części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 4,2 1998 LPG] Problem z wysokimi obrotami

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 21 paź 2010, 23:41

hipcio pisze:podnieś ciśnienie gazu na reduktorze tak na czuja o ileś tam
to się tak nie da panie bez interfejsu manipulować przy sekwencji
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 22 paź 2010, 00:47

A dlaczego się nie da!!! Akurat w tym wypadku się da. Przecież wyraznie mu napisałeł ile ma pokręcić(1 obrut,max dwa)
A od czego są korekty w sterowniku !!!!! A co się dzieje jak ciśnienie na niektórych reduktorach pływa, jak sie zapychają filtry,itp :cry:

Jak podniesie(lub opuści) bo niewiem jaki ma reduktor i w którą strone bedzie kręcił śróbką to spowoduje iż ciśnienie niespadnie do wartości, kiedy sterownik przełacza się na benzyne,reszte zrobią korekty i wydłużą czasy wtrysku.

Nic złego się niestanie jeśli nawet czasy wtrysku mu się zmniejszą. Ma taki eksperyment zrobić na próbę aby stwierdzić co boli sterownik. Ja niekaże aby tak jezdził !!! bo chyba tak zrozumiałeś kolego Colln.

Limbo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 104
Rejestracja: 24 kwie 2010, 20:59
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Limbo » 22 paź 2010, 14:17

Panowie mam kabel.
Podlączyłęm sie pod instalacje i widze juz sporo.
Auto ma zle ustawione dawki.
Nie mam wlaczonego jakiegos odciecia i wszystko wydaje sie wiec byc prawiadlowo.
Przynajmniej ja w opcjach widze ze nie jest zaznaczona opcja przelaczenia na pb w jakichs tam obrotach.
Cisnienie gazu na postoju spada bardzo delikatnie w trakcie jazdy jeszcze nie sprawdzilaem.
Ciśnienie wynosi ok 1,3- 1,4
Gdy patrze na czasy otawrcia wtryskow to wszystkie z tego co wiem sa chyba zle.
Wszystkie benzynowe pracuja na jakos 4,5 to wszystkie LPG na 5,5 w kazdym zakresie obortow i na kazdym cylindrze rowno.
Jutro lub dziś bedzie pomagal mi spec w regulacji.
Pozatrym po wgraniu nowego oprogramowania objawy ZNACZNIE zmalaly mimo ze nic nie zrobilem oprocz uaktualnienia softu. Dziwne:)

[ Dodano: 2010-10-23, 09:01 ]
Problem rozwiązany.
Kolega ktory pracuje w serwisie instalacji gazowych poswiecil mi troche czasu.
Podlaczylismy sie pod komputer, laptop na kolana i do gabloty.
Kolega siedzial z otwartym laptopem a ja prowadzilem.
Zrobilismy kilka kilometrow z ostrym butowaniem.
Po kilku minutach jego pracy problem definitywnie zniknal z mojego zycia:D
Zle byly ustawione czasy wtryskow. W trakcie jazdy korektowal ich otwarcie na bierzaca w calym zakresie obrotów.
Auto zalewało sie, dostawalo za dużo paliwa stad ten problem.
Cisnienie prawie nie spadało, temperatura prawidłowa.
Oprocz tego kolega stwierdzil ze auto powinno mniej spalac i to dosc duzo bo czas otwarcia byl za duzy o 1ms.
Zobaczymy.
Jestem mu winny kilka piw gdyz nie wzial ode mnie ani grosza.
Tak wiec wszyscy wielcy instalatorzy to zwykle pedaly i nic wiecej do glowy mi nie przychodzi.
Regulowalem w mooim poprzednim aucie rozne pierdoly w lpg w innych autach i zawsze polegalo to na wciskaniu jakiechs map gotowych dla auta na postoju w garazu, teraz to zupelnie inna bajka i tak powinno moim zdaniem to wygladac.
Nie pozostaje nic innego jak kupic kabel sciagnac program i probowac sam.
Jak cos mam kabel do zenita ktory pasuje jeszcze do innych jakis instalacji i do staga po zmianie biegonow na wtyczkach. Jak cos pisac.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 24 paź 2010, 02:23

Limbo pisze:i zawsze polegalo to na wciskaniu jakiechs map gotowych dla auta na postoju w garazu,
no no, nie pomyślałem, że ktoś tak może ustawić autko

PS. To teraz już tylko cieszyć się pomrukiem przy dodawaniu tych gazów :-)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Limbo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 104
Rejestracja: 24 kwie 2010, 20:59
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Limbo » 24 paź 2010, 18:59

no ba a jak!
tylko ze tych mrukow nic nie slychac:( cicho strasznie i tak rozmyslam co by tu wyciac zeby bylo glośniej?
może tłumik końcowy? czy jakis kat?

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 24 paź 2010, 19:26

czyli tak jak napisalem na samym poczatku. Gdybys mial program to sam bym ci je ustawil. Katow nie wywalaj bo szkoda, mozesz pozbyc sie koncowego tlumika albo kupic jakis sportowy baniak

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 paź 2010, 20:33

Limbo pisze:no ba a jak!
tylko ze tych mrukow nic nie slychac:( cicho strasznie i tak rozmyslam co by tu wyciac zeby bylo glośniej?
może tłumik końcowy? czy jakis kat?
Na temat przeróbek układu wydechowego napisaliśmy się już sporo więc wystarczy tylko użyć szukajki... poczytaj tu a znajdziesz wiele gotowych odpowiedzi na Twoje pytania:
http://www.a8team.pl/topics25/57.htm
http://www.a8team.pl/topics25/767.htm
http://www.a8team.pl/topics25/2527.htm
http://www.a8team.pl/topics25/1821.htm
http://www.a8team.pl/topics25/1103.htm
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl