części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB ] Wysoka temperatura na silniku w upałach !?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 22 lip 2010, 00:34

daro72 pisze:
pioter pisze:Nie zgodzę się , mam LPG i temperatura jest non stop na 90 stopni
Tak zgodzę się z tobą tylko nie każdy gazownik wpina się tak samo. Może jest tak wpięte, że tworzy jakiś krótki obieg lub zaburzenia w obiegu i tu może być problem.
Przyłączę się do kolegi pioter...
w moich obu (S8 i exA8) jest LPG a temperatura zawsze 90 st.C

Tak jak napisałeś daro - wszystko zależy jaki gazownik to zakładał...
ale profesjonalny warsztat i odpowiednio dobrane LPG do silnika to przecież fundamentalne zasady jeżdżenia na gazie ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Miras
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 27 lip 2010, 00:46
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Miras » 05 sie 2010, 22:07

Witam
Powiedzcie mi prosze ile biegów i czy wogóle ma biegi wentylator elektryczny.???

Awatar użytkownika
Pi-JAY
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 69
Rejestracja: 13 lis 2009, 12:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Pi-JAY » 06 sie 2010, 00:56

Miras pisze:Witam
Powiedzcie mi prosze ile biegów i czy wogóle ma biegi wentylator elektryczny.???
... elektryczny ma 2 biegi :peace:
Audi A8 4.2Q
Audi 80 1.8 CC moja EX !
Audi A6 V6 2.5 TDi
Audi 100 2.5 TDI - moja EX !
http://eurowroc.com/akp/logo/logo2.jpg

michi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 04 sie 2010, 23:43
Lokalizacja: Katowice/Śląsk

Post autor: michi » 08 sie 2010, 11:56

jeżdżę S8 4.2 D2 z LPG BRC i w największe upały miałem równo 90 stopni jeżdżąc z klima naturalnie, a mycie chłodnicy to nielekka sprawa:

1. powinno sie myć pod kątem 90 stopni do płaszczyzny chłodnicy, żeby nie pokrzywić aluminiowych lameli (wtedy nie będzie przepływu powietrza)

2. najlepiej od tyłu do przodu, bo brud dostał się od przdu i powinno się go wypchać spowrotem (nie zrobimy tego na aucie)

3. lejąc wodą na chłodnice klimy nie wymyjemy chłodncy wody, jeśli sa naprawdę brudne-zalecam demontaż, mycie na aucie wodą lub dmuchanie powietrzem to półśrodki, jasne, że pomogą o ileś %, ale problem wróci.
jak to było? "Vorsprung durch Technik" ?

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 19 wrz 2010, 20:02

Też miałem ten problem, w upał w korku jak stałem temperatura przekroczyła 100 stopni ale wymiana termostatu na nowy pomogła.

Remonov
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 07 gru 2013, 11:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Remonov » 26 cze 2016, 13:11

I niestety mnie dopadlo to samo, temperatura na zew 35 i odrazu 110 na czujniku... Nie chce ryzykowac jazdy autem, laweta i do mechanka, zobaczymy co ja ukasilo

ernesto

Post autor: ernesto » 26 cze 2016, 14:54

Remonov, to jest temat o D2

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 cze 2016, 15:33

u mnie w upale, korkach i na klimie temp. dochodzila nawet do 120°C <boisie> tez myslalem, ze termostat, wisko slabe itp....ale po wymianie chlodnicy na nowa nawet przy obecnych temperaturach pow. 30°C ciaglej jezdzie po miescie w korkach oczywiscie z klima, maxymalnie strzalka sie wychylila do ok. 95°C...tak to trzyma rowno 90°C.

a tu foto z wczoraj :) dodam ze czujnik temperatury mam sprawny :D

Obrazek
to nie jest zwykły napęd...to

Remonov
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 07 gru 2013, 11:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Remonov » 26 cze 2016, 15:45

Racja panowie... D2 byla poprzednio :) moze maly sentyment <bezradny>

adrian949

Post autor: adrian949 » 26 cze 2016, 16:24

Może u nie których chłodnica wygląda jak ta.


Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 cze 2016, 16:41

moja była przytkana syfem, ziemią, przegnita itp...maskara, teraz po problemie
to nie jest zwykły napęd...to

Remonov
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 07 gru 2013, 11:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Remonov » 26 cze 2016, 17:36

Przyjechal assistance i zabrali auto, jutro mam nadzieje bedzie cos wiadomo, i tak mialem robic rozrzad, sytuacja tylko przyspeiszyla naprawe. NajgorEj, ze temperatura tak szybko skoczyla na 110 jadac tak naprawde 60-80 w kolo komina, a dzien wczesniej klima przestala chlodzic...

Gość

Post autor: Gość » 26 cze 2016, 20:03

Koledzy większosc problemów z temperatura powoduje własnie chłodnica ktora w środku ma pełno syfu powstałego z stosowania badziewnych płynów bądź ich mieszania. Ja kiedys tam zrobiłem płukanke i odtad tylko płyny G i pomimo niesprawnego visco temperatura jak przykazał. Jedynie przez owe visco klima w korkach nie daje rady przy upale.

Tomi313
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 05 paź 2014, 15:02
Lokalizacja: Pionki

Post autor: Tomi313 » 29 cze 2016, 21:01

U mnie też na FIS-ie temperatura zewnętrzna 36 stopni a temperatura silnika 90. Tyle, że chłodnica nowa. Szczerze mówiąc to nawet wiska nie słyszałem, żeby chodziło spięte ma maxa :)
Quattro - przewaga dzięki technice

Remonov
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 07 gru 2013, 11:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Remonov » 14 lip 2016, 09:42

Potwierdzam, nowa chlodnica i temat zalatwiony :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl