[S8 D2 99 LPG ] Wibracje bardzo nieregularne
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 22 lut 2016, 10:57
- Lokalizacja: łuków
A czy przy wymianie podpory (czy innych walkach z wałem) sprawdzono jego prostoliniowość?
Wał mocuje się zakręcony w dyby aby dobrać podkładki regulacyjne pod podporę.
Tutaj amatorskie wykonanie - które nie podoba mi się za bardzo bo IMHO mało precyzyjne.
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... -Alignment
Numery narzędzi audi
alignment fixture 3139 with adaptor 3139/2
Wał mocuje się zakręcony w dyby aby dobrać podkładki regulacyjne pod podporę.
Tutaj amatorskie wykonanie - które nie podoba mi się za bardzo bo IMHO mało precyzyjne.
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... -Alignment
Numery narzędzi audi
alignment fixture 3139 with adaptor 3139/2
Kot też jest Quattro
Ukaniu, to nawet nie glupie jest ja mam swój wal jak nowy, krzyżak, podpora i przeguby ale po wywazeniu i zalozeniu wpada w rezonans... trzeba pomyśleć o tym przyrządzie.
Swoja droga to wywazylem dziś kola od AMSTAFFa i jechali się o wiele lepiej ale niestety dalej tylko przy 120/130 uczyć jak telepie cala buda. Nie czuć tego na kierownicy na pewno.
Na moje to kola odpadają i zostaje u klad napędowy, półoski albo wał. Mam teraz używane od jakiegoś roku i walcze z tym tez tak dlugo wiec chyba znaczne od wału...
Swoja droga to wywazylem dziś kola od AMSTAFFa i jechali się o wiele lepiej ale niestety dalej tylko przy 120/130 uczyć jak telepie cala buda. Nie czuć tego na kierownicy na pewno.
Na moje to kola odpadają i zostaje u klad napędowy, półoski albo wał. Mam teraz używane od jakiegoś roku i walcze z tym tez tak dlugo wiec chyba znaczne od wału...
to nie jest zwykły napęd...to
Przypatrz sie rozwiązaniu fabrycznemu i zrobisz sam. Można by np kupić dłuższą poziomicę i dorobić do niej łoża do mocowania wału. Kiedyś wyspawałem coś podobnego ale pożyczyło się na wieczne oddanie jak już moje problemy wyleczyło. Teraz znów jest potrzeba i myślę właśnie nad czymś w stylu tej poziomicy z siodłami z poliamidu.
W tym wątku koledze wibruje przy skręcie to mnie by jednak wskazywało na tarcze. Zajechał bym do warsztatu który umie i wyważyć i wytoczyć tarczę na samochodzie.
Ten moim zdaniem poroniony pomysł braku mocowania tarczy do piasty przy zdjęciu koła powoduje, że czasem tam rdza czy brud podchodzi.
W tym wątku koledze wibruje przy skręcie to mnie by jednak wskazywało na tarcze. Zajechał bym do warsztatu który umie i wyważyć i wytoczyć tarczę na samochodzie.
Ten moim zdaniem poroniony pomysł braku mocowania tarczy do piasty przy zdjęciu koła powoduje, że czasem tam rdza czy brud podchodzi.
Kot też jest Quattro