Sorki pochrzaniłem serie bo uwidziało mi się że ten RS z 5cyl był mk1ernesto pisze:Miał 4 cylindry DOHC doładowane, dopiero w MK II występowała piątka w odmianie ST i RS
![]() |
![]() |
![]() |
Jakie auto z silnikiem 5 cylindrowym benzynowym?
-
Gość
-
Paweł Olsztyn
- Forum Audi A8

- Posty: 29
- Rejestracja: 05 sty 2011, 17:06
- Lokalizacja: Olsztyn
-
emilus143
- Super Klubowicz

- Posty: 612
- Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
- Lokalizacja: Kielce
Ach, o 2.2 turbo nawet nie marzę 
Proszę bardzo, link: http://olx.pl/oferta/audi-90-b2-5-cyl-2 ... f0520210c1
Jutro mam jechać na oględziny
Proszę bardzo, link: http://olx.pl/oferta/audi-90-b2-5-cyl-2 ... f0520210c1
Jutro mam jechać na oględziny
I`m the LPG master
-
Paweł Olsztyn
- Forum Audi A8

- Posty: 29
- Rejestracja: 05 sty 2011, 17:06
- Lokalizacja: Olsztyn
Auto dość fajne
- Lakier wygląda na oryginalny patrząc, że pod prowadnicami fotel również jest kolor biały
- Pęknięta listewka pod lewą lampą, tak wygląda na zdjęciu
- Kratka w zderzak przedni jest chyba nie oryginalna, a oryginalna jest droga i nie osiągalna od ręki (trzy częściowa)
- fotel kierowcy nie oryginalny, raczej ze zwykłej 80tki
- prawdopodobnie brakuje bocznych kieszeni na przednich boczkach, dodatkowo w 90tkach były obite owe kieszenie materiałem w kolorze tapicerki
Zwróć uwagę na pewne rzeczy, które są trudno osiągalne
- lampka w przedniej podsufitce czy cała i działa 100%
- lampy czy mają wszystkie zaczepy (4 sztuki na lampę) i czy nie są wyblaknięte odbłysniki
- sprawdź w jakim stanie jest pas przedni, niestety na rynku występuje mocny deficyt tego towaru do R5
- cze przełączniki w okół licznika siedzą sztywno i przełącznik świateł działa prawidłowo
- kierunki i halogeny przednie w jakim stanie, są dość drogie
Zwróć uwagę na korozję typowa dla b2
- standardowo w bagażniku w dołach po lewej i prawej
- na końcach tylnego nadkola w miejscu łączenia z tylnym błotnikiem ( we wnękach nadkoli)
- na tylnych drzwiach w wewnętrznej stronie od strony słupka B
- na dolnych rantach drzwi
- na dole przedniej szyby, w okolicach łączenia z błotnikiem i słupkami szyby
Wykukaj kod silnika na bloku poniżej głowicy w okolicy 3cylindra
KV to 136KM
KX to 115KM
Ogólnie reszta to raczej standard jak to każde auto
Ps. Ciężko tak przekazać wiedzę w jednym poście
A jak byś miał pytania w trakcie oględzin dzwoń 503 39 49 12
- Lakier wygląda na oryginalny patrząc, że pod prowadnicami fotel również jest kolor biały
- Pęknięta listewka pod lewą lampą, tak wygląda na zdjęciu
- Kratka w zderzak przedni jest chyba nie oryginalna, a oryginalna jest droga i nie osiągalna od ręki (trzy częściowa)
- fotel kierowcy nie oryginalny, raczej ze zwykłej 80tki
- prawdopodobnie brakuje bocznych kieszeni na przednich boczkach, dodatkowo w 90tkach były obite owe kieszenie materiałem w kolorze tapicerki
Zwróć uwagę na pewne rzeczy, które są trudno osiągalne
- lampka w przedniej podsufitce czy cała i działa 100%
- lampy czy mają wszystkie zaczepy (4 sztuki na lampę) i czy nie są wyblaknięte odbłysniki
- sprawdź w jakim stanie jest pas przedni, niestety na rynku występuje mocny deficyt tego towaru do R5
- cze przełączniki w okół licznika siedzą sztywno i przełącznik świateł działa prawidłowo
- kierunki i halogeny przednie w jakim stanie, są dość drogie
Zwróć uwagę na korozję typowa dla b2
- standardowo w bagażniku w dołach po lewej i prawej
- na końcach tylnego nadkola w miejscu łączenia z tylnym błotnikiem ( we wnękach nadkoli)
- na tylnych drzwiach w wewnętrznej stronie od strony słupka B
- na dolnych rantach drzwi
- na dole przedniej szyby, w okolicach łączenia z błotnikiem i słupkami szyby
Wykukaj kod silnika na bloku poniżej głowicy w okolicy 3cylindra
KV to 136KM
KX to 115KM
Ogólnie reszta to raczej standard jak to każde auto
Ps. Ciężko tak przekazać wiedzę w jednym poście
A jak byś miał pytania w trakcie oględzin dzwoń 503 39 49 12
-
emilus143
- Super Klubowicz

- Posty: 612
- Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
- Lokalizacja: Kielce
Dzięki CI bardzo kolego za obszernego posta. jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o takie specyfiki, ale bardzo podoba mi się takie Audi. Jeśli chodzi o fotele, to zastanowię się czy nie przełożyć kubełkowych (ponoć pasują od b4 i B3), choćby dlatego że kierowcy jest nieoryginalny. Zapisuję Twój numer i jutro jak będę miał wątpliwości zadzwonię 
Czy słabszy silnik jest gorszy?
Czy słabszy silnik jest gorszy?
I`m the LPG master
-
Paweł Olsztyn
- Forum Audi A8

- Posty: 29
- Rejestracja: 05 sty 2011, 17:06
- Lokalizacja: Olsztyn
Raczej nie odczujesz różnicy w mocy choć KV jest dość żwawy, na trasie bez problemu objeżdżałem swego czasu 100C4 z 2.6 V6 pod maską 150KM 
KV-ałem też daaawno temu objechałem ze skrzyżowania Signuma w 3.0 TD
Co do foteli to już bym chyba wolał poszukać recaro kubełkowych z pełną elektryką
Na pokrzepienie wyobraźni podeślę Ci projekt kolego z Forum B2
http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?f ... &start=150
Zobacz jak ładnie zrobił wnętrze auta
KV-ałem też daaawno temu objechałem ze skrzyżowania Signuma w 3.0 TD
Co do foteli to już bym chyba wolał poszukać recaro kubełkowych z pełną elektryką
Na pokrzepienie wyobraźni podeślę Ci projekt kolego z Forum B2
http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?f ... &start=150
Zobacz jak ładnie zrobił wnętrze auta
-
Paweł Olsztyn
- Forum Audi A8

- Posty: 29
- Rejestracja: 05 sty 2011, 17:06
- Lokalizacja: Olsztyn
-
ernesto
-
szeryfisch
- Super Klubowicz

- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław






