A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1
Jeszcze musze sobie nową, nie pociętą górną osłone silnika załatwić....
Tak sobie dzis podliczyłem ile znów wsadziłem w tą moją A8 i tak...od początku czerwca kupiłem:
* heble przednie od D3 + ori tarcze i klocki (uzywki) ale jak nowe, praktycznie znikome skady zuzycia.
* nowe amorki Sachs
* nowy kompletny rozrząd
* teraz nową instalke lpg
* nowe banany
* nowy wąz wody
Suma sumarum poszlo na to w przeciagu 1,5 miesiaca ok 5000zl
A potem taki Apopopo powie mi ze oszczedzam na aucie
I jak mi ktos powie ze ma na sprzedaz doinwestowana A8 bo az 6000zl wsadzil to pękam ze smiechu
..i jeszcze dodatkowo dojdzie mi za dwa tygodnie kolejny wydatek z rzedu 2000zl na nowa instalke lpg do grande punto mojej Agi
Ło matko i jak tu "nie kraść"
Tak sobie dzis podliczyłem ile znów wsadziłem w tą moją A8 i tak...od początku czerwca kupiłem:
* heble przednie od D3 + ori tarcze i klocki (uzywki) ale jak nowe, praktycznie znikome skady zuzycia.
* nowe amorki Sachs
* nowy kompletny rozrząd
* teraz nową instalke lpg
* nowe banany
* nowy wąz wody
Suma sumarum poszlo na to w przeciagu 1,5 miesiaca ok 5000zl
A potem taki Apopopo powie mi ze oszczedzam na aucie
I jak mi ktos powie ze ma na sprzedaz doinwestowana A8 bo az 6000zl wsadzil to pękam ze smiechu
..i jeszcze dodatkowo dojdzie mi za dwa tygodnie kolejny wydatek z rzedu 2000zl na nowa instalke lpg do grande punto mojej Agi
Ło matko i jak tu "nie kraść"
to nie jest zwykły napęd...to
a jak ja to przemaluje na 4,2Apophis pisze:mam od 3.7 przywioze ci na zlota w gratisie
ale z podlaczeniem razem.? ja mam rowniez nowa butle, reduktor (niedawno wymienione) podlaczenie sobie sam ogarne tylko strojenie zrobi moj gazownik wiec nie wyjdzie az tak drogo...w sumie cos ok 3000zl.Apophis pisze:hopie ja za sama instalke dałem 5500
No i widzisz Apo teraz....ta 3.7 z ogloszenia - cukiereczek doinwestowany....my tu mowimy o duzych sumach za 1-2 rzeczy a koles doinwestowal w A8 6000zl i w tym wymienil rozrzad, wszystkie oleje, nowe lpg zalozyl i inne tam, wiec jak to moze sciema nie byc ...i te 180-190kkm z 1999r.
to nie jest zwykły napęd...to
A przekleisz se ze swojejmartin_rs4 pisze:a jak ja to przemaluje na 4,2
Na gotowo z dozywotnim serwisem płace jedynie za filtrymartin_rs4 pisze:ale z podlaczeniem razem.?
Ja nie pisałem czy to prada czy nie jak bym ja w łapki wziął to by sie okazało czy ma 200 z blata zdjete. Ja mam mały nalot ale Daniel ma juz 350 koła i silniczek cyka bez problemu.martin_rs4 pisze:No i widzisz Apo teraz....ta 3.7 z ogloszenia - cukiereczek doinwestowany....my tu mowimy o duzych sumach za 1-2 rzeczy a koles doinwestowal w A8 6000zl i w tym wymienil rozrzad, wszystkie oleje, nowe lpg zalozyl i inne tam, wiec jak to moze sciema nie byc ...i te 180-190kkm z 1999r.
A ja jestem dziś po wywazaniu kół, wymianie drążka kierowniczego, filtra paliwa oraz ustawieniu geometrii.
Jeśli teraz nadal będzie ściągać to opony ida na śmietnik, tj eklamacje. Przy wywazaniu wszystkie 4 lekko podbinaly, ale gość mowil ze to się damwywwzyc i nie powinno bic ... zobaczymy.
Jeśli teraz nadal będzie ściągać to opony ida na śmietnik, tj eklamacje. Przy wywazaniu wszystkie 4 lekko podbinaly, ale gość mowil ze to się damwywwzyc i nie powinno bic ... zobaczymy.
to nie jest zwykły napęd...to
albo odbojnik na tor kartingowy ...Apophis pisze:Czyzby tanie opony się nadawały na kwietnik??
tak na poważnie ostatnim krokiem będzie podmianka na inne koła.
Dziś polatałem i generalnie jadąc stałą prędkością lub przyspieszając jest ok, ale jak zaczne zwalniać, z np. 160KM/H bez wciskania hamulca to auto zwalniając przy prędkości 140-100 zaczyna telepać i czuć to też na kierownicy
jaja jak betery...
to nie jest zwykły napęd...to