Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB/LPG ] Dużo pali - ustawienie instalacji gazow

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 21 sie 2016, 22:23

Bugalon pisze:powinien sobie spokojnie poradzić bo w końcu kazda instalacje reguluje się w praktyce tak samo
No i tu jest problem bo BRC to całkiem inna bajka, ustawień praktycznie brak. Do póki chodzi jest super ale jak się zacznie chrzanić to mało kto se z tym poradzi. Nawet ja tego nie ruszam bo szkoda nerwów <fujarka>

Gość

Post autor: Gość » 21 sie 2016, 22:26

No wlasnie a ja mam takiego co ma wiedze sprzet i stoicki spokój i nawet 550km do niego miałem z DE ale nigdy nie trza byo specjalnie jechać. Un o tym wie że bym go zjadł jak bym musiał :D

Marcin za 250zł+ to co za serwis mogłes miec spokój a wydałes więcej więc nie marudź :P

BRC nie dla leniwych?? uwazam że tak bo raz w roku i starczy :)

A to że Marcinka instalka to zabytek to inna sprawa dla mnie 5 letnia bedzie już gratem nadającym się do wymiany :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 sie 2016, 22:57

Powiem tak... wszyscy maja po części racje. Ja uważam ze brc jest dobra instalka tylko jak juz m.in. Daniel wspomnial mało kto ma wiedzę i chceci to regulowac. To raz. Dwa, że ceny juz tez odpychają...1000zl parownik, 250zl wtrysk LPG... <boisie>

No i kwestia wieku....no może tez po części. Moje instalka chodzila i chodzić będzie jak się znajdzie ktoś kto ja ogrnie. Wtrysku są dość swierze, komp dziala bez zarzutu...ale ze juz się borykam z ustawieniem od dluzszego czasu i non stop uboga mieszanka mi walilo, to wokalem te 1200zl wydać i mam spokój.

Popatrz cala nowa instalke z 5cio letnia gwarancją mam w cenie parownika i jednego wtryskiwacza brc :D
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 22 sie 2016, 00:11

Ale bedziesz serwisował cześciej i nie przezyje 5 lat :D

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 sie 2016, 06:25

tia a świstak siedział bo .... :]

Gość

Post autor: Gość » 22 sie 2016, 06:42

...bo sie LPG mu tanie posrao :D

Psujace się tanie wtryski nie sa wcale rzadkością tak samo jak i reduktory. Z racji iż są tańsze nie boli tak wymiana ich cześciej jak BRC czy prinsa. A ludzie co najwięcej psioczą to tacy co nie mają w okolicy nawet ogarniętego serwisanta,nie chce im sie raz a dobrze sie do ogarniętego gościa bujnąć,także czesto ich instalki maja po 200tyś i wiele lat juz za sobą ale się zuzyły popsuły i sa ogolnie beee.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 sie 2016, 07:53

Moja instalka Apo się nie posuła, tylko brak ludzi do ustawienia tego, dlatego m.in. wywaliłem tą istalke. Poza tym przypomnę Ci :
Apophis pisze:dla mnie 5 letnia bedzie już gratem nadającym się do wymiany
moja już taki wiek dawno osiągnęła :D
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 22 sie 2016, 11:04

Tu się zgodzę ale że brak ludzi to sie zgodzić nie mogę :P

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 sie 2016, 11:28

Apophis pisze: ale że brak ludzi to sie zgodzić nie mogę
znajdź mi kogoś w łódzkim <okok> jeśli nie znajdziesz to znaczy że brak ludzi! Nie mówie globalnie, bo mógłbym sobie np. bezpośrednio do CZAKRAMu pojechać ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 22 sie 2016, 19:46

No to cza byo jechac A8 nie dla idiotów ! :) Temu nie daje sie Heniowi ze stodoły :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 sie 2016, 20:46

Tyyy jak siegniesz pamiecia i postami wstecz to sie dowiesz ze juz kupilem to a8 z BRC pod maska wic wiekszego wyboru nie mialem.... <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 22 sie 2016, 21:40

Tyyyy ja doskonale o tym wiem i niczego nie neguje-jeździło :P

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 sie 2016, 22:01

Apophis pisze:jeździło :P
jezdzic zaczelo dopiero jak w moje rece trafilo :]
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 22 sie 2016, 22:25

Tyz prawdo ale sie popsuo i tak to jest z tym hobby-lata doświadczenia :D

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 01 wrz 2016, 00:06

Bugalon pisze:Kosmy, a nie lepiej jest Ci zainwestować w sprzęt regulacyjny od BRC i wspolnie z Markiem to wystroic? Marek jak będzie miał wszystko co do tego potrzebne to powinien sobie spokojnie poradzić bo w końcu kazda instalacje reguluje się w praktyce tak samo (tyle ze wloskie mają tylko mapę po obrotach, bez charakterystyk mnoznikow.

Do regulacji BRC potrzebujesz interfejsu, mapsensora i oprogramowania z kluczem. Ja wiem, ze to ciężko skompletować ale nie ma chyba innej mozliwosci jesli nie chcesz wymieniac calych bebechow instalacji lub nie chcesz jezdzic przez całą polskę do jakiegos polecanego specjalisty.

Ja bym chyba tą drogą podążał bo znalezienie kogos kto robi BRC i jeszcze do tego jest kompetentny wystarczająco i jeszcze do tego w okolicach trojmiasta to wedlug mnie w zasadzie mission impossible :)
Masz rację. Marek wspominał, że coś pod koniec września chce sobie sprawić. Na razie mam inny problem przy którym spalanie to pikuś :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl