części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Od A8 D2 98' 2,5 TDI do A8 D2 99' 4,2 PB lift ;)

Awatar użytkownika
marta
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 680
Rejestracja: 13 sie 2009, 14:51
Lokalizacja: pomorskie

Od A8 D2 98' 2,5 TDI do A8 D2 99' 4,2 PB lift ;)

Post autor: marta » 25 sie 2009, 20:36

Witam! A o to parę słów o naszym aucie i kilka zdjęć..
A8 D2 2,5 TDI 98'
Kupiliśmy ją z mężem rok temu i niestety dość sporo musieliśmy w nią zainwestować (kapitalny remont skrzyni biegów, remont silnika, zawieszenie i jeszcze parę drobnostek) , była zadbana z zewnątrz ale mechanik poprzedniego właściciela się nie popisał :)
Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia.. np. środkowa kratka na zderzaku ( zgubiona choć prawdopodobnie ukradziona ;) )
A o to zdjęcia :
Pozdrawiam


[center]Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek[/center]

Ze spotu w Trójmieście:

[center] Obrazek


Obrazek[/URL]


Obrazek[/URL][/center]
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012, 14:08 przez marta, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 25 sie 2009, 20:46

Piękne autko zadbane autko. Przykro że od razu czekał was remont autka.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
marta
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 680
Rejestracja: 13 sie 2009, 14:51
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: marta » 25 sie 2009, 21:05

Tak bywa czasem :) Ale przynajmniej wiemy teraz, że jest dobrze zrobiona i ma u nas dożywocie ( jak to mąż mówi ) :-D

Skiner
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 46
Rejestracja: 18 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: Skiner » 27 sie 2009, 00:02

Ogólnie auto bardzo ładne.Fajnie wyposażone jak na 2.5 TDI.
Szkoda tylko że ośka...
Niestety wadliwy ten 2.5 TDI :evil:
A co było robione zapewne cała hydraulika silnika?
Audi A8 3.3 TDI quattro 225KM TIP...

Obrazek

Awatar użytkownika
marta
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 680
Rejestracja: 13 sie 2009, 14:51
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: marta » 27 sie 2009, 09:24

Skiner pisze: Szkoda tylko że ośka...
A co było robione zapewne cała hydraulika silnika?
ośka? ;)
Co do silnika to mąż opisze co i jak, jak będzie miał chwilę, bo ja to mało znam samochody od środka :)

Awatar użytkownika
CIERNI
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 79
Rejestracja: 03 cze 2009, 00:29
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: CIERNI » 27 sie 2009, 09:47

Bardzo fajne i ładne autko... Jeśli chodzi o "ośkę" Skiner miał na myśli napęd na jedną oś a nie quattro o ile dobrze zrozumiałem :-D Pozdrawiam
Audi A8 4.2 (AQF) FL quattro tiptronic

Skiner
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 46
Rejestracja: 18 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: Skiner » 27 sie 2009, 13:10

Tak chodziło mi o quattro :-)
Audi A8 3.3 TDI quattro 225KM TIP...

Obrazek

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nasze Maleństwo ...

Post autor: maciu » 27 sie 2009, 14:06

marta pisze:(kapitalny remont skrzyni biegów, remont silnika, zawieszenie i jeszcze parę drobnostek)
masakra, przeszedłem to z jednym autem i juz nigdy więcej

Awatar użytkownika
marta
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 680
Rejestracja: 13 sie 2009, 14:51
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: marta » 30 sie 2009, 00:19

Skiner pisze: A co było robione zapewne cała hydraulika silnika?
Na początku przy okazji remontu skrzyni biegów, miało być uszczelnienie silnika, wymiana rozrządu i wymiana przednich wahaczy.
W silniku zostały wymienione wszystkie uszczelniacze włącznie z uszczelkami pod miskami. Rozrząd, poduszki silnika, a później okazało się, że po dwu tygodniowym pobycie silnika na hali silnik zaczął dziwnie klekotać. Było zapytanie "czy został źle ustawiony rozrząd" - nie rozrząd był okey! Po późniejszych weryfikacjach okazało się, że jeden z zaworów w głowicy lewej przyrdzewiał do prowadnicy i gdy silnik odpalił, wałek wypchnął stopki i zrobił się luz, którego nie wybrała hydraulika, no i okazało się, że głowica jest do wymiany! Została więc wymieniona głowica z wałkami i nowa hydrauliką. Niestety ze względu na wcześniejsze koszty uszczelnienia silnika, remontu skrzyni biegów i wymiany przednich wahaczy, została wymieniona tylko jedna strona (szkoda - bo ta prawa jest głośniejsza).
Przybliżony koszt wszystkiego ok. 15 tys zł :/ ( a dzisiaj został wymieniony zaworek turbiny :d )
Pozdrawiam

Skiner
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 46
Rejestracja: 18 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: Skiner » 30 sie 2009, 21:54

marta pisze:
Skiner pisze: A co było robione zapewne cała hydraulika silnika?
Na początku przy okazji remontu skrzyni biegów, miało być uszczelnienie silnika, wymiana rozrządu i wymiana przednich wahaczy.
W silniku zostały wymienione wszystkie uszczelniacze włącznie z uszczelkami pod miskami. Rozrząd, poduszki silnika, a później okazało się, że po dwu tygodniowym pobycie silnika na hali silnik zaczął dziwnie klekotać. Było zapytanie "czy został źle ustawiony rozrząd" - nie rozrząd był okey! Po późniejszych weryfikacjach okazało się, że jeden z zaworów w głowicy lewej przyrdzewiał do prowadnicy i gdy silnik odpalił, wałek wypchnął stopki i zrobił się luz, którego nie wybrała hydraulika, no i okazało się, że głowica jest do wymiany! Została więc wymieniona głowica z wałkami i nowa hydrauliką. Niestety ze względu na wcześniejsze koszty uszczelnienia silnika, remontu skrzyni biegów i wymiany przednich wahaczy, została wymieniona tylko jedna strona (szkoda - bo ta prawa jest głośniejsza).
Przybliżony koszt wszystkiego ok. 15 tys zł :/ ( a dzisiaj został wymieniony zaworek turbiny :d )
Pozdrawiam
Masakra :!:
Ten silnik to porażka audi powinno pokryć koszta...
Audi A8 3.3 TDI quattro 225KM TIP...

Obrazek

Awatar użytkownika
marta
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 680
Rejestracja: 13 sie 2009, 14:51
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: marta » 30 sie 2009, 22:36

Skiner Co prawda to prawda, ale generalnie ten silnik jak i 3,3 tdi są bardzo podobne, a awaryjność obydwóch silników jest spowodowana złą obsługą. Tak czy tak 3,3 jest dużo bardziej niezawodne! Żałujemy, że takiego nie mamy w naszym maleństwie :)

Skiner
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 46
Rejestracja: 18 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: Skiner » 31 sie 2009, 15:14

marta pisze:Skiner Co prawda to prawda, ale generalnie ten silnik jak i 3,3 tdi są bardzo podobne, a awaryjność obydwóch silników jest spowodowana złą obsługą. Tak czy tak 3,3 jest dużo bardziej niezawodne! Żałujemy, że takiego nie mamy w naszym maleństwie :)
3.3tdi też się sypie a koszty serwisu 2x takie jak w 2.5 tdi...
Ale teraz jak już wszystko porobione to tylko dbać i jeździć przez wiele lat ;-)
Pozdrawiam.
Audi A8 3.3 TDI quattro 225KM TIP...

Obrazek

Awatar użytkownika
grim
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 18 sty 2010, 22:29
Lokalizacja: Puritania

Post autor: grim » 21 sty 2010, 13:12

Bardzo ładna A8... :) Fakt... szkoda że tyle napraw na sam początek... Ale jak mówicie że dobrze odpicowana technicznie to tylko pozazdrościć mechanika którego macie...
...u mnie ze specami jest ciężko... potrafią tylko zazdrościć...

W takim przypadku kosmetyka autka to już tylko przyjemność :)

Pozdrawiam i szerokiej oraz bezpiecznej drogi życzę!
(i nigdy więcej nic z poważnych napraw!) hehe
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."

pet3r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 296
Rejestracja: 24 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: pet3r » 21 sty 2010, 13:43

jak mówiłem w innym temacie, dokładeczki w kolorze nadwozia to świetny dodatek :-)
a jeżeli chodzi o naprawy, to Wasza ósemka jest potwierdzeniem tezy, że 2.5 to awaryjne silniki :-/ ale nie ma tego złego - przynajmniej macie pewność, czym jeździcie :)

Awatar użytkownika
marta
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 680
Rejestracja: 13 sie 2009, 14:51
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: marta » 21 sty 2010, 16:37

grim pisze:dobrze odpicowana technicznie to tylko pozazdrościć mechanika którego macie...
- Akurat mechanikiem naszego auta jest mąż :) Skrzynie tylko oddaliśmy do speca od automatów!
grim pisze:Pozdrawiam i szerokiej oraz bezpiecznej drogi życzę!
(i nigdy więcej nic z poważnych napraw!) hehe
Hehe i wzajemnie :mrgreen:

pet3r pisze: że 2.5 to awaryjne silniki
- Gdyby człowiek wcześniej wiedział to nie pchał by się w to g**no ;p Ale tak po za tym nie ma co narzekać, pali nie wiele w porównaniu do benzyniaków a i radzi sobie na drodze całkiem nieźle :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl