części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Miernik grubości lakieru

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 02 lut 2013, 20:33

Lechu, no jak bez przesady, powyzej 160um bylo napewno malowane 2x ;) tak grubej warstwy fabryka nie daje kolego ;)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 02 lut 2013, 20:35

Lechu pisze:
krzychu22.p1i pisze: Wartości powyżej 160um można uznać za powtórnie malowane.
Bez przesady.
Ojj przepraszam, miało być 190, pisałem na szybkiego. Brawo za spostrzegawczość. Jednak jeśli będzie odbiegało sporo więcej od reszty to warto się przyjrzeć. Znawcą niestety nie jestem w tej materii.
robertas pisze:Lechu, no jak bez przesady, powyzej 160um bylo napewno malowane 2x ;) tak grubej warstwy fabryka nie daje kolego ;)
Czyli jak mam na całości 135-150um to mam kostkę rubika? :roll: :->
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 02 lut 2013, 20:41

krzychu22.p1i, powiem tak...zmierze moim jutro jeszcze raz auto i powiem Ci jakie odczyty sa elementow ktore byly napewno malowane i to przezemnie wlasnorecznie.... Ale jesli masz na calosci takie wartosci to moglo byc malowane, lub mogla byc nakladana dodatkowa warstwa lakieru..... Obmierze i Ci podam ;) Reszte ocenisz sam ;)

Motostacja

Post autor: Motostacja » 02 lut 2013, 22:21

super to najprawdopodbniej sobie sprawie taka zabaweczke , przyda sie przy ogledzinach na które wybieram sie w najblizszym czasie ,

koledzy powiedzcie mi gdzie moge szukac informacji podstawowych :

co i jak przede wszystkim sprawdzic w a8 d3 , nie chce zakładac niepotrzebnie nowych tematów

z tego co wiem to :

-grubosc lakieru (tutaj juz w miare wiem co i jak powinno wygladac )
-zawiecha pneumatyka (czy sie podnosci najpierw tył poźniej przód i czy podnosi sie płynnie)
-sprawdzic czujniki zblizeniowe keyless

a interesowały by mnie takie informacje jak
-jak powinna skrzynia zmieniac biegi w trybie D i S przy dynamicznej i wolnej jeździe(zakres obrotów)
-na co zwrócic jeszcze uwage , jakies pierdoły elektroniczne , luzy na kierownicy ? słyszałem tez ze silniczki od recznego potrafia szwankowac ?
-jak wyglada sprawa wahaczy sa niesmiertelne czy sypia sie jak w a6 c5 i a8 d2 ?

odrazu mówie ze próbowałem szukac w szukajce ale chyba mnie nie lubi :< bo nie moge nic konkretnego wyszukac

pozdrawiam

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 06 lut 2013, 18:32

Osobiście korzystam z miernika MGR-10-S-Al z sondą na kablu. Działa wyśmienicie. Jeśli ktoś szuka miernika to koniecznie z sondą na kablu!

ShiveR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 24 sie 2012, 22:49
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: ShiveR » 07 lut 2013, 11:27

Kolego a mógłbys uzasadnic dlaczego akurat polecasz taki z sondą na kablu? Pozdr.

adrian949

Post autor: adrian949 » 07 lut 2013, 11:30

Pewnie dlatego że gdzie będzie chciał wciśnie samą sondę na przykład na podłużnice gdzie miernik by się nie zmieścił!

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 07 lut 2013, 18:39

Jeśli mamy sonde na kablu to łatwiej nam będzie dokonac poprawnego pomiaru, czasem wystarczy zbyt słabo docisnąć sonde lub wystarczy że lakier jest zabrudzony i odczyt będzie niepoprawny. Auta nie są plaskie jak stół, dlatego sonda na kablu daje większą swobodę pracy.

ShiveR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 24 sie 2012, 22:49
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: ShiveR » 08 lut 2013, 18:51

Dzięki i wszystko jazne;)


Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 02 wrz 2016, 21:02

Ja mam ten z pierwszego pkt. Ma skok pomiaru co 1qm a nie jak reszta co 10qm. Używałem sporadycznie przez 4 latka i jest ok. Fajnie, że widzi grubość większą jak 1,5mm :D
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 02 wrz 2016, 22:16

Mam ten drugi, sprawdza się

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 04 wrz 2016, 23:25

Minus tych mierników jest taki, że trzeba kalibrować najlepiej co auto, i są strasznie wolne. W tych pieniądzach to raczej lepszego nie kupisz.

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 05 wrz 2016, 18:43

Lechu pisze:Minus tych mierników jest taki, że trzeba kalibrować najlepiej co auto, i są strasznie wolne. W tych pieniądzach to raczej lepszego nie kupisz.
Bez przesady, mam miernik z drugiej aukcji i mierze kilkadziesiąt aut rocznie i wszystko działa, kalibracja jest wykonywana tylko dla świętego spokoju, smiało mozna kupować.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl