to się tak nie da panie bez interfejsu manipulować przy sekwencjihipcio pisze:podnieś ciśnienie gazu na reduktorze tak na czuja o ileś tam
[D2 4,2 1998 LPG] Problem z wysokimi obrotami
A dlaczego się nie da!!! Akurat w tym wypadku się da. Przecież wyraznie mu napisałeł ile ma pokręcić(1 obrut,max dwa)
A od czego są korekty w sterowniku !!!!! A co się dzieje jak ciśnienie na niektórych reduktorach pływa, jak sie zapychają filtry,itp
Jak podniesie(lub opuści) bo niewiem jaki ma reduktor i w którą strone bedzie kręcił śróbką to spowoduje iż ciśnienie niespadnie do wartości, kiedy sterownik przełacza się na benzyne,reszte zrobią korekty i wydłużą czasy wtrysku.
Nic złego się niestanie jeśli nawet czasy wtrysku mu się zmniejszą. Ma taki eksperyment zrobić na próbę aby stwierdzić co boli sterownik. Ja niekaże aby tak jezdził !!! bo chyba tak zrozumiałeś kolego Colln.
A od czego są korekty w sterowniku !!!!! A co się dzieje jak ciśnienie na niektórych reduktorach pływa, jak sie zapychają filtry,itp
Jak podniesie(lub opuści) bo niewiem jaki ma reduktor i w którą strone bedzie kręcił śróbką to spowoduje iż ciśnienie niespadnie do wartości, kiedy sterownik przełacza się na benzyne,reszte zrobią korekty i wydłużą czasy wtrysku.
Nic złego się niestanie jeśli nawet czasy wtrysku mu się zmniejszą. Ma taki eksperyment zrobić na próbę aby stwierdzić co boli sterownik. Ja niekaże aby tak jezdził !!! bo chyba tak zrozumiałeś kolego Colln.
Panowie mam kabel.
Podlączyłęm sie pod instalacje i widze juz sporo.
Auto ma zle ustawione dawki.
Nie mam wlaczonego jakiegos odciecia i wszystko wydaje sie wiec byc prawiadlowo.
Przynajmniej ja w opcjach widze ze nie jest zaznaczona opcja przelaczenia na pb w jakichs tam obrotach.
Cisnienie gazu na postoju spada bardzo delikatnie w trakcie jazdy jeszcze nie sprawdzilaem.
Ciśnienie wynosi ok 1,3- 1,4
Gdy patrze na czasy otawrcia wtryskow to wszystkie z tego co wiem sa chyba zle.
Wszystkie benzynowe pracuja na jakos 4,5 to wszystkie LPG na 5,5 w kazdym zakresie obortow i na kazdym cylindrze rowno.
Jutro lub dziś bedzie pomagal mi spec w regulacji.
Pozatrym po wgraniu nowego oprogramowania objawy ZNACZNIE zmalaly mimo ze nic nie zrobilem oprocz uaktualnienia softu. Dziwne:)
[ Dodano: 2010-10-23, 09:01 ]
Problem rozwiązany.
Kolega ktory pracuje w serwisie instalacji gazowych poswiecil mi troche czasu.
Podlaczylismy sie pod komputer, laptop na kolana i do gabloty.
Kolega siedzial z otwartym laptopem a ja prowadzilem.
Zrobilismy kilka kilometrow z ostrym butowaniem.
Po kilku minutach jego pracy problem definitywnie zniknal z mojego zycia:D
Zle byly ustawione czasy wtryskow. W trakcie jazdy korektowal ich otwarcie na bierzaca w calym zakresie obrotów.
Auto zalewało sie, dostawalo za dużo paliwa stad ten problem.
Cisnienie prawie nie spadało, temperatura prawidłowa.
Oprocz tego kolega stwierdzil ze auto powinno mniej spalac i to dosc duzo bo czas otwarcia byl za duzy o 1ms.
Zobaczymy.
Jestem mu winny kilka piw gdyz nie wzial ode mnie ani grosza.
Tak wiec wszyscy wielcy instalatorzy to zwykle pedaly i nic wiecej do glowy mi nie przychodzi.
Regulowalem w mooim poprzednim aucie rozne pierdoly w lpg w innych autach i zawsze polegalo to na wciskaniu jakiechs map gotowych dla auta na postoju w garazu, teraz to zupelnie inna bajka i tak powinno moim zdaniem to wygladac.
Nie pozostaje nic innego jak kupic kabel sciagnac program i probowac sam.
Jak cos mam kabel do zenita ktory pasuje jeszcze do innych jakis instalacji i do staga po zmianie biegonow na wtyczkach. Jak cos pisac.
Podlączyłęm sie pod instalacje i widze juz sporo.
Auto ma zle ustawione dawki.
Nie mam wlaczonego jakiegos odciecia i wszystko wydaje sie wiec byc prawiadlowo.
Przynajmniej ja w opcjach widze ze nie jest zaznaczona opcja przelaczenia na pb w jakichs tam obrotach.
Cisnienie gazu na postoju spada bardzo delikatnie w trakcie jazdy jeszcze nie sprawdzilaem.
Ciśnienie wynosi ok 1,3- 1,4
Gdy patrze na czasy otawrcia wtryskow to wszystkie z tego co wiem sa chyba zle.
Wszystkie benzynowe pracuja na jakos 4,5 to wszystkie LPG na 5,5 w kazdym zakresie obortow i na kazdym cylindrze rowno.
Jutro lub dziś bedzie pomagal mi spec w regulacji.
Pozatrym po wgraniu nowego oprogramowania objawy ZNACZNIE zmalaly mimo ze nic nie zrobilem oprocz uaktualnienia softu. Dziwne:)
[ Dodano: 2010-10-23, 09:01 ]
Problem rozwiązany.
Kolega ktory pracuje w serwisie instalacji gazowych poswiecil mi troche czasu.
Podlaczylismy sie pod komputer, laptop na kolana i do gabloty.
Kolega siedzial z otwartym laptopem a ja prowadzilem.
Zrobilismy kilka kilometrow z ostrym butowaniem.
Po kilku minutach jego pracy problem definitywnie zniknal z mojego zycia:D
Zle byly ustawione czasy wtryskow. W trakcie jazdy korektowal ich otwarcie na bierzaca w calym zakresie obrotów.
Auto zalewało sie, dostawalo za dużo paliwa stad ten problem.
Cisnienie prawie nie spadało, temperatura prawidłowa.
Oprocz tego kolega stwierdzil ze auto powinno mniej spalac i to dosc duzo bo czas otwarcia byl za duzy o 1ms.
Zobaczymy.
Jestem mu winny kilka piw gdyz nie wzial ode mnie ani grosza.
Tak wiec wszyscy wielcy instalatorzy to zwykle pedaly i nic wiecej do glowy mi nie przychodzi.
Regulowalem w mooim poprzednim aucie rozne pierdoly w lpg w innych autach i zawsze polegalo to na wciskaniu jakiechs map gotowych dla auta na postoju w garazu, teraz to zupelnie inna bajka i tak powinno moim zdaniem to wygladac.
Nie pozostaje nic innego jak kupic kabel sciagnac program i probowac sam.
Jak cos mam kabel do zenita ktory pasuje jeszcze do innych jakis instalacji i do staga po zmianie biegonow na wtyczkach. Jak cos pisac.
no no, nie pomyślałem, że ktoś tak może ustawić autkoLimbo pisze:i zawsze polegalo to na wciskaniu jakiechs map gotowych dla auta na postoju w garazu,
PS. To teraz już tylko cieszyć się pomrukiem przy dodawaniu tych gazów :-)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Na temat przeróbek układu wydechowego napisaliśmy się już sporo więc wystarczy tylko użyć szukajki... poczytaj tu a znajdziesz wiele gotowych odpowiedzi na Twoje pytania:Limbo pisze:no ba a jak!
tylko ze tych mrukow nic nie slychac:( cicho strasznie i tak rozmyslam co by tu wyciac zeby bylo glośniej?
może tłumik końcowy? czy jakis kat?
http://www.a8team.pl/topics25/57.htm
http://www.a8team.pl/topics25/767.htm
http://www.a8team.pl/topics25/2527.htm
http://www.a8team.pl/topics25/1821.htm
http://www.a8team.pl/topics25/1103.htm
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-