części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI/LPG ] przepływomierz

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 07 lut 2016, 23:48

mkbewe pisze:masakryczny ten log, taki nie potrzebny tasiemiec ...
3 bieg na tipie 1500obr naciskasz start but w deche do odcinki i naciskasz stop i tyle :) lepiej się na to patrzy a nie szukanie w takim tasiemcu :P
No wiem, ale robiac logi nie myslalem o forum, chcialem zobaczyc roznice pomiedzy filtrami. Wymienilem, wlaczylem logowanie i pojechalem na przejazdzke :) Zaimportowalem do excela, sortowanie i juz mam maks wartosc.

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 08 lut 2016, 08:16

Nowa przepływka do D3 kosztuje grosze. Czy jest sens bawienia się w jakieś czyszczenie tego elementu skoro jest to element eksploatacyjny i raz na parę lat trzeba go wymienić?
Kontakt: nick + @wp.pl

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 08 lut 2016, 21:30

VanDyke pisze:Nowa przepływka do D3 kosztuje grosze. Czy jest sens bawienia się w jakieś czyszczenie tego elementu skoro jest to element eksploatacyjny i raz na parę lat trzeba go wymienić?
Zgoda, ale jak mam jedna nowa zamontowana, jedna niewiadomo jaka wymieniona jako serwis pozakupowy, to bez sensu kupowac kolejna. Dlatego pytam, czy wskazanie 250 jest ok, czy nie.
Jesli nie, to trzeba bedzie kupic nowa, i/lub ewentualnie sprawdzic ta wymontowana po zakupie.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 09 lut 2016, 10:51

Odnosząc się do wzoru gdzie 250mg/s jest 3/4 procentem mocy auta 335hp to odczyty są poprawne
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

marman3
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 12 lis 2015, 14:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marman3 » 19 cze 2016, 08:09

Witam nie chcę zakładać nowego tematu. Jestem nowym posiadaczem D3 4.2 benzyna, od kiedy ją kupiłem mam ten sam problem silnik pracuję ładnie na niskich i wysokich obrotach ale jak wrzucę bieg i zaczynam jechać w dolnej granicy czyli do 2000 obrotów zbiera się przez chwilkę ładnie ale powyżej brak mocy i coś jakby się silnik dusił
Z drugiej strony jak wciskam gaz delikatnie to zaczyna się powoli rozpędzać i można trochę pojechać ale straszny mułi.
Mechanik wymienił wszystkie filtry olej było ułamane cięgno gruszki więc też wymienione na metalowe x2 ,wszystkie podciśnienia przejrzane wężyk był pęknięty też wymieniony ,aż doszedł do przepływki.
Moja na postoju but w podłodze pokazuję 155 mg/s więc zamówił nową, od pieliśmy aku na 25 minut i założyliśmy nową w samochód wyjechałem na drogę but w podłogę a tu to samo dalej muł.
Pod pieliśmy kompa, a nowa też pokazuję to samo 155 mg/s mechanik mówi że nowa też padnięta oddał na zwrot i do wymiany, ale pomyślałem, że poradzę się kolegów na forum bardziej doświadczonych bo nie chcę mi się szukać na ślepo jak by to w sumie nie była przepływka.
Mechanior mówi, że jak to nie będzie przepływka to jeszcze trzeba sprawdzić wtryski i może rozrząd być przestawiony, może któryś z kolegów miał taki przypadek i coś pod powie bo już mi ręce opadają pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 19 cze 2016, 08:18 przez marman3, łącznie zmieniany 1 raz.

ernesto

Post autor: ernesto » 19 cze 2016, 08:21

Co to za mechanik co sprawdza przepływomierz na postoju <boisie>
Szukaj innego mechanika bo ten tylko na koszta Cie naciągnie lub jeszcze auto popsuje.

Jak masz kompa to odczytaj blędy w sterownikach na początek.

marman3
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 12 lis 2015, 14:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marman3 » 19 cze 2016, 08:42

żadnych błędów komp nie pokazuję o to chodzi,a co do naciągania to mu powiedziałem że dopiero zapłacę jak samochód będzie działał więc nie interesuję mnie że kupił przepływkę powiem tak tu nie chodzi może tak o kasę lecz o czas 3 tygodnie temu kupiłem autko i cały czas u mechanika nie do końca jego wina bo parę rzeczy było do zrobienia ale ja już bym pojezdził a tu nie mogę ,przekopałem całe forum i z tego co się orientuję to te wskazania na postoju i przy jezdzie nie będą sią aż tak mocno się od siebie różnić więc może to na prawdę wina przepływki nie mam pojęcia i nerwów mi zaczyna brakować

Gość

Post autor: Gość » 19 cze 2016, 10:45

Jak pisze Erni musisz go najpierw zmienić(mechanika) potem zrobic u kogos kumatego logi i może wyjdzie co i jak.

marman3
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 12 lis 2015, 14:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marman3 » 19 cze 2016, 10:59

ok autko idzie jutro do lakiernika jak odbiorę znajdę kogoś innego a może ktoś z kolegów może polecić jakiegoś kumatego mechanika co będzie wiedział o co kaman a nie się uczył na moim autku oczywiście z Białego <onie>

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 19 cze 2016, 12:04

Sprawdz kolego czy nastawniki wałków się przestawiają - kontrolnie grupa 90 i 93
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 19 cze 2016, 12:51

Przy odpalaniu zimnego silnika, nie masz różnych niepokojących dźwięków ? Terkotanie przez 1-3 sek itp.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 19 cze 2016, 12:58

Jeden z moich klientów aktualnie ma ciekawy problem , nie ma terkotania przy zapalaniu ale nastawnik się zablokował i nie przestawia się na 1 głowicy - co skutkuje brakiem mocy po nagrzaniu
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

marman3
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 12 lis 2015, 14:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marman3 » 20 cze 2016, 07:48

Panowie bardzo ładnie pracuje na zimnym i na ciepłym nie ma różnicy po dodaniu gazu pow. 2000 obr muł ale każe sprawdzić te nastawniki jak odbiorę od lakiernika, to czyli co to nie przepływka? rozumiem że dajecie mi pomysły co mogło jeszcze paść

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 20 cze 2016, 10:07

Jeśli nastawniki będą odcinać moc to przepływka będzie pokazywać za mało , sprawdz proszę jeszcze gruszki podciśnienia
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

marman3
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 12 lis 2015, 14:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marman3 » 20 cze 2016, 12:31

gruszki całe cięgna wymienione na metalowe sprawdzimy te nastawniki ale mówię jak odbiorę od lakiernika jak coś to dam znać dzięki panowie za zainteresowanie tematem dopiero zaczynam przygodę z Audi A8 i jestem jeszcze zielony ale znając siebie będę próbował ten stan rzeczy zmienić pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl