Toyota corolla e9 1.8 XL 89 rok, Saab 9000 CC 2.0 Turbo 90 rok, Ford Escort Bolero Mk2 1.9TDI 99 rok, Saab 900OG 2.0 N/A 90 rok, Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 96 rok, w tzw międzyczasie kolejne 16 sztuk 9000 na części / do jeżdzenia (do dzisiaj mam 6 sztuk

reszty nie pamiętam, bo za krótko zagościły w mojej kolekcji

Generalnie to z wykształcenia mechanikiem nie jestem, tylko filologiem, ale siłą rzeczy potrafię zrobić z samochodami dużo (gdybym miał za każdą głupotę płacić ciężki hajs...), zaplecze techniczne mam, żurawia, parę kompletów narzędzi i trzy garaże również.. a zawodowo zajmuje się ściąganiem aut ze Szwecji, oraz kontaktami biznesowymi ze Skandynawami i zbieraniem klientów plus dystrybucją towaru z/do tamtych regionów (renowacja chromów). Dzieci na szczęście nie mam, więc mogę w pełni realizować swoje projekty.. którymi obecnie są:
Saab 9000 CC MY91 "Airflow", silnik 2.3 litra rozwiercony na 2.45 litra, kute tłoki Woessnera + korby Verdiego, panewki ACL / Kingracing, manualna skrzynia biegów 3.61, pełna odbudowa blacharsko, lakierniczo, mechaniczna w toku

Saab 9000 CD MY90 "Airflow", silnik 2.3 litra turbo, program Hirscha originał na 230 KM / 350 nM automat, tzw dupowóz
Saab 9000 CS MY98 "Aero", silnik 2.3 litra turbo, program Maptuna originał na 270 KM / 430 nM, daily
Audi 80 1.9 TDI - gruzownik, do wożenia silników i taniego przemieszczania się

no i najważniejsze, nowe oczko w głowie...
Audi A8 D2 Quattro 4.2 litra V8... w planach kompletny remont silnika (na dobrej drodze, ale o tym w innym wątku), lakierowanie całości, wymiana uszkodzonych elementów poszycia zewnętrznego), do tego B6 przód / tył, jakieś fajne sprężynki, a w późniejszym czasie bi-turbo na jakieś 600-800 KM i konwersja na manual.. bo tak to w 300 konnym automacie to można w niedziele do kościoła co najwyżej pojechać, nuda

Myślę, że to wszystko, co warto by o sobie wspomnieć.. więcej informacji będzie konsekwentnie dodawane w stosownym temacie
