części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 97 LPG ] Jaki sterownik LPG

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 wrz 2016, 20:38

i tak drogo za ten syf :]

nosmaster
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 27 mar 2016, 08:56
Lokalizacja: Augustów

Post autor: nosmaster » 06 wrz 2016, 06:48

A co jest tańsze i nie jest "syfem"? Może w ogóle jakaś alternatywa?

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 06 wrz 2016, 07:26

Nie karm trola.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 wrz 2016, 07:36

kto ma lub ma styczność ze sterownikami to wie o co chodzi
różnice pomiędzy niektórymi nie są aż takie spore bo tak na prawdę to teraz trzymają poziom sterowniki .
Ale są i to dość subtelne -nikt się nie dowie aż sam doświadczy tego na własnej skórze i lepiej na tym samym aucie :]
Ja rozumiem że połowa polski ma to coś lub nawet więcej bo jeszcze jest klon tech
którego miałem nawet .
Jak to mówią much jest też sporo i lubią gówno -to co ja mam też ....
:P

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 06 wrz 2016, 08:55

pepi pisze:i tak drogo za ten syf
A co jest tańsze i nie jest "syfem"? Może w ogóle jakaś alternatywa?

dla kolegi pepi, wszystko jest "syfem" oprócz agisa. :P

Ja mam zenith pro obd i jak na razie nie ma co narzekać bo co nowe to nowe.

i jak kolega krisker, napisał, u Jacusia po rejestracji są dobre rabaty. Ja za wtryski Barracudy płaciłem cos 69-70zł / stk.
to nie jest zwykły napęd...to

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 06 wrz 2016, 09:19

Ja też mam zenita i zadnych problemów ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 wrz 2016, 18:22

ale ja nie pisałem co jest dobre :]
specjalnie a ten wyżej strzelił z palca po klawiaturze :]
polska wolny kraj jak wam dobrze z zenitem lub stagiem to czemu nie

nosmaster
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 27 mar 2016, 08:56
Lokalizacja: Augustów

Post autor: nosmaster » 06 wrz 2016, 19:22

Dalej nie wiem czy NEVO czy stag no i mam 2 Stagi do wyboru tzn: http://www.phjacus.pl/J8-AC-STAG-300-8- ... -p857.html
albo: http://www.phjacus.pl/J58-Elektronika-A ... p2637.html
ten drugi to chyba nowsza konstrukcja? pepi dlaczego STAG jest zły? Jakies konkrety?

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 06 wrz 2016, 20:32

Bierz QMax'a.
Fajne zwierzątko. Dużo ustawień, autoadaptacje działają poprawnie (OBD czy ISA3).
Istne minimum wpinania się w instalacje auta.
Nie trzeba + po stacyjce, sondy lambda też nie (ciągnie po OBD dane).
Na razie najstarsze auto to z 1998 roku podłączałem po OBD.
Mam nadzieję, że i 1997 będzie gadał poprawnie. Jak nie to ISA3.
Poczytaj sobie o tym.

W W12 mam 2xQmax 6 cyl. Fajnie wszystko działa. Po BT możesz się łączyć do telefonu.

Więcej problemów jest z padającymi wtryskami czy reduktorami...

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 wrz 2016, 20:44

nosmaster pisze:Jakies konkrety?
-np spalanie a więcej na pw bo nie będę kija wkładał w mrowisko :]

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 06 wrz 2016, 21:26

pepi pisze:ale ja nie pisałem co jest dobre :]
specjalnie a ten wyżej strzelił z palca po klawiaturze :]
polska wolny kraj jak wam dobrze z zenitem lub stagiem to czemu nie
nie strzelam z palca tylko piszę jak jest i prawdą jest to że mam go od 5 lat i jeszcze mnie nie zwiódł.Także daruj sobie takie komentarze. ;)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 07 wrz 2016, 00:15

bartez83 pisze:
pepi pisze:ale ja nie pisałem co jest dobre :]
specjalnie a ten wyżej strzelił z palca po klawiaturze :]
polska wolny kraj jak wam dobrze z zenitem lub stagiem to czemu nie
nie strzelam z palca tylko piszę jak jest i prawdą jest to że mam go od 5 lat i jeszcze mnie nie zwiódł.Także daruj sobie takie komentarze. ;)
pepi chyba o mnie pisał :D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 07 wrz 2016, 07:30

marekp750 pisze:Nie trzeba + po stacyjce
Działa to jakoś w miarę sprawnie?

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 07 wrz 2016, 07:35

pepi pisze:
nosmaster pisze:Jakies konkrety?
-np spalanie a więcej na pw bo nie będę kija wkładał w mrowisko :]
Napisz w punktach a nie na PW.
Masz swoje zdanie na ten temat i tyle.

1. Spalanie.

Porównywałeś różne sterowniki w autoadaptacjach czy w ustawieniach manualnych?
To jest duża różnica czy tak czy tak...
W autoadaptacjach porównujemy "jakość" softu sterownika a co do ustawień manualnych...
to wiadomo, że w OL jak mnożnik dasz wyżej niż trzeba to będzie palił więcej, kolejny sterownik ustawisz inaczej i będzie palił inaczej. Ciężko to zwerywfikować, chyba, że
OL ustawiasz na sondę szerokopasmową w wydechu to wtedy porównanie ma jakiś sens.
Oczywiście styl jazdy, czy ten sam pojazd, silnik itd. mają duży wpływ na spalanie.

STAGiem zajmuję się od 13 lat.
Innymi sterownikami podobnie (poza BRC).
Mam do czynienia na co dzień z wieloma innymi (KME, Techy, Prins, Zenity, i inne mniej znane gdzie w tej chwili nie mogę sobie przypomnieć).
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2016, 07:41 przez marekp750, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 wrz 2016, 07:39

raczej tak
ale ostatnio ludzie jacyś zestresowani jeden od trolli drugi się uraża :]
panowie luzik można sobie dogryzać ale bardziej luzacko bo po co ten stres ?
Ja nie reklamuje produktów ja z tego nic nie mam nie zakładam zawodowo
nie mam podpisanej umowy z tym czy z tamtym .
Opieram się tylko na swoich doświadczeniach zagłębiłem się w produkty lpgtechu
jakiś 1 rok temu i niby miało być tak idealnie tak wspaniale a wyszło jak wyszło
czytuje -napraw sobie auto a potem czepiaj się sterownika ;)
Drugi tekst był też fajny sterownik lpg nie naprawi auta -jednemu się udało
To już odechciało mi się zmian i tego dobrego wole stare i znane w którym nic mnie nie zaskoczy :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl