[D2 ALL ] Jakie wahacze??
Ja u siebie zapodałem górę SWAGA za 630 zł. Prawe górne oryginały jakieś.. ale luzy takie że szkoda gadać. Z lewej góra przód jakiś SRL ( brak luzów ) a tył góra roczny febi brak luzów ale guma już pękła i już piasek swoje robił. Także przy Febi trzeba patrzeć na gumy.
Oponki 40 profil jeżdżę wolno przy dziurach
Oponki 40 profil jeżdżę wolno przy dziurach
Panowie, te MS do mojego przedlifta rok 1995 będą pasowały, czy też coś trzeba zamienić ?
Nr WIN WAUZZZ4DZSN005194
http://allegro.pl/show_item.php?item=5634315935
Nr WIN WAUZZZ4DZSN005194
http://allegro.pl/show_item.php?item=5634315935
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Będą pasować Napisz sprzedąjącemu jak nie zapyta ze chciałbyś dolny prosty przedni wahacz na grubym stożku
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
Panowie, trochę jaja....
Minęło 1,5 tygodnia od wymiany. Przejechałem ok 800 km i cyrk.
Zawieha Master Sport trzeszczy gorzej niż moja stara i dojechana. Wizyta w serwisie i pytanie o co kamam. Sprawdziliśmy wszystko - jest sztywno ale przy ruchach kierownicą trzeszczy każdy sworzeń. Zarówno w górnych wahaczach jak i dolnych a także w końcówkach drążków. Trzask jest tak głośny, że aż wstyd...
Napisałem do sprzedawcy. Nie chowa w głowy w piasek i prosi o obserwację tego jeszcze przez tydzień... Dam mu ten czas ale szczerze mówiąc nie wiem co ma się zmienić?
Także póki co może niech osoby planujące zakup tego zawieszenia wstrzymają się z tą decyzją do momentu aż ja rozwiąże swój problem.
Minęło 1,5 tygodnia od wymiany. Przejechałem ok 800 km i cyrk.
Zawieha Master Sport trzeszczy gorzej niż moja stara i dojechana. Wizyta w serwisie i pytanie o co kamam. Sprawdziliśmy wszystko - jest sztywno ale przy ruchach kierownicą trzeszczy każdy sworzeń. Zarówno w górnych wahaczach jak i dolnych a także w końcówkach drążków. Trzask jest tak głośny, że aż wstyd...
Napisałem do sprzedawcy. Nie chowa w głowy w piasek i prosi o obserwację tego jeszcze przez tydzień... Dam mu ten czas ale szczerze mówiąc nie wiem co ma się zmienić?
Także póki co może niech osoby planujące zakup tego zawieszenia wstrzymają się z tą decyzją do momentu aż ja rozwiąże swój problem.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
U mnie działa już półtorej roku i wszystko wporządku - może to kwestia źródła zakupu
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
A takie pytanie jak dokręcali wahacze? Na podnośniku na chama czy na kanale ?
to był podstawowy błąd mechaników wymieniających zawieszenia wielowahaczowe w grupie VW. I to też narodziła się fama, że zawieszenia lecą bez przerwy i nie wytrzymują roku. Mechanicy dokręcali wahacze na podnośniku kiedy to koła wisiały, następnie opuszczali auto i w drogę. Podczas pracy występowały takie naprężenia, że zrywało gumy.
Warto to sprawdzić i dopytać. Bo tu może być winny mechanik.
to był podstawowy błąd mechaników wymieniających zawieszenia wielowahaczowe w grupie VW. I to też narodziła się fama, że zawieszenia lecą bez przerwy i nie wytrzymują roku. Mechanicy dokręcali wahacze na podnośniku kiedy to koła wisiały, następnie opuszczali auto i w drogę. Podczas pracy występowały takie naprężenia, że zrywało gumy.
Warto to sprawdzić i dopytać. Bo tu może być winny mechanik.
Gorne wahacze można dokrecic na zewnątrz bo jeden ustala położenia drugiego ale dolne ni uja. Podnieśc zawieche na wysokośc roboczą to 2minuty. Wystarczy wczesniej zmierzyć odległośc środka koła od nadkola.
Ale to prawda że mechanicy nie wiedzą. Gdy kupiłem ósemke zmieniałem całą zawieche i mój kolega pomimo 20lat doświadczenia nie pomyślał o tym. Gdyby nie ja kory kazał mu to podnieść bo tak nakazywała logika by mi się lemfy pewnie dawno wysypały.
Ale to prawda że mechanicy nie wiedzą. Gdy kupiłem ósemke zmieniałem całą zawieche i mój kolega pomimo 20lat doświadczenia nie pomyślał o tym. Gdyby nie ja kory kazał mu to podnieść bo tak nakazywała logika by mi się lemfy pewnie dawno wysypały.