części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Start z miejsca zatrzymanego

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 21 lip 2016, 23:54

Ernest, jak nic konwerter się skończył. Ile ma przelatane, to jeszcze pierwszy ?

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 22 lip 2016, 00:31

ernesto pisze:Pojawił się następujący problem, mianowicie pod większym wzniesieniem niż pokonuje zazwyczaj auto idzie do tyłu na D <boisie>
Teraz pytanie, czy jest to określone, czy siła sprzęgła ma określoną wartość jaką może utrzymać auto na wzniesieniu <bezradny>
W tej chwili aby coś mówić o konwerterze to trudno bo sama skrzynia wymaga naprawy.
Na 1 biegu zapięte są 3 sprzęgała jednokierunkowe w skrzyni - któreś się ślizga, ew ślizgają się któreś sprzęgła cierne. Samochód na wzniesieniu powinien stać bo blokują go w.w. sprzęgła jednokierunkowe.
Słabe przyspieszanie może powodować poślizg sprzęgła jednokierunkowego statora w konwerterze ale ono nie ma nic wspólnego z cofaniem na pochyłości.
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 22 lip 2016, 07:38

A nie jest tak, że jak wzniesienie jest bardzo strome, to nawet na nowym sprzęgle się cofnie?

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 22 lip 2016, 08:01

Erni, no weź wleź Vagiem w ten 7 blok i zloguj zamiast bic pianę, będzie wiadomo czy konwerter trzyma czy nie. Tak to można sobie dyskutować kilka następnych dni. Auto moze sie cofnąć, wszystko zalezy od stromosci wzniesienia a producent skrzyni na bank nie podaje przy jakim % nachylenia drogi może się cofnąć bo ta sama skrzynia idzie do roznych aut.

Poza tym co to jest "większe wzniesienie" albo "bardzo strome wzniesienie". To tak wymierne określenie jak nie wiem.

VAG w lapę i rób logi :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 22 lip 2016, 08:47

Bugalon pisze:uto moze sie cofnąć, wszystko zalezy od stromosci wzniesienia a producent skrzyni na bank nie podaje przy jakim % nachylenia drogi może się cofnąć bo ta sama skrzynia idzie do roznych aut.
Tak siedzę i myślę i chyba faktycznie racja, muszę przegryźć dokładniej schematy przebiegu siły przez koła. Moje poprzednie skrzynie (stare) w MB się nie cofały i to był pewnik niepotrzebnie naciągnięty na ZF.
Jeśli faktycznie nie ma sprzęgła jednokierunkowego w skrzyni które blokuje to problem będzie w konwerterze.
Kot też jest Quattro

Gość

Post autor: Gość » 22 lip 2016, 17:25

No dokładnie wzniesienie i wzniesienie i sa takie co pokaonaja cisnienie w skrzyni dlatego nie ma reguły.
Erni konwerter się zuzyje kiedys to pewne moze to juz może nie ale co na pewno to zaraziłes sie od prestona jego syndromem <cicho>

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 23 lip 2016, 20:33

Test konwertera czyli hamulec + gaz na nowym konwerterze zf daje wynik 1500ogr a na starym po nalocie 322tys 2800-3000obr
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ernesto

Post autor: ernesto » 24 lip 2016, 12:01

krzychu22.p1i pisze:Test konwertera czyli hamulec + gaz na nowym konwerterze zf daje wynik 1500ogr a na starym po nalocie 322tys 2800-3000obr
Ale co ma się dziać? Nie ma prawa wejść na wyższe obroty czy jak?
Na tygodniu sprawdzę logi dynamiczne. Zobaczę jak to wychodzi bo oczywiście komp jak jest potrzebny to go nigdy w domu nie ma.

Gość

Post autor: Gość » 24 lip 2016, 12:03

Tak własnie ma sie nie wkręcać.

ernesto

Post autor: ernesto » 24 lip 2016, 12:22


Gość

Post autor: Gość » 24 lip 2016, 12:32

Wychodzi że masz wsio ok :)

ernesto

Post autor: ernesto » 24 lip 2016, 12:51

Tylko mi nie gadaj o syndromie Prestona

Gość

Post autor: Gość » 24 lip 2016, 12:55

no przecie nic nie powiedziałem <cicho>

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 24 lip 2016, 13:11

Ciekawa jest za wysoka prędkość stall na uszkodzonym konwerterze.
Bo z tego co kiedyś wiedziałem to było tak - za niska - uszkodzone sprzęgło jednokierunkowe kierownicy. Za wysoka - zwykle poślizg w skrzyni. Czy u Ciebie Krzychu spadek prędkości był tylko po wymianie konwertera czy skrzynia też była reanimowana?
Uszkodzone sprzęgło kierownicy powodowało zanik funkcji mnożnika momentu (zwykle w okolicach 2x) i auto ruszało słabo.
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 24 lip 2016, 14:41

Kpl remon robiłem sam. W mojej byl naderwany kosz A, jezdzic jezdzilo ale bujalo obrotami na 4/5b. Teraz jest igla.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl