części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[S8 D2 98 ] zwrotnice przód

walker1235
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 22 lut 2016, 10:57
Lokalizacja: łuków

[S8 D2 98 ] zwrotnice przód

Post autor: walker1235 » 23 sie 2016, 23:10

witam. mam d2 przedlift,planuję założyć mocniejsze hamulce i chyba najlepiej by było najpierw zmienić zwrotnice. do aluminiowych jakoś nie mam przekonania więc w grę wchodzi coś takiego : http://allegro.pl/audi-a8-d2-w12-zwrotn ... 80727.html
teraz pytanie: czy moje wahacze z metalowej zwrotnicy będą pasowało do czegoś takiego?
do takich zwrotnic przykręcę nowsze zaciski bez problemu?
ewentualnie czy jest sens przespawać uchwyty w obecnej zwrotnicy tak żeby pasowały zaciski od d3

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 sie 2016, 23:32

walker1235 pisze:do aluminiowych jakoś nie mam przekonania
a mozna wiedziec czemu ? kilka osob w tym ja jezdzimy na alu zwrotnicach i mamy rowniez setup hamulcowy z D3 ktory pod te zwrotnice pasuje bez przerobek i nic sie nie dzieje wiec ciekaw jestem argumentacji :)
walker1235 pisze:czy jest sens przespawać uchwyty w obecnej zwrotnicy tak żeby pasowały zaciski od d3
sens jest, Apophis tak zobil i jakos to jezdzi :D
to nie jest zwykły napęd...to

walker1235
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 22 lut 2016, 10:57
Lokalizacja: łuków

Post autor: walker1235 » 24 sie 2016, 00:01

martin_rs4, metalowe jakoś bardziej mnie przekonują co do ich solidności, zwłaszcza przy wymianie wahaczy.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 sie 2016, 00:07

walker1235 pisze:zwłaszcza przy wymianie wahaczy.
hehe boisz sie ze sie sruby zapiecza i bedzie lipa ? Dlatego trzeba je smarowac przy montazu i problem z glowy ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 24 sie 2016, 07:59

walker1235, masz pre fl wiec tylko do liftowej zeliwnej potrzebujesz banana z grubym stozkiem co kosztuje $$$.

Do plywajacych np z d3 360 alu, do grubszych tematow bralbym zeliwne.

Gość

Post autor: Gość » 24 sie 2016, 08:37

walker1235 pisze:ewentualnie czy jest sens przespawać uchwyty w obecnej zwrotnicy tak żeby pasowały zaciski od d3
Zaciski bedą pasowały tylko musisz odsunąć tarcze o 17mm dystansem ale o tym juz na forum pisano i ja to wlasnie mam.

walker1235
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 22 lut 2016, 10:57
Lokalizacja: łuków

Post autor: walker1235 » 24 sie 2016, 09:04

krzychu22.p1i, w mojej chyba jest gruby stożek? poliftowe dopiero miały cienki. tytanie jest takie jaki był w żeliwnych poliftach.
Apophis, masz jakieś wymiary tego dystansu? znalazłem coś takiego ale nie wiem czy będzie pasowało bo nie ma żadnych wymiarów:
http://olx.pl/oferta/tuleje-dystansowe- ... ec4550fd8b

Gość

Post autor: Gość » 24 sie 2016, 14:36

To jest zupełnie co innego. Poszukaj tematów o tym i poczytaj! Dystans ma w skrócie odsunąć czoło piasty o 17mm i musi byc idealnie odwzorowany. Ja takie dostałem od naszego kolegi SenatorS8 ktory zrobił jedna partyjke dla chętnych :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 sie 2016, 14:51

przeróbki kombinatoryka a z alumuniowymi brak problemu :D :D :D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 24 sie 2016, 20:29

walker1235, daj sobie spokój ze spawaniem i to w dodatku aluminiowych uszu.
walker1235 pisze:krzychu22.p1i, w mojej chyba jest gruby stożek? poliftowe dopiero miały cienki. tytanie jest takie jaki był w żeliwnych poliftach.
Pytałeś o żeliwne i sprawa się ma tak że żeliwne potrzebują dolnych 2 wahaczy z grubym stożkiem. Jeden już masz (prosty przedni), trzeba tylko zmotać banan z grubym sworzniem.
To jest do d11 czyli v8, która ma układ ufo i ta tuleja jest na swap na zestaw z a8 d2 czyli lucasa. To zostaw w spokoju.

Były na forum zdjęcia i wymiary, trzeba tylko znaleźć.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 26 sie 2016, 12:27

Dokładnych pomiarów nikt nie podawał. Adam wrzucał tylko zgrubne rysunku dystansów. Dobrze ze ich nie podawal, bo po pierwszym zestawie okazalo sie ze trzeba zrobic jakies delikatne poprawki na osadzenie tarczy (bylo za niskie czy za wysokie nie pamiętam juz). Ja na tych adapterach również jeżdzę. Wykonane są świetnie.

Temat przerzucania zwrotnic tez rozważałem ale jest nieopłacalny kosztowo. Po pierwsze same zwrotnice kosztują około 200 za sztuke (mowa o zeliwnych z TDI albo W12) a po drugie trzeba też dokupować wahacze. Potrzebne są dwie sztuki - z tym grubym sworzniem co Krzychu napisał a jeden taki wahacz to około 400 złotych i dostępny tylko w TRW zdaje się. Do tego przy używanych zwrotnicach trzeba by było dać nowe lozyska bo nigdy nie wiadomo jak to jest z uzywkami i robi sie chora kwota.

Za same adaptery placilismy cos około 400 złotych więc nie ma o czym gadać. Jedyny ich minus jest taki, że osłona tarczy hamulcowej z D3 jest od nich trochę za mocno według mnie oddalona ale to naprawdę jest drobiazg.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

walker1235
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 22 lut 2016, 10:57
Lokalizacja: łuków

Post autor: walker1235 » 26 sie 2016, 13:55

może ktoś ma na zbyciu takie dystanse? do senators8 już pisałem ale nie posiada <bezradny>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl