[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam
No i 6 godzin wyciagasz sam motor, a gdzie wymiana kolektorow i jego ponowne wlozenie? Do tego odpowietrzenie ukladów chlodzenia, wspomy, rozpinanie i odsysanie czynnika z klimy, uzupelnianie oleju w automacie (bo przeciez z chlodnicy zawsze pocieknie) No raczej slaba perspektywadanishow pisze:Wyciągnięcie silnika ze skrzynią to około 6 godzin roboty i kolektory jak na dłoni ...więc raczej nie opłaca się targać samych kolektorówBugalon pisze:Ogólnie jest to robota bez mała na cały dzień a jak bedzie problem z odkreceniem portek to i ze 2 dni sie zejdzie.
Mimo wszystko demontaz tych kolektorow na aucie to naprawde przerypana robota. Ja jednak nie mialem wyjscia bo przy demontazu glowic nie moglem portek odkrecic od kolektorow (ze wzgledu na sruby) wiec po prostu nie bylo wyjscia.
Ja jestem mistrzem swiata w takich robotach. Wyobraź sobie, ze caly remont kapitalny motoru zrobilem bez wyciagania go z budy, wlacznie z odkreceniem gornej miski i jej uszczelnieniem (wozka nie demontowalem nawet w tym celu bo dysponuje tylko kanalem bez podnosnika)
Acha ABZ nie ma zadnych uszczelek na laczeniu portek z kolektorem - jak to zdemontujesz to zobaczysz dlaczego. Ja ogolnie troche pasty uszczelniajacej jednak tam dalem przed skreceniem.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Elo
To i ja się podpytam co nie co Mam sobie s8 sterownik agis p13 do tego kme twin filtr podwójny brak kompensacji za listwami. Wtryski baraccudy 130 z dyszami na 2,5 mnożnik w okolicy 1.0 ciśnienie na reduktorze to 1,2 bar. Spalanie przy 170 na tempomacie to 17,5l. Fis podaje bzdury tzn spalanie na poziomie 25l. Do tego sterownik wykopuje obd tak jak by się nie łączył po podpięciu do kompa jest ok parę dni a potem wywala obd. Podpiąć go w innym miejscu jak gniazdo diagnostyczne?
To i ja się podpytam co nie co Mam sobie s8 sterownik agis p13 do tego kme twin filtr podwójny brak kompensacji za listwami. Wtryski baraccudy 130 z dyszami na 2,5 mnożnik w okolicy 1.0 ciśnienie na reduktorze to 1,2 bar. Spalanie przy 170 na tempomacie to 17,5l. Fis podaje bzdury tzn spalanie na poziomie 25l. Do tego sterownik wykopuje obd tak jak by się nie łączył po podpięciu do kompa jest ok parę dni a potem wywala obd. Podpiąć go w innym miejscu jak gniazdo diagnostyczne?
Dokładnie bo to nie jest tak że nie działa Wchodzę w program ustawiam obd na włączony i żeby robiło sobie korekty po obd i śmiga. Generalnie śmiga ok aż kiedyś przy porannym rozruchu przestaje czytać obd tak jak by zrobiło sobie time out nie połączyło się więc profilaktycznie wyłącza korekty po obd. Będę kontaktował się z agisem i zobaczymy co powiedzą.