części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 99 LPG ] Wibracje bardzo nieregularne

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 sie 2016, 12:03

no właśnie a od Pawełka to raczej dobre są... musze się do niego osobiście chyba przejechać ale z przyczepą bo nie wiem czy mi bagażnika starczy <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 26 sie 2016, 12:22

masz haka?? :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 sie 2016, 12:28

a może od podpory wału?

ja mam używke wsadzoną i jest cicha, ale może jednak wywalona podpora może takie objawy dawać ?? <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 26 sie 2016, 12:33

Ja będę tak robił, że rozepnę wał oraz dwie przednie półosie. wsadzę same przeguby zewnętrzne i samochód na hol. Chcę początkowo wyeliminować skrzynie. Jak wibracje będą to znaczy że wał i skrzynia + pólosie zdrowe.
I`m the LPG master

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 sie 2016, 12:36

emilus143, chcesz się na holu rozpędać do 130km/h <boisie>
to nie jest zwykły napęd...to

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 26 sie 2016, 12:38

u mnie pojawiają się już wcześniej te wibracje. Ale silnik będzie odpalony, więc hamulce będą. Linkę długą założe i heya! :) Mogą być jeszcze łożyska na flanszy.
I`m the LPG master

walker1235
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 22 lut 2016, 10:57
Lokalizacja: łuków

Post autor: walker1235 » 26 sie 2016, 13:41

proponuję przyjrzeć się wału napędowemu. w a6 miałem podobne objawy,tyle że przy 80km/h. podmieniłem wał i wszystko ustało.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 sie 2016, 13:55

powiem szczerze ze przy 80km/h te telepawki jakby już się bardzo delikatnie zaczynały, ale dopiero nasilają się od 100-110km/h....
to nie jest zwykły napęd...to

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 26 sie 2016, 22:44

A czy przy wymianie podpory (czy innych walkach z wałem) sprawdzono jego prostoliniowość?
Wał mocuje się zakręcony w dyby aby dobrać podkładki regulacyjne pod podporę.
Tutaj amatorskie wykonanie - które nie podoba mi się za bardzo bo IMHO mało precyzyjne.
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... -Alignment

Numery narzędzi audi
alignment fixture 3139 with adaptor 3139/2
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 sie 2016, 23:47

Ukaniu, to nawet nie glupie jest <faktycznie> ja mam swój wal jak nowy, krzyżak, podpora i przeguby ale po wywazeniu i zalozeniu wpada w rezonans... trzeba pomyśleć o tym przyrządzie.

Swoja droga to wywazylem dziś kola od AMSTAFFa i jechali się o wiele lepiej ale niestety dalej tylko przy 120/130 uczyć jak telepie cala buda. Nie czuć tego na kierownicy na pewno.

Na moje to kola odpadają i zostaje u klad napędowy, półoski albo wał. Mam teraz używane od jakiegoś roku i walcze z tym tez tak dlugo wiec chyba znaczne od wału... <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 27 sie 2016, 00:10

Ukaniu, Jesli to cos pomoże to śle ci flaszkę. mam malutki problem z wałem i nie był montowany w dybach. Gdzie to zrobić?? <bezradny>

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 27 sie 2016, 02:19

Przypatrz sie rozwiązaniu fabrycznemu i zrobisz sam. Można by np kupić dłuższą poziomicę i dorobić do niej łoża do mocowania wału. Kiedyś wyspawałem coś podobnego ale pożyczyło się na wieczne oddanie jak już moje problemy wyleczyło. Teraz znów jest potrzeba i myślę właśnie nad czymś w stylu tej poziomicy z siodłami z poliamidu.

W tym wątku koledze wibruje przy skręcie to mnie by jednak wskazywało na tarcze. Zajechał bym do warsztatu który umie i wyważyć i wytoczyć tarczę na samochodzie.
Ten moim zdaniem poroniony pomysł braku mocowania tarczy do piasty przy zdjęciu koła powoduje, że czasem tam rdza czy brud podchodzi.
Kot też jest Quattro

Gość

Post autor: Gość » 27 sie 2016, 08:15

Preston tak robił raz i nic to nie dało,ja nie mam środków do wyspawania sobie tego łoża do wąłu ale ok skoro nie ma nikogo kto to ma to trza bedzie szukać rozwiązania u kogoś kto to zrobi...

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 27 sie 2016, 09:16

Pierwsza osoba, ktora takie urzadenie moze oosiadac i jaka mi sie na mysl nasuwa jest Daniel ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 27 sie 2016, 10:40

No to ja się go zapytom jak mo to mi zrobi :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl