![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 98 ] zwrotnice przód
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 22 lut 2016, 10:57
- Lokalizacja: łuków
[S8 D2 98 ] zwrotnice przód
witam. mam d2 przedlift,planuję założyć mocniejsze hamulce i chyba najlepiej by było najpierw zmienić zwrotnice. do aluminiowych jakoś nie mam przekonania więc w grę wchodzi coś takiego : http://allegro.pl/audi-a8-d2-w12-zwrotn ... 80727.html
teraz pytanie: czy moje wahacze z metalowej zwrotnicy będą pasowało do czegoś takiego?
do takich zwrotnic przykręcę nowsze zaciski bez problemu?
ewentualnie czy jest sens przespawać uchwyty w obecnej zwrotnicy tak żeby pasowały zaciski od d3
teraz pytanie: czy moje wahacze z metalowej zwrotnicy będą pasowało do czegoś takiego?
do takich zwrotnic przykręcę nowsze zaciski bez problemu?
ewentualnie czy jest sens przespawać uchwyty w obecnej zwrotnicy tak żeby pasowały zaciski od d3
a mozna wiedziec czemu ? kilka osob w tym ja jezdzimy na alu zwrotnicach i mamy rowniez setup hamulcowy z D3 ktory pod te zwrotnice pasuje bez przerobek i nic sie nie dzieje wiec ciekaw jestem argumentacjiwalker1235 pisze:do aluminiowych jakoś nie mam przekonania

sens jest, Apophis tak zobil i jakos to jezdziwalker1235 pisze:czy jest sens przespawać uchwyty w obecnej zwrotnicy tak żeby pasowały zaciski od d3

to nie jest zwykły napęd...to
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 22 lut 2016, 10:57
- Lokalizacja: łuków
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 22 lut 2016, 10:57
- Lokalizacja: łuków
krzychu22.p1i, w mojej chyba jest gruby stożek? poliftowe dopiero miały cienki. tytanie jest takie jaki był w żeliwnych poliftach.
Apophis, masz jakieś wymiary tego dystansu? znalazłem coś takiego ale nie wiem czy będzie pasowało bo nie ma żadnych wymiarów:
http://olx.pl/oferta/tuleje-dystansowe- ... ec4550fd8b
Apophis, masz jakieś wymiary tego dystansu? znalazłem coś takiego ale nie wiem czy będzie pasowało bo nie ma żadnych wymiarów:
http://olx.pl/oferta/tuleje-dystansowe- ... ec4550fd8b
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
walker1235, daj sobie spokój ze spawaniem i to w dodatku aluminiowych uszu.
Były na forum zdjęcia i wymiary, trzeba tylko znaleźć.
Pytałeś o żeliwne i sprawa się ma tak że żeliwne potrzebują dolnych 2 wahaczy z grubym stożkiem. Jeden już masz (prosty przedni), trzeba tylko zmotać banan z grubym sworzniem.walker1235 pisze:krzychu22.p1i, w mojej chyba jest gruby stożek? poliftowe dopiero miały cienki. tytanie jest takie jaki był w żeliwnych poliftach.
To jest do d11 czyli v8, która ma układ ufo i ta tuleja jest na swap na zestaw z a8 d2 czyli lucasa. To zostaw w spokoju.walker1235 pisze:http://olx.pl/oferta/tule...html#ec4550fd8b
Były na forum zdjęcia i wymiary, trzeba tylko znaleźć.
Dokładnych pomiarów nikt nie podawał. Adam wrzucał tylko zgrubne rysunku dystansów. Dobrze ze ich nie podawal, bo po pierwszym zestawie okazalo sie ze trzeba zrobic jakies delikatne poprawki na osadzenie tarczy (bylo za niskie czy za wysokie nie pamiętam juz). Ja na tych adapterach również jeżdzę. Wykonane są świetnie.
Temat przerzucania zwrotnic tez rozważałem ale jest nieopłacalny kosztowo. Po pierwsze same zwrotnice kosztują około 200 za sztuke (mowa o zeliwnych z TDI albo W12) a po drugie trzeba też dokupować wahacze. Potrzebne są dwie sztuki - z tym grubym sworzniem co Krzychu napisał a jeden taki wahacz to około 400 złotych i dostępny tylko w TRW zdaje się. Do tego przy używanych zwrotnicach trzeba by było dać nowe lozyska bo nigdy nie wiadomo jak to jest z uzywkami i robi sie chora kwota.
Za same adaptery placilismy cos około 400 złotych więc nie ma o czym gadać. Jedyny ich minus jest taki, że osłona tarczy hamulcowej z D3 jest od nich trochę za mocno według mnie oddalona ale to naprawdę jest drobiazg.
Temat przerzucania zwrotnic tez rozważałem ale jest nieopłacalny kosztowo. Po pierwsze same zwrotnice kosztują około 200 za sztuke (mowa o zeliwnych z TDI albo W12) a po drugie trzeba też dokupować wahacze. Potrzebne są dwie sztuki - z tym grubym sworzniem co Krzychu napisał a jeden taki wahacz to około 400 złotych i dostępny tylko w TRW zdaje się. Do tego przy używanych zwrotnicach trzeba by było dać nowe lozyska bo nigdy nie wiadomo jak to jest z uzywkami i robi sie chora kwota.
Za same adaptery placilismy cos około 400 złotych więc nie ma o czym gadać. Jedyny ich minus jest taki, że osłona tarczy hamulcowej z D3 jest od nich trochę za mocno według mnie oddalona ale to naprawdę jest drobiazg.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 22 lut 2016, 10:57
- Lokalizacja: łuków