Auto dość fajne
- Lakier wygląda na oryginalny patrząc, że pod prowadnicami fotel również jest kolor biały
- Pęknięta listewka pod lewą lampą, tak wygląda na zdjęciu
- Kratka w zderzak przedni jest chyba nie oryginalna, a oryginalna jest droga i nie osiągalna od ręki (trzy częściowa)
- fotel kierowcy nie oryginalny, raczej ze zwykłej 80tki
- prawdopodobnie brakuje bocznych kieszeni na przednich boczkach, dodatkowo w 90tkach były obite owe kieszenie materiałem w kolorze tapicerki
Zwróć uwagę na pewne rzeczy, które są trudno osiągalne
- lampka w przedniej podsufitce czy cała i działa 100%
- lampy czy mają wszystkie zaczepy (4 sztuki na lampę) i czy nie są wyblaknięte odbłysniki
- sprawdź w jakim stanie jest pas przedni, niestety na rynku występuje mocny deficyt tego towaru do R5
- cze przełączniki w okół licznika siedzą sztywno i przełącznik świateł działa prawidłowo
- kierunki i halogeny przednie w jakim stanie, są dość drogie
Zwróć uwagę na korozję typowa dla b2
- standardowo w bagażniku w dołach po lewej i prawej
- na końcach tylnego nadkola w miejscu łączenia z tylnym błotnikiem ( we wnękach nadkoli)
- na tylnych drzwiach w wewnętrznej stronie od strony słupka B
- na dolnych rantach drzwi
- na dole przedniej szyby, w okolicach łączenia z błotnikiem i słupkami szyby
Wykukaj kod silnika na bloku poniżej głowicy w okolicy 3cylindra
KV to 136KM
KX to 115KM
Ogólnie reszta to raczej standard jak to każde auto
Ps. Ciężko tak przekazać wiedzę w jednym poście
A jak byś miał pytania w trakcie oględzin dzwoń 503 39 49 12