No wiem, ale robiac logi nie myslalem o forum, chcialem zobaczyc roznice pomiedzy filtrami. Wymienilem, wlaczylem logowanie i pojechalem na przejazdzke Zaimportowalem do excela, sortowanie i juz mam maks wartosc.mkbewe pisze:masakryczny ten log, taki nie potrzebny tasiemiec ...
3 bieg na tipie 1500obr naciskasz start but w deche do odcinki i naciskasz stop i tyle lepiej się na to patrzy a nie szukanie w takim tasiemcu
[D3 03 4.2MPI/LPG ] przepływomierz
Zgoda, ale jak mam jedna nowa zamontowana, jedna niewiadomo jaka wymieniona jako serwis pozakupowy, to bez sensu kupowac kolejna. Dlatego pytam, czy wskazanie 250 jest ok, czy nie.VanDyke pisze:Nowa przepływka do D3 kosztuje grosze. Czy jest sens bawienia się w jakieś czyszczenie tego elementu skoro jest to element eksploatacyjny i raz na parę lat trzeba go wymienić?
Jesli nie, to trzeba bedzie kupic nowa, i/lub ewentualnie sprawdzic ta wymontowana po zakupie.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Odnosząc się do wzoru gdzie 250mg/s jest 3/4 procentem mocy auta 335hp to odczyty są poprawne
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Witam nie chcę zakładać nowego tematu. Jestem nowym posiadaczem D3 4.2 benzyna, od kiedy ją kupiłem mam ten sam problem silnik pracuję ładnie na niskich i wysokich obrotach ale jak wrzucę bieg i zaczynam jechać w dolnej granicy czyli do 2000 obrotów zbiera się przez chwilkę ładnie ale powyżej brak mocy i coś jakby się silnik dusił
Z drugiej strony jak wciskam gaz delikatnie to zaczyna się powoli rozpędzać i można trochę pojechać ale straszny mułi.
Mechanik wymienił wszystkie filtry olej było ułamane cięgno gruszki więc też wymienione na metalowe x2 ,wszystkie podciśnienia przejrzane wężyk był pęknięty też wymieniony ,aż doszedł do przepływki.
Moja na postoju but w podłodze pokazuję 155 mg/s więc zamówił nową, od pieliśmy aku na 25 minut i założyliśmy nową w samochód wyjechałem na drogę but w podłogę a tu to samo dalej muł.
Pod pieliśmy kompa, a nowa też pokazuję to samo 155 mg/s mechanik mówi że nowa też padnięta oddał na zwrot i do wymiany, ale pomyślałem, że poradzę się kolegów na forum bardziej doświadczonych bo nie chcę mi się szukać na ślepo jak by to w sumie nie była przepływka.
Mechanior mówi, że jak to nie będzie przepływka to jeszcze trzeba sprawdzić wtryski i może rozrząd być przestawiony, może któryś z kolegów miał taki przypadek i coś pod powie bo już mi ręce opadają pozdrawiam
Z drugiej strony jak wciskam gaz delikatnie to zaczyna się powoli rozpędzać i można trochę pojechać ale straszny mułi.
Mechanik wymienił wszystkie filtry olej było ułamane cięgno gruszki więc też wymienione na metalowe x2 ,wszystkie podciśnienia przejrzane wężyk był pęknięty też wymieniony ,aż doszedł do przepływki.
Moja na postoju but w podłodze pokazuję 155 mg/s więc zamówił nową, od pieliśmy aku na 25 minut i założyliśmy nową w samochód wyjechałem na drogę but w podłogę a tu to samo dalej muł.
Pod pieliśmy kompa, a nowa też pokazuję to samo 155 mg/s mechanik mówi że nowa też padnięta oddał na zwrot i do wymiany, ale pomyślałem, że poradzę się kolegów na forum bardziej doświadczonych bo nie chcę mi się szukać na ślepo jak by to w sumie nie była przepływka.
Mechanior mówi, że jak to nie będzie przepływka to jeszcze trzeba sprawdzić wtryski i może rozrząd być przestawiony, może któryś z kolegów miał taki przypadek i coś pod powie bo już mi ręce opadają pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 19 cze 2016, 08:18 przez marman3, łącznie zmieniany 1 raz.
żadnych błędów komp nie pokazuję o to chodzi,a co do naciągania to mu powiedziałem że dopiero zapłacę jak samochód będzie działał więc nie interesuję mnie że kupił przepływkę powiem tak tu nie chodzi może tak o kasę lecz o czas 3 tygodnie temu kupiłem autko i cały czas u mechanika nie do końca jego wina bo parę rzeczy było do zrobienia ale ja już bym pojezdził a tu nie mogę ,przekopałem całe forum i z tego co się orientuję to te wskazania na postoju i przy jezdzie nie będą sią aż tak mocno się od siebie różnić więc może to na prawdę wina przepływki nie mam pojęcia i nerwów mi zaczyna brakować
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Sprawdz kolego czy nastawniki wałków się przestawiają - kontrolnie grupa 90 i 93
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jeden z moich klientów aktualnie ma ciekawy problem , nie ma terkotania przy zapalaniu ale nastawnik się zablokował i nie przestawia się na 1 głowicy - co skutkuje brakiem mocy po nagrzaniu
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jeśli nastawniki będą odcinać moc to przepływka będzie pokazywać za mało , sprawdz proszę jeszcze gruszki podciśnienia
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044