Miernik grubości lakieru
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ojj przepraszam, miało być 190, pisałem na szybkiego. Brawo za spostrzegawczość. Jednak jeśli będzie odbiegało sporo więcej od reszty to warto się przyjrzeć. Znawcą niestety nie jestem w tej materii.Lechu pisze:Bez przesady.krzychu22.p1i pisze: Wartości powyżej 160um można uznać za powtórnie malowane.
Czyli jak mam na całości 135-150um to mam kostkę rubika? :roll: :->robertas pisze:Lechu, no jak bez przesady, powyzej 160um bylo napewno malowane 2x tak grubej warstwy fabryka nie daje kolego
krzychu22.p1i, powiem tak...zmierze moim jutro jeszcze raz auto i powiem Ci jakie odczyty sa elementow ktore byly napewno malowane i to przezemnie wlasnorecznie.... Ale jesli masz na calosci takie wartosci to moglo byc malowane, lub mogla byc nakladana dodatkowa warstwa lakieru..... Obmierze i Ci podam Reszte ocenisz sam
super to najprawdopodbniej sobie sprawie taka zabaweczke , przyda sie przy ogledzinach na które wybieram sie w najblizszym czasie ,
koledzy powiedzcie mi gdzie moge szukac informacji podstawowych :
co i jak przede wszystkim sprawdzic w a8 d3 , nie chce zakładac niepotrzebnie nowych tematów
z tego co wiem to :
-grubosc lakieru (tutaj juz w miare wiem co i jak powinno wygladac )
-zawiecha pneumatyka (czy sie podnosci najpierw tył poźniej przód i czy podnosi sie płynnie)
-sprawdzic czujniki zblizeniowe keyless
a interesowały by mnie takie informacje jak
-jak powinna skrzynia zmieniac biegi w trybie D i S przy dynamicznej i wolnej jeździe(zakres obrotów)
-na co zwrócic jeszcze uwage , jakies pierdoły elektroniczne , luzy na kierownicy ? słyszałem tez ze silniczki od recznego potrafia szwankowac ?
-jak wyglada sprawa wahaczy sa niesmiertelne czy sypia sie jak w a6 c5 i a8 d2 ?
odrazu mówie ze próbowałem szukac w szukajce ale chyba mnie nie lubi :< bo nie moge nic konkretnego wyszukac
pozdrawiam
koledzy powiedzcie mi gdzie moge szukac informacji podstawowych :
co i jak przede wszystkim sprawdzic w a8 d3 , nie chce zakładac niepotrzebnie nowych tematów
z tego co wiem to :
-grubosc lakieru (tutaj juz w miare wiem co i jak powinno wygladac )
-zawiecha pneumatyka (czy sie podnosci najpierw tył poźniej przód i czy podnosi sie płynnie)
-sprawdzic czujniki zblizeniowe keyless
a interesowały by mnie takie informacje jak
-jak powinna skrzynia zmieniac biegi w trybie D i S przy dynamicznej i wolnej jeździe(zakres obrotów)
-na co zwrócic jeszcze uwage , jakies pierdoły elektroniczne , luzy na kierownicy ? słyszałem tez ze silniczki od recznego potrafia szwankowac ?
-jak wyglada sprawa wahaczy sa niesmiertelne czy sypia sie jak w a6 c5 i a8 d2 ?
odrazu mówie ze próbowałem szukac w szukajce ale chyba mnie nie lubi :< bo nie moge nic konkretnego wyszukac
pozdrawiam
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Bez przesady, mam miernik z drugiej aukcji i mierze kilkadziesiąt aut rocznie i wszystko działa, kalibracja jest wykonywana tylko dla świętego spokoju, smiało mozna kupować.Lechu pisze:Minus tych mierników jest taki, że trzeba kalibrować najlepiej co auto, i są strasznie wolne. W tych pieniądzach to raczej lepszego nie kupisz.