da sie takie do D3 wsadzić ??michalwruszak pisze:dodatkowo zmieniłem dysze spryskiwaczy na mżawkowe .
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Wkrótce będę wiedzieć - jeden kolega kupił na próbe i zobaczymymkbewe pisze:da sie takie do D3 wsadzić ??michalwruszak pisze:dodatkowo zmieniłem dysze spryskiwaczy na mżawkowe .
Moje auto tak prezentuje się na słoneczkach :
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Chciałoby się powiedzieć "a nie mówiłem" Rozumiem, że cała zwrotnica wyleciała? Łożysko mega mocno było dokręcone i trzeba je tak dokręcić aby się nie rozleciało za szybko. Dobrze, że wszystko poszło i działa. Najgorszy i krytyczny moment w tym wszystkim to wyciąganie czujnika ABS jeśli jest to robione pierwszy raz od nowości. Mój "wrósł" w zwrotnice Ale gratulacje jest kolejne odznaczenie, jak w harcerstwie. "Wymiana łożyska" - Ja sobie tak wypisuje swoje odznaczenia heheh...pebo pisze:A ja wymieniłem łożysko w prawym tylnym kole, a skoro było dojście, to przeczyściłem i przesmarowałem wszystko co się dało. A, i nie wierzcie filmikom z YT jakoby to dało się tak łatwo odkręcać. Mimo psiukania różnymi smarowidłami i odrdzewiaczami śruby są dość mocno dokręcone a dojście jest delikatnie mówiąc niekomfortowe. Do demontażu poszła cała obudowa łożyska koła i dopiero wówczas na prasie można było ładnie wyjąć i założyć zespół łożyska koła. Części zamienne wraz z kompletem śrub i osłon - dzięki uprzejmości kolegi michalwruszak (wielkie dzięki). W zestawie śruba kołnierzowa faktycznie jest z otworem na większy klucz, tak jak koledzy wspominali na forum, być może ze względu na moment dokręcenia 200 Nm.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No własnie. Wiem, że czyste alu jest jednak bardzo wrażliwe i dobrze jest zarzucić na nie przynajmniej jakiś bezbarwny lakier, a na felunek to najlepiej proszkowo. Solidna, trwała warstwa lakieru skutecznie zabezpieczająca przed solą. Sól to zmora naszych dróg.123mielony pisze:Nic kolego nie dawałem-czyste ameliniumpebo pisze:A po polerce rzuciłeś nań jakiś lakier bezbarwny?
Dekielki też polerowałem ale felgi były przez dwie zimy na mojej D3 i sól zrobiła niestety spustoszenie.
[ Dodano: 2016-06-05, 21:29 ]
Cała zwrotnica, jak piszesz, ale tylko dlatego, że nie chciałem ryzykować ze ściągaczem. Nie bardzo było jak podejść, a szkoda było połamać zwrotnicę. A i tak aby dotrzeć do śrub łożyska to musiałem odkręcić kilka śrub zawieszenia, więc została już tylko jedna na górze wahacza - po oznaczeniu położenia też poszła. A z kolei przy dokręcaniu za mało miejsca na klucz dynamometryczny. Z czujnikiem nie było problemu - delikatnie się rozruszał. Oczywiście, przy składaniu wszędzie smar, bo aluminium lubi korodować - taki klimat, a sól na drodze tylko pomaga. No i okazało się, że mam pękniętą obudowę silniczka hamulca ręcznego (stąd chyba komunikat), więc trzeba będzie za jakiś czas do niego wrócić. Oczywiście, od razu solidne czyszczenie hamulców (tarcza, klocki, zacisk) no i pomiary - za rok można szykować się do wymiany. Dzięki za odznaczenie. Z pewnymi sprawami można się nie bawić - dać do mecha i z dyni, ale zawsze trochę mnie ciągnęło do takiej mechaniki, więc hobbystycznie można się pobawić. W międzyczasie też poleciał nowy set hamulców tylnych starszemu w polonezie. Ot, tylko weekend krótki jakiś.drago_o pisze: Chciałoby się powiedzieć "a nie mówiłem" Rozumiem, że cała zwrotnica wyleciała? Łożysko mega mocno było dokręcone i trzeba je tak dokręcić aby się nie rozleciało za szybko. Dobrze, że wszystko poszło i działa. Najgorszy i krytyczny moment w tym wszystkim to wyciąganie czujnika ABS jeśli jest to robione pierwszy raz od nowości. Mój "wrósł" w zwrotnice Ale gratulacje jest kolejne odznaczenie, jak w harcerstwie. "Wymiana łożyska" - Ja sobie tak wypisuje swoje odznaczenia heheh...
Bądź dobry jak chleb.
No i właśnie to jest to co ja uwielbiam... podłubać sobie i zrobić samemu. Nie kręciłoby mnie posiadanie wymarzonego auta jakbym sam przy nim nie dłubał, mechaniory nie wchodzą w grę Silniczek to można na żywca z kanału odkręcić i jeździć bez niego
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 6005
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Dziś zamontowana reszta listw (szczotkowane alu, trochę szkoda, że cięta w poprzek a nie wzdłuż, ale i tak moim zdaniem wygląda lepiej niż oryginał. Do pełni szczęścia brakuje środkowego panelu przycisków z pakietu chrom (już zamówiony), kieszeni boczków z drugiego lifta z chromem (zamówione) i przycisku ręcznego z pakietu chrom (ale to aż się coś trafi, bo ciężko a normalne pieniądze).
Black Cars Matters
200zł nówka u kolegi michała Na alledrogo 150 za używkę, nie wiem czy się kali taki dealdice111 pisze:rzycisku ręcznego z pakietu chrom (ale to aż się coś trafi, bo ciężko a normalne pieniądze).
W poliftowych panelach jest "jedwabiste" podświetlenie przy kółkach MMI. Jak już szalejesz to możesz pomyśleć Dalej już tylko pakiety skór
Ostatnio zmieniony 05 cze 2016, 23:05 przez drago_o, łącznie zmieniany 2 razy.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
jskie ,masz fotę??drago_o pisze: W poliftowych panelach jest "jedwabiste" podświetlenie przy kółkach MMI. Jak już szalejesz to możesz pomyśleć
Ostatnio zmieniony 05 cze 2016, 23:05 przez jordan233, łącznie zmieniany 1 raz.
Chodzi o tą obwódkę przy chromie na górze. Podświetla się na czerwono i przy pokrętle głośności też się podświetla
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 6005
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
O to mi właśnie chodziło, ceny zbliżone do tych z ASO (a to se moge sam załatwić taniej niż u Michała. Nie warte tych $. 50 zł za używkę mogę dać, będę szukał aż ..trafię, podobnie jak było z kierą (dałem tyle, że nikt by nie uwierzył)drago_o pisze:200zł nówka u kolegi michała Na alledrogo 150 za używkę, nie wiem czy się kali taki dealdice111 pisze:rzycisku ręcznego z pakietu chrom (ale to aż się coś trafi, bo ciężko a normalne pieniądze).
Poka zdjęcie albo film, bo nie wiem o co chodzi, a mnie zaintrygowałodrago_o pisze:W poliftowych panelach jest zajebiste podświetlenie przy kółkach MMI. Jak już szalejesz to możesz pomyśleć
Black Cars Matters
I w nocy
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Oficjalnie części panela nie kupisz osobno. Nie pamiętam już ale w przed albo poliftowych panelach dało sie kółka rozebrać i zmieniać ale nie pamiętam w których. Ale nawet jakby co to będzie to ciężko do innego panela zamontować. Chyba trzeba by kompletny panel MMI... a jak już szukacie/kupujecie to polecam taki z transmiterem do pilota odrazu. Ludzie się nie znają i te panele w jednej cenie sprzedają bo nie wiedzą, że się różnią
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG