części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 lip 2016, 23:14

W sumie miałem na myśli mój warsztat (miejsce pracy) i wszystkie potrzebne do tego zabawki :P

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 02 lip 2016, 00:32

danishow pisze:
Bugalon pisze:Ogólnie jest to robota bez mała na cały dzień a jak bedzie problem z odkreceniem portek to i ze 2 dni sie zejdzie.
Wyciągnięcie silnika ze skrzynią to około 6 godzin roboty i kolektory jak na dłoni ...więc raczej nie opłaca się targać samych kolektorów <hmm>
No i 6 godzin wyciagasz sam motor, a gdzie wymiana kolektorow i jego ponowne wlozenie? Do tego odpowietrzenie ukladów chlodzenia, wspomy, rozpinanie i odsysanie czynnika z klimy, uzupelnianie oleju w automacie (bo przeciez z chlodnicy zawsze pocieknie) No raczej slaba perspektywa :)

Mimo wszystko demontaz tych kolektorow na aucie to naprawde przerypana robota. Ja jednak nie mialem wyjscia bo przy demontazu glowic nie moglem portek odkrecic od kolektorow (ze wzgledu na sruby) wiec po prostu nie bylo wyjscia.

Ja jestem mistrzem swiata w takich robotach. Wyobraź sobie, ze caly remont kapitalny motoru zrobilem bez wyciagania go z budy, wlacznie z odkreceniem gornej miski i jej uszczelnieniem (wozka nie demontowalem nawet w tym celu bo dysponuje tylko kanalem bez podnosnika)

Acha ABZ nie ma zadnych uszczelek na laczeniu portek z kolektorem - jak to zdemontujesz to zobaczysz dlaczego. Ja ogolnie troche pasty uszczelniajacej jednak tam dalem przed skreceniem.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

pioteros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pioteros » 03 lip 2016, 19:55

to dobrze bo juz myslalem nad dorobieniem jakiejs uszczelki z kwasowki cienkiej w ksztalcie flanszy portek tak na wszelki wypadek, ale to byc moze to tam mam nieszczelnosc, wkurzajace cykanie po nacisnieciu gazu

miaziol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 16 maja 2016, 12:51
Lokalizacja:

Post autor: miaziol » 17 lip 2016, 13:54

Elo
To i ja się podpytam co nie co :D Mam sobie s8 sterownik agis p13 do tego kme twin filtr podwójny brak kompensacji za listwami. Wtryski baraccudy 130 z dyszami na 2,5 mnożnik w okolicy 1.0 ciśnienie na reduktorze to 1,2 bar. Spalanie przy 170 na tempomacie to 17,5l. Fis podaje bzdury tzn spalanie na poziomie 25l. Do tego sterownik wykopuje obd tak jak by się nie łączył po podpięciu do kompa jest ok parę dni a potem wywala obd. Podpiąć go w innym miejscu jak gniazdo diagnostyczne?

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 17 lip 2016, 14:55

Nic to nie da. Twoje auto nie ma odpowiedniej transmisji potrzebnej do działania obd w instalacji lpg.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 lip 2016, 14:58

Ma przecież K-Line i pod to można sie podpiąć ...z tym że nie wiem czy Agis to obsługuje, KME Nevo na pewno.

miaziol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 16 maja 2016, 12:51
Lokalizacja:

Post autor: miaziol » 17 lip 2016, 15:13

Obsługuje czyta obd tyle że po jakimś czasie wyłącza sobie obsługę po obd. Kij wie czemu :(

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 lip 2016, 15:32

miaziol, napisz maila lub zadzwoń do działu technicznego Agisa ...może coś poradzą.

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 17 lip 2016, 15:39

To że ma K-Line nie znaczy że będzie działać.

Gość

Post autor: Gość » 17 lip 2016, 18:26

No własnie coś w tym jest bo moje BRC w ABZcie było zwyczajnie podłaczone a w AKC lata po OBD.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 lip 2016, 21:44

Oczywiście, że może nie działać ...jak wszystko z resztą. Z tym że już nie jedną V6 czy V8-kę podłączałem po K-Line i działało, stąd też moja sugestia o kontakt z działem technicznym Agisa.

miaziol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 16 maja 2016, 12:51
Lokalizacja:

Post autor: miaziol » 17 lip 2016, 21:50

Dokładnie bo to nie jest tak że nie działa :D Wchodzę w program ustawiam obd na włączony i żeby robiło sobie korekty po obd i śmiga. Generalnie śmiga ok aż kiedyś przy porannym rozruchu przestaje czytać obd tak jak by zrobiło sobie time out nie połączyło się więc profilaktycznie wyłącza korekty po obd. Będę kontaktował się z agisem i zobaczymy co powiedzą.

pioteros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pioteros » 17 lip 2016, 22:03

linka K to jedno a protokol jaki obsluguje to drugie, jest ich kilka

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 18 lip 2016, 08:52

Bo p13 tak ma chyba momentami się zawiesza. spróbuj aktualizacji softu.
W mojej A8 p13 nie działa po OBD

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 18 lip 2016, 09:36

Macie jakieś sprawdzone miejsce w skrzynce z ECU, z którego da się wziąć zasilanie i zapłon? Czy lepiej ciągnąć z zewnątrz?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl