części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Kiepsko pali zimny/ wysoka temperatura

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 26 sie 2016, 15:47

Nie no- raz na 2 tygodnie dolewam z 10-15l do pełna

ernesto

Post autor: ernesto » 29 sie 2016, 06:15

kryhawrc pisze:raz na 2 tygodnie dolewam z 10-15l do pełna
To raczej paliwo powinno być świeże.

Spróbuj rano, zanim odpalisz auto, dolać mu 3 litry paliwa. Daj na zapłon kilka razy i zakręć. Zobacz czy lepiej odpali.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 29 sie 2016, 18:39

kryhawrc pisze:Daj na zapłon kilka razy i zakręć. Zobacz czy lepiej odpali.
To raczej nic nie da bo pompka pompuje dopiero jak kręci rozrusznik.
Własnie przed chwilą wyciagałem przepustnice do przeczyszczenia. Tragedii nie było, w miarę czysta ale na pewno nie zaszkodziło

ernesto

Post autor: ernesto » 29 sie 2016, 22:04

kryhawrc pisze: Tragedii nie było, w miarę czysta ale na pewno nie zaszkodziło
Robiłeś adaptację ?

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 30 sie 2016, 18:01

Tak-ale to tez nic nie zmieniło

Gość

Post autor: Gość » 30 sie 2016, 18:23

kryhawrc pisze:To raczej nic nie da bo pompka pompuje dopiero jak kręci rozrusznik.
Pompka dobija ciśnienie po przekręceniu zapłonu przed włączeniem startera ale jak nie damy na start to po ok 2 sek rozłacza ja przekaźnik.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 30 sie 2016, 19:58

Apophis pisze:
kryhawrc pisze:To raczej nic nie da bo pompka pompuje dopiero jak kręci rozrusznik.
Pompka dobija ciśnienie po przekręceniu zapłonu przed włączeniem startera ale jak nie damy na start to po ok 2 sek rozłacza ja przekaźnik.
Czytałem też na tym forum że nie w każdym aucie tak jest. Jest i tak u mnie. Pompka podaje paliwo w momencie kręcenia rozrusznikiem. W A6 1.8 i w A6 2.8 króre stoją obok mnie na parkingu jest tak samo. Nawet zamienialismy sie przekaźnikami.
A wracając do tematu- to może wtryskiwacze juź nie ogarniają???

Gość

Post autor: Gość » 30 sie 2016, 22:43

A ja mysle że jest w każdym bo to logiczne. A gdy nie uruchamia sie to może wtedy gdy cisnienie w układzie i nie musi.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 31 sie 2016, 12:56

Oczywiście że myśleć możesz ale tak nie jest. Poczytaj na ten temat.

Gość

Post autor: Gość » 31 sie 2016, 15:22

U mnie w kazdym aucie z elektryczna pumpa tak było i jest. Czytałem o tym bo to juz jakiś czas temu se tu przewijało ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 07 wrz 2016, 19:15

Ja również -ale jak sam zauważyłeś u niektórych pompa podaje po zapłonie u nie których nie-nie wiem od czego to jest uzależnione

[ Dodano: 2016-09-07, 19:15 ]
Zaczełem wszystko jeszcze raz od początku bo szlak jasny mnie trafia
Odłączyłem wczoraj listwy od gazu całkowicie jak i weżyk odpowietrzenia
-nie odpala
-Wpadłem dziś na pomysł żeby na krótko podłączyć pompę paliwa przed kręceniem(słychać w listwie jak paliwo sie przelewa)
-i nadal du..a. <boisie> <bezradny>
Teraz to po kręceniu tych 2-3 sekund załapie, ale zaraz gaśnie(tak jakby ze 3 gary chciały-reszta nie)
I po następnym przekręceniu kluczyka pali dobrze. I można tak ze 100 razy i odpali od strzała.
Dopiero jak postoi więcej jak 5-6 godzin problem się powtarza.
O co tu chodzi????

ernesto

Post autor: ernesto » 08 wrz 2016, 06:08

kryhawrc pisze:Teraz to po kręceniu tych 2-3 sekund załapie, ale zaraz gaśnie(tak jakby ze 3 gary chciały-reszta nie)
I po następnym przekręceniu kluczyka pali dobrze. I można tak ze 100 razy i odpali od strzała.
Dopiero jak postoi więcej jak 5-6 godzin problem się powtarza.
O co tu chodzi????
Też z tym walczę, ma dni że pali od strzału z rana a czasami tak jak piszesz.
wykręć świece rano przed odpaleniem i zobacz czy nie ma oleju na nich.
Profilaktycznie wyczyść i sprawdź szczelinę na świecach 0,6 - 0,8 dla benzyny

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 wrz 2016, 06:57

mam to samo <hmm>
tylko mi się wydawało że to problem w stronę pompy paliwa bo jak dolewałem paliwa do baku to się poprawiało
pośmigałem na bogato czyli 300-400 km na paliwie
i efektów brak prócz upranej kieszeni .
Doleje na pełno w baku może to pomoże

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 08 wrz 2016, 07:43

Przy wymianie sruby od kosza paliwowego na taka od Webasto tez sie zdziwilem ze auto nie odpala.Jak wlalem doslownie 2 litry paliwa to odpalil od strzala.
Wiec u was moze byc problem ze sciekajacym paliwem z kosza.
Dla testu zalejcie ponad polowe baku tak by paliwo mimo wszystko bylo w koszu.Druga opcja to gdy nie odpala dolac te 2-3 litry i znow sprawdzic.Jesli pomoze to wiadomo gdzie szukac.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 08 wrz 2016, 08:17

Ja mam cały zbiornik paliwa. Przed odpalenia podłączyłem pompę paliwa na krótko żeby dopompwala. I nic to nie pomogło.
Dziś jak dam wrzucę filmik i pokaże jak to wygląda.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl