[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
Cywilne A6 A8 mają niższe obroty jałowe. Seria "S" ma wyższe. Poszczególne jałowe są w ESLAWIN dla każdego silnika V8 40v inne.
Te 200rpm więcej po to by eska lepiej z kopyta ruszała
Tak jak pisalem - podniesienie z 760 na 830 niczego nie zmienia.
Te 200rpm więcej po to by eska lepiej z kopyta ruszała
Tak jak pisalem - podniesienie z 760 na 830 niczego nie zmienia.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Leję tylko dwa paliwa do eski... ze stacji z orłem - Verva 98 lub ze stacji z żółtą muszelką V Power Racing 100+. Trzeba uważać bo muszelka ma jeszcze inne paliwo nazwane V-Pover... a na nalewaku PB95 Jeżdzę tak mało że nawet gaz mi do głowy nie przychodzi a poza tym zależy mi na bardziej oryginalnym stanie auta więc gazik odpada.
Na PB95 jakby lekko mocniej dygało silnikiem. Efekt taki... że postoi sobie z 3-5 minut i dopiero się to zaczyna. Jak ruszę przejadę kawałek i stanę... chodzi totalnie smooth, po chwili czuć jakby... wypadający zapłon ale w kompie zero missów.
Na PB95 jakby lekko mocniej dygało silnikiem. Efekt taki... że postoi sobie z 3-5 minut i dopiero się to zaczyna. Jak ruszę przejadę kawałek i stanę... chodzi totalnie smooth, po chwili czuć jakby... wypadający zapłon ale w kompie zero missów.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
Jakby to napisać
nie potrzebnie się czepiasz tego co nie trzeba
pomiar sprężania bywa mało miarodajny w takich wypadkach
Co do twoich przypadłości może też być brak dobrej masy na motorze na kompie zimne luty lambda .
Tylko ja bym wykluczył problemy mechaniczne a potem się czepiał tego .Ostatnio zmieniałem ten napinacz w S6 właśnie i po odpaleniu to to chodziło niby ok
ale mój motor zdecydowanie bardziej aksamitnie pracuje .
W porównaniu z tamtym -mimo tego że świece mają pewnie ponad 200 tys
nie potrzebnie się czepiasz tego co nie trzeba
pomiar sprężania bywa mało miarodajny w takich wypadkach
Co do twoich przypadłości może też być brak dobrej masy na motorze na kompie zimne luty lambda .
Tylko ja bym wykluczył problemy mechaniczne a potem się czepiał tego .Ostatnio zmieniałem ten napinacz w S6 właśnie i po odpaleniu to to chodziło niby ok
ale mój motor zdecydowanie bardziej aksamitnie pracuje .
W porównaniu z tamtym -mimo tego że świece mają pewnie ponad 200 tys
Kompa będę rozkręcał by sprawdzić. Kupiłem też drugie ECU tylko immo muszę zdjąć by mieć na podmiankę. Co prawda z ANK ale przed liftem lecz pinout pasuje.
Wiem... mierzenie ciśnienia na rozrządzie -16/-9 (tak kupiłem auto) mija się z celem... jedna głowica pokazała ~8bar a druga ~11bar. Po ustawieniu momentalnie się wyrównało.
Masa silnika stabilna na bloku - porównałem oscyloskopem bezpośrednio z minusową klemą. Odchyłka 0,05v różnicy w potencjale masy można chyba pominąć co ? Pojawiają się jedynie "piki" w momencie iskry na świecy ale to chyba normalne. Filtry przeciwzakłóceniowe (kondensatory) mam nowe - zdobyłem ori BERU i podmieniłem w instalacji na silnku.
A co powiesz na popychacze ? Terkot przy odpalaniu zimą kojarzony z napinaczami czasami okazuje się graniem klawiatury. Co prawda i mnie chodzi w miarę cicho ale nie może któraś wkładka jest "klepnięta" - jak to sprawdzić ? Myślę, że w takim wypadku te dygnięcia były by równomierne a nie są... są totalnie losowe ci kilka / kilkanaście sekund.
Wiem... mierzenie ciśnienia na rozrządzie -16/-9 (tak kupiłem auto) mija się z celem... jedna głowica pokazała ~8bar a druga ~11bar. Po ustawieniu momentalnie się wyrównało.
Masa silnika stabilna na bloku - porównałem oscyloskopem bezpośrednio z minusową klemą. Odchyłka 0,05v różnicy w potencjale masy można chyba pominąć co ? Pojawiają się jedynie "piki" w momencie iskry na świecy ale to chyba normalne. Filtry przeciwzakłóceniowe (kondensatory) mam nowe - zdobyłem ori BERU i podmieniłem w instalacji na silnku.
A co powiesz na popychacze ? Terkot przy odpalaniu zimą kojarzony z napinaczami czasami okazuje się graniem klawiatury. Co prawda i mnie chodzi w miarę cicho ale nie może któraś wkładka jest "klepnięta" - jak to sprawdzić ? Myślę, że w takim wypadku te dygnięcia były by równomierne a nie są... są totalnie losowe ci kilka / kilkanaście sekund.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
-
- Forum Audi A8
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 maja 2016, 15:45
- Lokalizacja: Internet
Tylko nie szukaj tego po boku głowicy - to nie przewód a kanał w samej głowicy Wiesz... różnie bywarysiek1989 pisze:Witam panowie czy wie ktos jak mają iść węże od egr ?? Z tyłu silnika brakuje mi jednego przewodu i nie wiem gdzie ma iść ?? Proszę o pomoc
Dziś byłem w ASO pogadać z gościem na serwisie w temacie zakupu nastawników. Cena mnie zabiła...
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !