Skiner pisze:
A co było robione zapewne cała hydraulika silnika?
Na początku przy okazji remontu skrzyni biegów, miało być uszczelnienie silnika, wymiana rozrządu i wymiana przednich wahaczy.
W silniku zostały wymienione wszystkie uszczelniacze włącznie z uszczelkami pod miskami. Rozrząd, poduszki silnika, a później okazało się, że po dwu tygodniowym pobycie silnika na hali silnik zaczął dziwnie klekotać. Było zapytanie "czy został źle ustawiony rozrząd" - nie rozrząd był okey! Po późniejszych weryfikacjach okazało się, że jeden z zaworów w głowicy lewej przyrdzewiał do prowadnicy i gdy silnik odpalił, wałek wypchnął stopki i zrobił się luz, którego nie wybrała hydraulika, no i okazało się, że głowica jest do wymiany! Została więc wymieniona głowica z wałkami i nowa hydrauliką. Niestety ze względu na wcześniejsze koszty uszczelnienia silnika, remontu skrzyni biegów i wymiany przednich wahaczy, została wymieniona tylko jedna strona (szkoda - bo ta prawa jest głośniejsza).
Przybliżony koszt wszystkiego ok. 15 tys zł

( a dzisiaj został wymieniony zaworek turbiny :d )
Pozdrawiam