części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Jakie wahacze??

Kolmax1992

Post autor: Kolmax1992 » 24 lip 2016, 20:47

Ja u siebie zapodałem górę SWAGA za 630 zł. Prawe górne oryginały jakieś.. ale luzy takie że szkoda gadać. Z lewej góra przód jakiś SRL ( brak luzów ) a tył góra roczny febi brak luzów ale guma już pękła i już piasek swoje robił. Także przy Febi trzeba patrzeć na gumy.
Oponki 40 profil jeżdżę wolno przy dziurach

Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Judo » 25 lip 2016, 13:18

Panowie, te MS do mojego przedlifta rok 1995 będą pasowały, czy też coś trzeba zamienić ?
Nr WIN WAUZZZ4DZSN005194

http://allegro.pl/show_item.php?item=5634315935

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 25 lip 2016, 13:22

Będą pasować :) Napisz sprzedąjącemu jak nie zapyta ze chciałbyś dolny prosty przedni wahacz na grubym stożku
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Judo » 25 lip 2016, 13:35

Ok, Dzięki Michał za info
Pozdrawiam

szybki-ens
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
Lokalizacja: Północ

Post autor: szybki-ens » 29 lip 2016, 15:32

Panowie, trochę jaja....
Minęło 1,5 tygodnia od wymiany. Przejechałem ok 800 km i cyrk.
Zawieha Master Sport trzeszczy gorzej niż moja stara i dojechana. Wizyta w serwisie i pytanie o co kamam. Sprawdziliśmy wszystko - jest sztywno ale przy ruchach kierownicą trzeszczy każdy sworzeń. Zarówno w górnych wahaczach jak i dolnych a także w końcówkach drążków. Trzask jest tak głośny, że aż wstyd...
Napisałem do sprzedawcy. Nie chowa w głowy w piasek i prosi o obserwację tego jeszcze przez tydzień... Dam mu ten czas ale szczerze mówiąc nie wiem co ma się zmienić?
Także póki co może niech osoby planujące zakup tego zawieszenia wstrzymają się z tą decyzją do momentu aż ja rozwiąże swój problem.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 29 lip 2016, 15:39

może gdzieś w drodze z Chin na statku przyrdzewiały i przesmarować by trzeba <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

szybki-ens
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
Lokalizacja: Północ

Post autor: szybki-ens » 29 lip 2016, 15:41

martin_rs4, pomyśleliśmy o tym. Każdy sworzeń dostał pod gumkę po strzykawce oleju. Niestety to nie poprawiło niczego.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 29 lip 2016, 15:47

U mnie działa już półtorej roku i wszystko wporządku - może to kwestia źródła zakupu
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 29 lip 2016, 15:48

Musiałeś trafić na jakąś wadliwą partię, ja jeżdzę od roku na MS, przejechałem na nich już 22kkm i cisza

szybki-ens
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
Lokalizacja: Północ

Post autor: szybki-ens » 29 lip 2016, 17:27

puzzel1 pisze:Musiałeś trafić na jakąś wadliwą partię, ja jeżdzę od roku na MS, przejechałem na nich już 22kkm i cisza
Znając moje szczęście mogło tak być.
Nie zmienia to faktu, że 8 stów na części 4 stówy na wymianę i geometrie poszło, a poprawa była tylko przez 150 km :(

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 lip 2016, 18:55

ja tam nigdy nie miałem takiego problemu
smarowali czymś przed montażem <hmm>

Gość

Post autor: Gość » 30 lip 2016, 10:29

Mi zuzyte stare zaczeły skrzypać to strzykawka i zastrzyk pod gumki z oliwki 5w30 :)

ernesto

Post autor: ernesto » 31 lip 2016, 08:12

A takie pytanie jak dokręcali wahacze? Na podnośniku na chama czy na kanale ?

to był podstawowy błąd mechaników wymieniających zawieszenia wielowahaczowe w grupie VW. I to też narodziła się fama, że zawieszenia lecą bez przerwy i nie wytrzymują roku. Mechanicy dokręcali wahacze na podnośniku kiedy to koła wisiały, następnie opuszczali auto i w drogę. Podczas pracy występowały takie naprężenia, że zrywało gumy.
Warto to sprawdzić i dopytać. Bo tu może być winny mechanik.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 31 lip 2016, 08:51

ernesto pisze: to był podstawowy błąd mechaników wymieniających zawieszenia wielowahaczowe w grupie VW.
Amen ! <tak>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 31 lip 2016, 12:22

Gorne wahacze można dokrecic na zewnątrz bo jeden ustala położenia drugiego ale dolne ni uja. Podnieśc zawieche na wysokośc roboczą to 2minuty. Wystarczy wczesniej zmierzyć odległośc środka koła od nadkola.

Ale to prawda że mechanicy nie wiedzą. Gdy kupiłem ósemke zmieniałem całą zawieche i mój kolega pomimo 20lat doświadczenia nie pomyślał o tym. Gdyby nie ja kory kazał mu to podnieść bo tak nakazywała logika by mi się lemfy pewnie dawno wysypały.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl