części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

der beste A8 3.7 von danishow

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 sie 2016, 22:12

Ja mam "Teilkasko" to takie cóś pomiędzy OC i AC, zawarte w nim (zależy od ubezpieczyciela) szkody pogodowe jak grad, powódź, wiatr itp., wandalizm, szkody przez dzikie zwierzęta, włamania do auta i kradzież.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 sie 2016, 22:26

mam dokladnie to samo tu w PL - tzw Minikasko.... lepiej miec :>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 07 sie 2016, 18:31

Od demontażu skrzyni minął już tydzień i dopiero dzisiaj się za nią wziąłem. Rozebrałem całą mechatronikę, wyczyściłem i wypłukałem (choć w sumie nie była brudna) oraz założyłem "tuningowy" tłoczek regulacji ciśnienia oleju ...całkiem inna budowa niż ori, ciekawe czy będzie to odczuwalne <hmm>

Wziąłem się też za demontaż pompy oleju i kosza forwardu ale jakoś nie chciało to po mojemu, w najbliższym czasie ciąg dalszy

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 08 sie 2016, 19:06

Przed demontażem pompy mierzyłeś luz na koszu?

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 08 sie 2016, 21:45

Widzę torx Hazet ;)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 08 sie 2016, 22:17

krzychu22.p1i pisze:Przed demontażem pompy mierzyłeś luz na koszu?
Wszystko robione według instrukcji ZF. Wymiary praktycznie fabryczne, tarczki wyglądają jak nowe, jedynie aluminiowy kosz ma lekkie odbicia od tarczek. Jutro sprawdzę ile kosztuje i mam nadzieję że do piątku dostanę nowy <hmm>
Inter32 pisze:Widzę torx Hazet
Mam tego całą skrzynkę ;)

Poza tym miły pan z DHL przywiózł dzisiaj nowe klocki ceramiczne na przód a inny pan z GLS podarował dorobione na wymiar adaptery pod tarcze 330mm z D4 :D

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 09 sie 2016, 20:13

Zamówiłem parę gratów do skrzyni, jeden kosz, parę tarczek i sporo uszczelek. Jutro, najpóźniej pojutrze wszystko dostanę i w sobotę skrzynia z nowym konwerterem wraca do auta :D

Gość

Post autor: Gość » 09 sie 2016, 20:24

I w niedziele bedziem testować <amasz>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 09 sie 2016, 20:31

Jak się uda i czas pozwoli to oprócz skrzyni będziem testować ceramikę z przodu i 330mm z tyłu <cicho>

Gość

Post autor: Gość » 09 sie 2016, 20:35

Uooo panie to ja już sie doczekac nie moge :P

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 15 sie 2016, 19:57

Autko skończone, tzn. skrzynia siedzi na swoim miejscu i robi robotę. Czeka mnie jeszcze w tym tygodniu swap tylnych hamulców.
W skrzyni wymieniłem:
- konwerter ori ZF
- simmering konwertera i wału
- kilka tarczek sprzęgłowych
- aluminiowy kosz
- wszystkie uszczelki napotkane po drodze
- filtr z uszczelką i również ori olej ZF
Poza tym nowe śruby wału, półosiek i jeszcze kilka od innych rzeczy.
Rozebrałem też rozrusznik, na szczęście jest jeszcze w b.dobrej kondycji.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 18 sie 2016, 21:32

Wstępnie po czterech dniach testów skrzynia chodzi idealnie, średnie spalanie spadło prawie o 3L/100km <brawo>

Dzisiaj zawitały z przodu klocki JURID WHITE (ceramiczne), stare zaczęły pękać <bezradny>. Nawierciłem i nagwintowałem też piasty by przykręcić tarcze ...wkurzało mnie jak się ruszały po odkręceniu kół. Do tego przerobiłem wtyczki do klocków na te nowsze, do tej pory były jeszcze ori okrągłe.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 19 sie 2016, 00:33

danishow pisze:Autko skończone, tzn. skrzynia siedzi na swoim miejscu i robi robotę. Czeka mnie jeszcze w tym tygodniu swap tylnych hamulców.
W skrzyni wymieniłem:
- konwerter ori ZF
- simmering konwertera i wału
- kilka tarczek sprzęgłowych
- aluminiowy kosz
- wszystkie uszczelki napotkane po drodze
- filtr z uszczelką i również ori olej ZF
Poza tym nowe śruby wału, półosiek i jeszcze kilka od innych rzeczy.
Rozebrałem też rozrusznik, na szczęście jest jeszcze w b.dobrej kondycji.
ile wyszlo za klamoty
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 21 sie 2016, 00:36

preston81 pisze:ile wyszlo za klamoty
Nie liczyłem dokładnie ale tak około 600 euro

W piątek zamontowałem w końcu planowane 330mm na tył, w sobotę siekłem trasę 1100km. Pierwsze ok. 300km było tak sobie ale kolejne kilometry coraz lepiej, teraz mam wrażenie jakby coś trzymało tył podczas hamowania ...mega różnica.
Jakby ktoś się nad tym zastanawiał to nie ma na co czekać tylko montować, naprawdę warto <okok>

W sobotę wymieniłem maskę z grillem, tera mam quattro z przodu i ori machę bez wgniotek, zakupiłem komplet tylnych lamp i drugą antenę do telefonu.

Poniżej kilka fotek z prac, tylne tarcze również przykręciłem do piast, dodam też że adaptery zostały zakonserwowane a jarzma wyczyszczone i pomalowane w całości ;)


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 sie 2016, 22:51

Po kolejnych przejechanych ponad 2000 kilometrów potwierdzam, że jest spora różnica w efektywności hamowania. Czeka mnie jeszcze raz rozbiórka tylnych hamulców, z przodu dałem klocki ceramiczne a z tyłu normalne ...efekt taki, że felgi z przodu czyste a z tyłu czarne <faktycznie>. Zamówiłem już ceramiczne na tył <amasz>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl