Od A8 D2 98' 2,5 TDI do A8 D2 99' 4,2 PB lift ;)
Od A8 D2 98' 2,5 TDI do A8 D2 99' 4,2 PB lift ;)
Witam! A o to parę słów o naszym aucie i kilka zdjęć..
A8 D2 2,5 TDI 98'
Kupiliśmy ją z mężem rok temu i niestety dość sporo musieliśmy w nią zainwestować (kapitalny remont skrzyni biegów, remont silnika, zawieszenie i jeszcze parę drobnostek) , była zadbana z zewnątrz ale mechanik poprzedniego właściciela się nie popisał
Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia.. np. środkowa kratka na zderzaku ( zgubiona choć prawdopodobnie ukradziona )
A o to zdjęcia :
Pozdrawiam
[center]
[/center]
Ze spotu w Trójmieście:
[center]
[/URL]
[/URL][/center]
A8 D2 2,5 TDI 98'
Kupiliśmy ją z mężem rok temu i niestety dość sporo musieliśmy w nią zainwestować (kapitalny remont skrzyni biegów, remont silnika, zawieszenie i jeszcze parę drobnostek) , była zadbana z zewnątrz ale mechanik poprzedniego właściciela się nie popisał
Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia.. np. środkowa kratka na zderzaku ( zgubiona choć prawdopodobnie ukradziona )
A o to zdjęcia :
Pozdrawiam
[center]
[/center]
Ze spotu w Trójmieście:
[center]
[/URL]
[/URL][/center]
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012, 14:08 przez marta, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nasze Maleństwo ...
masakra, przeszedłem to z jednym autem i juz nigdy więcejmarta pisze:(kapitalny remont skrzyni biegów, remont silnika, zawieszenie i jeszcze parę drobnostek)
Na początku przy okazji remontu skrzyni biegów, miało być uszczelnienie silnika, wymiana rozrządu i wymiana przednich wahaczy.Skiner pisze: A co było robione zapewne cała hydraulika silnika?
W silniku zostały wymienione wszystkie uszczelniacze włącznie z uszczelkami pod miskami. Rozrząd, poduszki silnika, a później okazało się, że po dwu tygodniowym pobycie silnika na hali silnik zaczął dziwnie klekotać. Było zapytanie "czy został źle ustawiony rozrząd" - nie rozrząd był okey! Po późniejszych weryfikacjach okazało się, że jeden z zaworów w głowicy lewej przyrdzewiał do prowadnicy i gdy silnik odpalił, wałek wypchnął stopki i zrobił się luz, którego nie wybrała hydraulika, no i okazało się, że głowica jest do wymiany! Została więc wymieniona głowica z wałkami i nowa hydrauliką. Niestety ze względu na wcześniejsze koszty uszczelnienia silnika, remontu skrzyni biegów i wymiany przednich wahaczy, została wymieniona tylko jedna strona (szkoda - bo ta prawa jest głośniejsza).
Przybliżony koszt wszystkiego ok. 15 tys zł ( a dzisiaj został wymieniony zaworek turbiny :d )
Pozdrawiam
Masakra :!:marta pisze:Na początku przy okazji remontu skrzyni biegów, miało być uszczelnienie silnika, wymiana rozrządu i wymiana przednich wahaczy.Skiner pisze: A co było robione zapewne cała hydraulika silnika?
W silniku zostały wymienione wszystkie uszczelniacze włącznie z uszczelkami pod miskami. Rozrząd, poduszki silnika, a później okazało się, że po dwu tygodniowym pobycie silnika na hali silnik zaczął dziwnie klekotać. Było zapytanie "czy został źle ustawiony rozrząd" - nie rozrząd był okey! Po późniejszych weryfikacjach okazało się, że jeden z zaworów w głowicy lewej przyrdzewiał do prowadnicy i gdy silnik odpalił, wałek wypchnął stopki i zrobił się luz, którego nie wybrała hydraulika, no i okazało się, że głowica jest do wymiany! Została więc wymieniona głowica z wałkami i nowa hydrauliką. Niestety ze względu na wcześniejsze koszty uszczelnienia silnika, remontu skrzyni biegów i wymiany przednich wahaczy, została wymieniona tylko jedna strona (szkoda - bo ta prawa jest głośniejsza).
Przybliżony koszt wszystkiego ok. 15 tys zł ( a dzisiaj został wymieniony zaworek turbiny :d )
Pozdrawiam
Ten silnik to porażka audi powinno pokryć koszta...
3.3tdi też się sypie a koszty serwisu 2x takie jak w 2.5 tdi...marta pisze:Skiner Co prawda to prawda, ale generalnie ten silnik jak i 3,3 tdi są bardzo podobne, a awaryjność obydwóch silników jest spowodowana złą obsługą. Tak czy tak 3,3 jest dużo bardziej niezawodne! Żałujemy, że takiego nie mamy w naszym maleństwie
Ale teraz jak już wszystko porobione to tylko dbać i jeździć przez wiele lat ;-)
Pozdrawiam.
Bardzo ładna A8... Fakt... szkoda że tyle napraw na sam początek... Ale jak mówicie że dobrze odpicowana technicznie to tylko pozazdrościć mechanika którego macie...
...u mnie ze specami jest ciężko... potrafią tylko zazdrościć...
W takim przypadku kosmetyka autka to już tylko przyjemność
Pozdrawiam i szerokiej oraz bezpiecznej drogi życzę!
(i nigdy więcej nic z poważnych napraw!) hehe
...u mnie ze specami jest ciężko... potrafią tylko zazdrościć...
W takim przypadku kosmetyka autka to już tylko przyjemność
Pozdrawiam i szerokiej oraz bezpiecznej drogi życzę!
(i nigdy więcej nic z poważnych napraw!) hehe
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
- Akurat mechanikiem naszego auta jest mąż Skrzynie tylko oddaliśmy do speca od automatów!grim pisze:dobrze odpicowana technicznie to tylko pozazdrościć mechanika którego macie...
Hehe i wzajemnie :mrgreen:grim pisze:Pozdrawiam i szerokiej oraz bezpiecznej drogi życzę!
(i nigdy więcej nic z poważnych napraw!) hehe
- Gdyby człowiek wcześniej wiedział to nie pchał by się w to g**no ;p Ale tak po za tym nie ma co narzekać, pali nie wiele w porównaniu do benzyniaków a i radzi sobie na drodze całkiem nieźle :mrgreen:pet3r pisze: że 2.5 to awaryjne silniki