części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

drookash
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 15 gru 2015, 14:43
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: drookash » 14 cze 2016, 21:25

Cywilne A6 A8 mają niższe obroty jałowe. Seria "S" ma wyższe. Poszczególne jałowe są w ESLAWIN dla każdego silnika V8 40v inne.
Te 200rpm więcej po to by eska lepiej z kopyta ruszała ;)
Tak jak pisalem - podniesienie z 760 na 830 niczego nie zmienia.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !

Gość

Post autor: Gość » 14 cze 2016, 21:26

noo to fakt że lepiej sie zbierze mając 760 jak 560 ale mi chodzi o ten bulgocik-ja miałem 650 jakoś

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 14 cze 2016, 22:36

drookash, a próbowałeś na różnych paliwach? Z różnych markowych i ew test na 98.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

drookash
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 15 gru 2015, 14:43
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: drookash » 14 cze 2016, 23:59

Leję tylko dwa paliwa do eski... ze stacji z orłem - Verva 98 lub ze stacji z żółtą muszelką V Power Racing 100+. Trzeba uważać bo muszelka ma jeszcze inne paliwo nazwane V-Pover... a na nalewaku PB95 :) Jeżdzę tak mało że nawet gaz mi do głowy nie przychodzi a poza tym zależy mi na bardziej oryginalnym stanie auta więc gazik odpada.
Na PB95 jakby lekko mocniej dygało silnikiem. Efekt taki... że postoi sobie z 3-5 minut i dopiero się to zaczyna. Jak ruszę przejadę kawałek i stanę... chodzi totalnie smooth, po chwili czuć jakby... wypadający zapłon ale w kompie zero missów.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !

Gość

Post autor: Gość » 15 cze 2016, 00:01

U mnie najlepsza kulturka jest po przejechaniu kawałka jak silnik ciepły to juz cyka sobie miło.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 cze 2016, 06:58

Jakby to napisać <hmm>
nie potrzebnie się czepiasz tego co nie trzeba
pomiar sprężania bywa mało miarodajny w takich wypadkach
Co do twoich przypadłości może też być brak dobrej masy na motorze na kompie zimne luty lambda .
Tylko ja bym wykluczył problemy mechaniczne a potem się czepiał tego .Ostatnio zmieniałem ten napinacz w S6 właśnie i po odpaleniu to to chodziło niby ok
ale mój motor zdecydowanie bardziej aksamitnie pracuje .
W porównaniu z tamtym -mimo tego że świece mają pewnie ponad 200 tys :]

drookash
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 15 gru 2015, 14:43
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: drookash » 15 cze 2016, 12:30

Kompa będę rozkręcał by sprawdzić. Kupiłem też drugie ECU tylko immo muszę zdjąć by mieć na podmiankę. Co prawda z ANK ale przed liftem lecz pinout pasuje.
Wiem... mierzenie ciśnienia na rozrządzie -16/-9 (tak kupiłem auto) mija się z celem... jedna głowica pokazała ~8bar a druga ~11bar. Po ustawieniu momentalnie się wyrównało.
Masa silnika stabilna na bloku - porównałem oscyloskopem bezpośrednio z minusową klemą. Odchyłka 0,05v różnicy w potencjale masy można chyba pominąć co ? Pojawiają się jedynie "piki" w momencie iskry na świecy ale to chyba normalne. Filtry przeciwzakłóceniowe (kondensatory) mam nowe - zdobyłem ori BERU i podmieniłem w instalacji na silnku.

A co powiesz na popychacze ? Terkot przy odpalaniu zimą kojarzony z napinaczami czasami okazuje się graniem klawiatury. Co prawda i mnie chodzi w miarę cicho ale nie może któraś wkładka jest "klepnięta" - jak to sprawdzić ? Myślę, że w takim wypadku te dygnięcia były by równomierne a nie są... są totalnie losowe ci kilka / kilkanaście sekund.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !

rysiek1989
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 31 maja 2016, 15:45
Lokalizacja: Internet

Post autor: rysiek1989 » 15 cze 2016, 20:15

Witam panowie czy wie ktos jak mają iść węże od egr ?? Z tyłu silnika brakuje mi jednego przewodu i nie wiem gdzie ma iść ?? Proszę o pomoc

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 15 cze 2016, 21:27

rysiek1989, to masz na myśli ?

Gość

Post autor: Gość » 15 cze 2016, 22:28

rysiek1989 pisze:węże od egr ??
Tam nie ma EGR to układ SAI

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 cze 2016, 06:28

odkurzacz :]

drookash
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 15 gru 2015, 14:43
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: drookash » 16 cze 2016, 12:22

rysiek1989 pisze:Witam panowie czy wie ktos jak mają iść węże od egr ?? Z tyłu silnika brakuje mi jednego przewodu i nie wiem gdzie ma iść ?? Proszę o pomoc
Tylko nie szukaj tego po boku głowicy - to nie przewód a kanał w samej głowicy ;) Wiesz... różnie bywa :)

Dziś byłem w ASO pogadać z gościem na serwisie w temacie zakupu nastawników. Cena mnie zabiła...
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 16 cze 2016, 12:51

Można wiedzieć ile? :]
xyz

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 16 cze 2016, 13:42

Cena z dzisiaj w ASO Olsztyn do 3.7 za 2024zł brutto.

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 16 cze 2016, 17:22

Czyli wymienić 2x nastawnik, łańcuch, uszczelki te duperele itd + robota, pewnie wyjdzie z 5,5k ? :D

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl