytuację, gdzie chodził tylko jeden reduktor (przypadkowo i bezwiednie odłączyłem zasilanie). Jeździłem czas jakiś nie wiedząc o tym ale w trasie podczas ostrzejszego przyspieszenia w okolicach 3,5 tys. obr. przechodził mi na Pb, lekko przyspieszając jechał normalnie do 6 tys. Podejrzewałem zapchany filtr fazy lotnej i podczas wymiany zauważyłem dyndający kabelek przy reduktorze. Myślę, że rozwiązanie proste a skuteczne.

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 16 sie 2010, 12:18
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 14 paź 2010, 13:30

Lekkie podsumowanie odnośnie instalacji LPG w V8 Audi. Warto ogarnąć. http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89291 Sebastian modyfikował mi instalkę po druciarzach. Polecam go w 100%.

SERGIO
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: SERGIO » 14 paź 2010, 19:53

Od półtora roku mam również instalację KME z reduktorem KME Gold jednym oczywiście. Ogarnia do 380KM. Jeździ bezproblemowo, tak samo latem jak i zimą, przy normalnej jeździe i długotrwałym butowaniu. Zero problemów.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 14 paź 2010, 22:08

SERGIO pisze:Od półtora roku mam również instalację KME z reduktorem KME Gold jednym oczywiście. Ogarnia do 380KM. Jeździ bezproblemowo, tak samo latem jak i zimą
zgadza się ale i tak znajdą się tacy co powiedzą, że nie masz racji bo oni swoje wiedzą (chociaż masz to fizycznie tyle czasu)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 16 sie 2010, 12:18
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 15 paź 2010, 11:04

Można tak w nieskończoność, każdy ma swoje racje, ja założyłbym dwa reduktory podobnie jak większość doświadczonych i pojętnych instalatorów. Co z tego, że subiektywne odczucia wskazują na to, że jest ok, a po mapach gazowych wyjdzie, że jest za ubogo przy max bucie, kropka.

artekk

Post autor: artekk » 15 paź 2010, 11:14

mastacrx pisze:po mapach gazowych wyjdzie, że jest za ubogo przy max bucie
dobry gazownik nie puści w świat auta, w którym w jakichkolwiek okolicznościach jest za ubogo.

Czy Tobie się podoba, czy nie, D2 4.2 z jednym reduktorem śmigają bez zubażania mieszanki w całym zakresie obrotów, więc autorytatywne stwierdzenia jak powyżej są pozbawione sensu. Amen. :)

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 16 sie 2010, 12:18
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 15 paź 2010, 11:32

Ja wyraziłem już swoje zdanie. Amen, koniec, kropka. ;-)

SERGIO
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: SERGIO » 15 paź 2010, 16:41

mastacrx pisze:Można tak w nieskończoność, każdy ma swoje racje, ja założyłbym dwa reduktory podobnie jak większość doświadczonych i pojętnych instalatorów. Co z tego, że subiektywne odczucia wskazują na to, że jest ok, a po mapach gazowych wyjdzie, że jest za ubogo przy max bucie, kropka.
- Nie wiem czy kolego jesteś pojętnym instalatorem? Nie napisałeś nam tego. Pisząc tak obrażasz np. instalatorów którzy mi zakładali instalację !

- Rozumiem że posiadasz silnik 2.8 w swoim aucie a nie 4.2 więc nie wiem czy wiesz jak jeździ 4.2 na 1 czy 2 reduktorach - czyli teoretyzujesz rozumiem... a może ktoś przewiózł cię autem z silnikiem 4.2 na gazie i stąd te opinie ?

- nikt z nas nie pisał o subiektywnych odczuciach - w moim aucie w żadnym zakresie obrotów nie jest za ubogo i jest to sprawdzone i przez instalatorów jak i przeze mnie w praktyce w trakcie użytkowania auta - ostatnio bawiliśmy się w wyścigi z kilkoma kolegami-posiadaczami A8 i jeśli auta szły równo z moim lub zostawały w tyle nie może oznaczać, że mojemu silnikowi czegoś brakuje.

- wypowiedzi typu tak jest i ... koniec słyszę na co dzień od mojego 3 letniego synka ,,nie, bo nie...!!! Takie wypowiedzi do niczego nie prowadzą

Nie chodzi przecież o to, aby się kłócić czy udowadniać na siłę, że ktoś się myli, moim zdaniem jeśli instalator doskonale wie co robi, wie jak prawidłowo podłączyć instalację, jakie przewody(średnica) poprowadzić pod autem, gdzie się wpiąć, jak dopasować do siebie wszystkie komponenty jakie ciśnienie ustawić itp. itd to nasze 4.2 czy nawet 5,7 Hemi będą bezproblemowo jeździły na jednym reduktorze i nie trzeba wydawać kasy na dwa
Miałem przykład taki, że kolega mój miał dwa reduktory w A8 4,2 i auto mu nie chodziło, ciągłe wypadania zapłonów, nierówna praca, brak mocy, gorsze osiągi po zmianie instalacji całej i założeniu m.in reduktora KME Gold auto chodzi idealnie, więc tak jak pisałem wszystko zależy od tego kto to zakłada i czy ma o tym pojęcie i wie jak w praktyce te umiejętności wykorzystać.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 15 paź 2010, 18:12

Nie chciałbym dolewać oliwy do ognia ani skłócać jednego z drugim ale...
po zakupie swojej eSy założyłem do niej gaz firmy BRC (oczywiście nie ja osobiście zakładałem tylko firma w tym sie specjalizująca)... S8 to najmocniejsza wersja wolnossącego 4,2V8 a mimo to w mojej instalacji jest tylko 1 reduktor i w moim subiektywnym odczuciu jeździ całkiem dobrze w całym zakresie obrotów...

Moje A8 D2 FL 4,2V8 miało założoną instalację STAG'a i też było na jednym reduktorze i jakoś jeździł...

więc chyba jednak można złożyć na jednym reduktorze tak aby to jeździło ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl