Witam , koledzy ,czy mieliście podobny przypadek : pękł wąż z powrotu paliwa z pompy wysokiego ciśnienia.Czy może być powodem zbyt szybkie uruchomienie silnika , tzn gdy nie zgasną wszystkie kontrolki po włączeniu zapłonu? Wcześniej jeżdziłem benzyną i zbytnio nie reagowałem na kontrolki.
Poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 01 3.3TDI ] Wąż z powrotu paliwa z pompy wys. ciśnieni
-
- Super Klubowicz
- Posty: 309
- Rejestracja: 26 lip 2009, 14:16
- Lokalizacja: Rybnik
[D2 01 3.3TDI ] Wąż z powrotu paliwa z pompy wys. ciśnieni
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 18:01 przez ahadam, łącznie zmieniany 4 razy.
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
-
- Super Klubowicz
- Posty: 309
- Rejestracja: 26 lip 2009, 14:16
- Lokalizacja: Rybnik
-
- Forum Audi A8
- Posty: 139
- Rejestracja: 21 wrz 2010, 00:26
- Lokalizacja: Poznań
kolego a czy te weze nie sa w tym miejscu plastikowe??? Bo jak mowisz z powrotu z pompy wysokiego cisnienia to tam sa plastkiowe wezyki i koncowki gumowe na takim dziwnym przejsciu jak weze od klimy. Mi to tez peklo ale przy wykrecaniu srobokret mi sie zeslizgnal i ciach...zalatwiony wezyk...W ASO chca 1200zl za ten wezyk a raczej komplet tych plastikowych bo osobno nie idzie kupic
A ja wykombinowalem ze zwyklego wezyka za 20zl i tez bedzie dzialalo tylko nie wyglada tak elegancko jak w przypadku tych plastikowych...Ale nikt poza mna pod oslone silnika nie bedzie zagladal...nie pozwole ;-)

od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8