[D2 ALL ] Jaki gaz do A8???
różnica między nimi polega głównie na zdolności utrzymywania parametrów pracy, niezależnie od warunków.colln pisze:różnica polega na trwałości oraz w kosztach zakupu
Krótko mówiąc Keihin i jego klony działają jak wtryskiwacze benzynowe, a inne zwłaszcza przy niskich temperaturach żyją własnym życiem. Czyli trochę przylewają albo ogólnie nie dają rady itp.
Za jakość trzeba płacić, w moim przypadku za koreańskie klony Keihinów trzeba było dopłacić 1000zł. Podziękowałem i skończyło się na Magic Jetach. Od montażu w marcu 2010 wszystko działa bez zarzutu.
no prawda co piszesz ale mówimy o wpływie na zużycie lpg przyjmując za punkt wyjścia nowe sprawne valteki i inne drogie i wtedy różnice są ale naprawdę niewielkieartekk pisze:różnica między nimi polega głównie na zdolności utrzymywania parametrów pracy,
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Możliwe możliwe, gazownikiem nie jestem, ale wiem że ma lepsze graty w Audi niż w BMW i na butli w BMW robiłem niecałe 320km, a w Audi spokojnie 350km.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2010, 21:06 przez tomi5, łącznie zmieniany 1 raz.
i nie trzeba ich kalibrować co rusz jak to jest w przypadku waldemarów 3 ohm, nowy typ Valtek 34 w testach początkowych wypada całkiem nieźle ale należy poczekać i wyciągnąć wnioski po większych przebiegach.artekk pisze:różnica między nimi polega głównie na zdolności utrzymywania parametrów pracy, niezależnie od warunków.
Krótko mówiąc Keihin i jego klony działają jak wtryskiwacze benzynowe, a inne zwłaszcza przy niskich temperaturach żyją własnym życiem. Czyli trochę przylewają albo ogólnie nie dają rady itp.
FOSS pisze:Ja u siebie mam po prostu filtr z dwoma króćcami wlotowymi i dwoma wylotowymi. Z jednego i drugiego reduktora gaz dochodzi do filtra gdzie "miesza się" i rozchodzi na dwie strony silnika osobnymi przewodami. Czym to w praktyce skutkuje. Ano tym, że jak padnie lub rozreguluje się jeden reduktor jeździmy nadal "bezproblemowo". Miałem taką sytuację, gdzie chodził tylko jeden reduktor (przypadkowo i bezwiednie odłączyłem zasilanie). Jeździłem czas jakiś nie wiedząc o tym ale w trasie podczas ostrzejszego przyspieszenia w okolicach 3,5 tys. obr. przechodził mi na Pb, lekko przyspieszając jechał normalnie do 6 tys. Podejrzewałem zapchany filtr fazy lotnej i podczas wymiany zauważyłem dyndający kabelek przy reduktorze. Myślę, że rozwiązanie proste a skuteczne.daro72 pisze:Ale... może się mylę ale aby dwa reduktory chodziły poprawnie montuje się je tak że obydwa obsługują cały silnik bez podziału na V-ki... i wtedy wszystko powinno chodzić OK.
Lekkie podsumowanie odnośnie instalacji LPG w V8 Audi. Warto ogarnąć. http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89291 Sebastian modyfikował mi instalkę po druciarzach. Polecam go w 100%.
zgadza się ale i tak znajdą się tacy co powiedzą, że nie masz racji bo oni swoje wiedzą (chociaż masz to fizycznie tyle czasu)SERGIO pisze:Od półtora roku mam również instalację KME z reduktorem KME Gold jednym oczywiście. Ogarnia do 380KM. Jeździ bezproblemowo, tak samo latem jak i zimą
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
dobry gazownik nie puści w świat auta, w którym w jakichkolwiek okolicznościach jest za ubogo.mastacrx pisze:po mapach gazowych wyjdzie, że jest za ubogo przy max bucie
Czy Tobie się podoba, czy nie, D2 4.2 z jednym reduktorem śmigają bez zubażania mieszanki w całym zakresie obrotów, więc autorytatywne stwierdzenia jak powyżej są pozbawione sensu. Amen.
- Nie wiem czy kolego jesteś pojętnym instalatorem? Nie napisałeś nam tego. Pisząc tak obrażasz np. instalatorów którzy mi zakładali instalację !mastacrx pisze:Można tak w nieskończoność, każdy ma swoje racje, ja założyłbym dwa reduktory podobnie jak większość doświadczonych i pojętnych instalatorów. Co z tego, że subiektywne odczucia wskazują na to, że jest ok, a po mapach gazowych wyjdzie, że jest za ubogo przy max bucie, kropka.
- Rozumiem że posiadasz silnik 2.8 w swoim aucie a nie 4.2 więc nie wiem czy wiesz jak jeździ 4.2 na 1 czy 2 reduktorach - czyli teoretyzujesz rozumiem... a może ktoś przewiózł cię autem z silnikiem 4.2 na gazie i stąd te opinie ?
- nikt z nas nie pisał o subiektywnych odczuciach - w moim aucie w żadnym zakresie obrotów nie jest za ubogo i jest to sprawdzone i przez instalatorów jak i przeze mnie w praktyce w trakcie użytkowania auta - ostatnio bawiliśmy się w wyścigi z kilkoma kolegami-posiadaczami A8 i jeśli auta szły równo z moim lub zostawały w tyle nie może oznaczać, że mojemu silnikowi czegoś brakuje.
- wypowiedzi typu tak jest i ... koniec słyszę na co dzień od mojego 3 letniego synka ,,nie, bo nie...!!! Takie wypowiedzi do niczego nie prowadzą
Nie chodzi przecież o to, aby się kłócić czy udowadniać na siłę, że ktoś się myli, moim zdaniem jeśli instalator doskonale wie co robi, wie jak prawidłowo podłączyć instalację, jakie przewody(średnica) poprowadzić pod autem, gdzie się wpiąć, jak dopasować do siebie wszystkie komponenty jakie ciśnienie ustawić itp. itd to nasze 4.2 czy nawet 5,7 Hemi będą bezproblemowo jeździły na jednym reduktorze i nie trzeba wydawać kasy na dwa
Miałem przykład taki, że kolega mój miał dwa reduktory w A8 4,2 i auto mu nie chodziło, ciągłe wypadania zapłonów, nierówna praca, brak mocy, gorsze osiągi po zmianie instalacji całej i założeniu m.in reduktora KME Gold auto chodzi idealnie, więc tak jak pisałem wszystko zależy od tego kto to zakłada i czy ma o tym pojęcie i wie jak w praktyce te umiejętności wykorzystać.
Nie chciałbym dolewać oliwy do ognia ani skłócać jednego z drugim ale...
po zakupie swojej eSy założyłem do niej gaz firmy BRC (oczywiście nie ja osobiście zakładałem tylko firma w tym sie specjalizująca)... S8 to najmocniejsza wersja wolnossącego 4,2V8 a mimo to w mojej instalacji jest tylko 1 reduktor i w moim subiektywnym odczuciu jeździ całkiem dobrze w całym zakresie obrotów...
Moje A8 D2 FL 4,2V8 miało założoną instalację STAG'a i też było na jednym reduktorze i jakoś jeździł...
więc chyba jednak można złożyć na jednym reduktorze tak aby to jeździło ;-)
po zakupie swojej eSy założyłem do niej gaz firmy BRC (oczywiście nie ja osobiście zakładałem tylko firma w tym sie specjalizująca)... S8 to najmocniejsza wersja wolnossącego 4,2V8 a mimo to w mojej instalacji jest tylko 1 reduktor i w moim subiektywnym odczuciu jeździ całkiem dobrze w całym zakresie obrotów...
Moje A8 D2 FL 4,2V8 miało założoną instalację STAG'a i też było na jednym reduktorze i jakoś jeździł...
więc chyba jednak można złożyć na jednym reduktorze tak aby to jeździło ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-