Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 ] Wspomaganie kierownicy ciężko chodzi

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 22 wrz 2015, 23:18

Wymieniona pompa - czas ok 5h, przy okazji wymienilem wszystkie klocki hamulcowe.
Co do dojscia to tylko od przodu, u mnie odchylona zostala chlodnica, napewno nie da sie tego przez lampe zrobi jak gdzies tu ktos pisal :)

Oczywiscie wspomaganie zaczelo dzialac na wolnych obrotach.

(To w czerownym kolku, to juz zamontowana pompa)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kondek25
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 21 paź 2015, 18:03
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: Kondek25 » 12 kwie 2016, 16:02

U mnie podobny problem się zrobił, magiel oddany do regeneracji bo ciekło, założony spowrotem i na wolnych nie ma wspomy, dotknie się gazu, jest, ale haczy, przerywa itd. Oddaliśmy pompę do regeneracji, okazało się że jest zajechana. Kupiłem używkę, jest o niebo lepiej, ale dalej na wolnych brak wspomagania, po dodaniu gazu działa perfekt. Servotronic mam.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 12 kwie 2016, 16:04

Przewody servotronica do sprawdzenia jeszcze i sam przekaźnik
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Kondek25
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 21 paź 2015, 18:03
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: Kondek25 » 12 kwie 2016, 16:51

No właśnie wcześniej przewody dosyć zmęczone były, to chłopaki je ogarnęli, zaizolowali itd. Dzisiaj spróbujemy jeszcze je odpiąć i zobaczyć co się będzie działo. A w razie co przekaźnik od servotronica znajdę po prawej stronie u pasażera?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 12 kwie 2016, 17:05

Tak , w przekaźnik w nogach pasażera - będzie odpowiednio opisany . Możesz najpierw wyjąc sam przekaźnik i zobaczyć czy będzie zmiana jakakolwiek
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Kondek25
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 21 paź 2015, 18:03
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: Kondek25 » 13 kwie 2016, 07:18

Po wyjęciu przekaźnika nic się nie dzieje, zero zmian. Ale po włączeniu i wyłączeniu zapłonu "cyka", także raczej sprawny. Chłopaki od regeneracji przekładni twierdzą że to wina pompy, ale praktycznie identyczne objawy na dwóch pompach, nie sądzę. A jak można na aucie sprawdzić ten zaworek od servotronica, podpiąć mu bezpośrednio 12V, na jakiej on dokładnie zasadzie działa, jak cewka, czy coś jak elektromagnes?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 13 kwie 2016, 15:22

Wydaje mi się ze powinien dzialac jak elektrozawór. Przed podanim 12v upewnij się jaki dokładnie ma napięcie(czy nie idzie tam jakieś inne zasilaie) i czy jest sterowany masą czy plusem.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Kondek25
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 21 paź 2015, 18:03
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: Kondek25 » 14 kwie 2016, 19:17

Stwierdziłem że oddaje z powrotem na warsztat, niech poprawiają, zobaczymy co wymyślą

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 19 kwie 2016, 23:59

Panowie a sprawdzilicie jedna rzecz tak jak u mnie było ???
Oringu czy tam jakiejs uszczelka była zgniecona ta co dkolega do pompy i silnika i tam sobie wilgociło i łapało lewe ciśnienie i raz lekko raz ciezko :) sprawdźcie moze akurat to to , w razie czego sprawne pompy mam , moge dać Namiar :) z pewnego źródła :) <chura>
TYLKO V8

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 03 wrz 2016, 16:23

Panowie, dziwna sprawa bo wspomaganie u mnie było na wolnych wczoraj,mam serwo ,a dzisiaj wsiadam do auta i coś ciężko się kręci na wolnych, tzn wspomaganie jest ale nie takie jak np wczoraj czy przed wczoraj, w kompie błędów odnośnie układu sterowania brak.

edit:

Zajrzałem do zbiorniczka wspomagania i tam zamiast ujrzeć zielony płyn jest szara woda lol

Wymieniłem dzisiaj płyn na nowy z aso ale niestety nic nie pomogło.

Macie jakiej sposoby na diagnozę czy magiel czy pompa ?

Jak samochód jest zimny tzn obroty są wyżej to wspomaganie chodzi lepiej, tak samo jak dodam gazu na P to także jest odrobinę lepiej, sama pompa jest raczej cicho, tylko w skrajnych pozycjach wyje strasznie.

KYLOmC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 17 lis 2014, 20:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: KYLOmC » 03 wrz 2016, 19:08

wczoraj odebrałem auto po regeneracji magla ciekł z główki na podłogę cały dywan mam mokry :( jesli chodzi o kręcenie kierą to ładni sie obracała ale jak mówisz mi tez piszczała pompa w skrajnym skręcie .
Teraz jak magiel zregenerowany to nic nie piszczy .
Sprawdz czy ci nie leci przy kolumnie kier.

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 04 wrz 2016, 23:22

Po dywanikami sucho, dzisiaj zaglądałem, jestem już pewny na 90 % że to pompa, po wymianie płynu jest jeszcze gorzej niż przedtem, zauważyłem że kiera bardziej kleszczy się w lewo niż w prawo, i po dodaniu gazu na "P" i kręceniu kierą chodzi lżej ale za to ją słychać jak wyje.

Fanatico
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 29 maja 2016, 07:21
Lokalizacja: Zakład Psychatryczny

Post autor: Fanatico » 11 wrz 2016, 08:10

Panowie i co z waszymi autami wspomaganie wróciło po wymianie pompy?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 wrz 2016, 13:04

oj tam w moim wypadku da się kręcić ale to tylko tyle <hmm>
na 1001% nie jest taj jak być powinno

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 17 wrz 2016, 21:39

Dzisiaj zamówiłem regenerowaną pompę, wymiana jest zaplanowana na najbliższą sobotę, dam znać co z tego wyszło.

Jak obiecałem, więc zdaję swoją relację, wymieniłem dzisiaj pompę wspomagania na regenerowaną, i powiem tak, układ kierowniczy nie pracował w tym aucie tak odkąd go mam. I co najważniejsze, kierownica przestała się kleszczyć w lewo !

Uwaga dla potomnych, wlałem do układu czerwonego dextrona !! czyli atf mobil .

Sprzedający powiedział że jak zaleję innym płynem to unieważni gwarancję.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl