O to mi chodziło ale bardzo dużym skrócie myślowym Może użyłem złych słówFOSS pisze:Tu muszę sprostować.
Moje zawieszenie działa w pełni poprawnie, podnosi się, opuszcza, reguluje podczas jazdy i na postoju i nie mam żadnego problemu z jego poprawnym funkcjonowaniem.......
Niby nie, ale same amory już zapewniają inna charakterystykę zawieszenia więc uzyskanie przy nich poziomu pośredniego byłoby całkiem ciekawą opcjąFOSS pisze:drago_o napisał/a:
Ale próbuj, może jest jakiś myk, który pozwoli to zrobić. Nie Ty jeden, przy zawiasie sportowym, masz problem z tym poziomem.
To nie jest problem, taka jest specyfika fabrycznego zawieszenia sportowego
Właściwie to widzę jedną możliwość. Zawias mógł być dłubnięty(są firmy oferujące obniżenie tylko jednego poziomu(zmiany w sofcie sterownika). A Ty robiąc kalibrację VAS'em przywróciłeś seryjny soft. Ale przypadkowo jest to raczej ciężko zrobić