części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Czujnik ciśnienia oleju

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 21 sty 2014, 23:09

DanioUK Jak przy hamowaniu to masz go za mało .

Awatar użytkownika
DanioUK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 122
Rejestracja: 15 sty 2012, 22:16
Lokalizacja: Skelmersdale/Rybnik

Post autor: DanioUK » 22 sty 2014, 01:14

To prawda napisalem w 4.2 a mam 2.8 ale tu jest identyczna sytuacja wiec dlatego w tym temacie.

Jutro zerkne ile jest oleju ale obstawiam ze bedzie ok tylko zasyfiony.

Gdyby bylo malo oleju to najpierw wywalilo by zolta kontrolke

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 22 sty 2014, 09:04

Wystarczy że podczas ostrzejszego hamowania olej pójdzie do przodu a będzie go mało pompa zassa odrobinę powietrza i też wywali .

Awatar użytkownika
DanioUK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 122
Rejestracja: 15 sty 2012, 22:16
Lokalizacja: Skelmersdale/Rybnik

Post autor: DanioUK » 22 sty 2014, 11:24

Zgadza sie bylo malo oleju. Jutro wymieniam na nowy millersa

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 12 cze 2016, 14:57

Odkopię wątek. Czujnik jest na klucz 24? Jest chyba do niego średni dostęp - da radę zwykłym płaskim, czy coś trzeba kombinować?

EDIT: jednak trzeba kombinować - płaskim 24 niby jest dojście, ale klucz się ześlizguje. Dorobiłem chałupniczo nasadkę tak, aby przez otwór przeszedł króciec czujnika (mam długą wersję), a z zewnątrz przeszlifowałem nasadkę tak, aby dało się za nią złapać kluczem płaskim.

ernesto

Post autor: ernesto » 16 cze 2016, 23:03

krisker pisze: Dorobiłem chałupniczo nasadkę tak, aby przez otwór przeszedł króciec czujnika (mam długą wersję), a z zewnątrz przeszlifowałem nasadkę tak, aby dało się za nią złapać kluczem płaskim.
Zrobisz fotkę swojego zestawu bo też potrzebuje coś wykombinować.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 17 cze 2016, 07:24

Ale tu nie ma filozofii - zwykła nasadka 24mm, kątówką rozszerzony otwór po stronie, po której normalnie wkłada się klucz, a do tego kątówką zeszlifowane boki (normalnie okrągłe) tak, aby dało się za to złapać kluczem płaskim (rozmiar można sobie dobrać). Czujnik nie jest mocno dokręcony, więc nie musi to być heavy duty ;) Przy okazji zrobię zdjęcie.

Można też spróbować kluczem oczkowym giętym, ale pomiędzy czujnikiem, a obudową filtra jest w jednym miejscu dość ciasno.

ernesto

Post autor: ernesto » 17 cze 2016, 20:11

Już wiem :) wczoraj troszkę brakło mi wyobraźni ze względów alergicznych i nie mogłem sobie tego jakoś wyobrazić :D
I tak też zrobię ;)
Kliknąłbym POMÓGŁ ale niestety nie da się ;)
Można też spróbować kluczem oczkowym giętym, ale pomiędzy czujnikiem, a obudową filtra jest w jednym miejscu dość ciasno.
Mam ich kilka rodzajów i też nie da rady podejść, już zastanawiałem się nad poświęceniem klucza 24/27 i zrobić z niego dwa osobne :)
Ale Twój patent jest lepszy ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl