części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 ALL ] jakie wahacze

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 14 wrz 2016, 20:52

Sam rozbieralem calosc. Nie trzeba opuszczac wozka. Rozbierajac gore nie rozpinalem dolow. Nie odkrecalem jedynie drozkow kierowniczych ale planuje to jeszcze w tym miesiacu :) takze bede mial wtedy pelne 100% info. Ale czemu mialby plyn wyplynac? W drazku go nie ma wiec raczej nie powinno byc z tym problemu po jego odkreceniu :)

Pytaj bo czesto mozna sporo zroboc samemu zamiast placic niepotrzebnie za wymiane. A jak widza A8 to wolaja razy 2 :P najwiekszy problem to 10 letnie nieruszane sruby i tylko tym sie przejmuj ;)
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2016, 20:59 przez drago_o, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
magicshow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 117
Rejestracja: 19 cze 2014, 11:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: magicshow » 14 wrz 2016, 20:57

z górnymi poradzisz młotem udarowym ze szpiczastą końcówka ja tak robiłem ukreciłem łeb śróby i na szpiczastą końcówke nasadka 1/2 klucza imbusowego 6 i poszła odrazu.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 14 wrz 2016, 21:01

dzieki , wiem wlasnie tak jest widza 8ke to cena conajmniej 150 procent nie naleze do tych co wywalaja kase jak tam popadnie ;)

drazki tez chce wywalic cale bo one na przegubach sie wyrabiaja a nie tylko same koncowki <hihiwiesz>

Awatar użytkownika
magicshow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 117
Rejestracja: 19 cze 2014, 11:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: magicshow » 14 wrz 2016, 21:04

drago_o powiedz mi jak ustawiałeś górne w jakiej pozycji bo w elsie są wymiary robiłeś według nich? opuszczałeś amortyzator? mi padły po 2 latach :( chociaż nie stosowałem sie do wymiarów za bardzo <boisie> i czy robiłeś to na lift ?

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 14 wrz 2016, 21:07

magicshow pisze:z górnymi poradzisz młotem udarowym ze szpiczastą końcówka ja tak robiłem ukreciłem łeb śróby i na szpiczastą końcówke nasadka 1/2 klucza imbusowego 6 i poszła odrazu.
jak młot tam zmiesciles?? <hmm>

pomysł calkiem ciekawy , ciekawe czy malą udarówka by poszło np wiertarka po przelaczeniu na udar ?

tylko martwi mnie fakt ze jak urwe to pozniej nigdzie nie dojade

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 14 wrz 2016, 21:08

Tak. Poluzowalem sroby amotryzatora aby wyjac sruby. Nie skrecalem wedlug elsy bo mam obnizone auto. Drazki wczesniej sprawdzilem w jakiej sa pozycji na dynamic (tak jezdze 99% czasu) i w takiej pozycji je dokrecilem.

A co do urwania to 50/50 jak sa zapieczone to palnik i albo pusci albo sie urwie. Bez palnika wiecej % ze sie urwie ;) trzeba wybijac jakos.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
magicshow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 117
Rejestracja: 19 cze 2014, 11:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: magicshow » 14 wrz 2016, 21:35

jeżeli skrecisz koło w jedną stronę na zewnątrz to do śruby jest super dostęp, z jedną się męczyłem 2 dni przy użyciu mocnego młota poszło w 2 min, powiem ze odrazu ona nie wyjdzie cała musisz ciąć ją na dwa razy bo wypychasz ją w przeciwnym kierunku. keidys podobnie na youtube widziałem ze ktoś tak robił z innym autem znajde to podeśle.

[ Dodano: 2016-09-14, 21:35 ]



tylko ze w a8 jest odwrotnie ale podobnie robiłem tylko kwestia ukręcenia główki śruby i imbusem 6 kawałek wyjdzie przeciąć i dalsza już część wyskoczy. u mnie pomogło nie męczyłem sie z tym,

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 14 wrz 2016, 21:58

Górną długą śrubę jak jest możliwość to poluzować i lej penetratorem . Ja tak zawsze robię ze dwa dni przed wymianą . Na takiej poluzowanej ( nakrętka zostaje ) pojeździj troszkę - oczywiście kontrolując . W D2 i D3 jeszcze nie miałem problemu z odkręceniem ( może miałem szczęście ) .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 14 wrz 2016, 22:10

Jedna urwalem lebek a druga ukrecilem w polowie :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
xDonicx
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 239
Rejestracja: 07 lip 2013, 17:32
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: xDonicx » 14 wrz 2016, 22:24

Jak Ci sie nie pali z wymianą a masz dostęp to możesz spokojnie psiknąć wcześniej WD albo czymś innym dużo lepiej potem idzie rozkręcanie.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 15 wrz 2016, 20:27

no dobrze dzis kupilem flexa ,rozgladalem sie za tym wybijakiem ale moze jakie foto by sie przydało mi ,czy ma byc krotki czy dlugi ??

jak sobie radzicie z wybiciem sworzni, moze polecacie jakies sciagacze ??

dodatkowo nie mam w zanadrzu palnika ale mam opalarke 600 C czy tym moge sie ewentualnie ratowac jakby co?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 15 wrz 2016, 20:29

Ja grzałem lutlampą. Sworznie wybijesz młotkiem uderzając w ich obsadę w zwrotnicy (od boku) bo są na stożku i powinny wyskoczyć.
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2016, 09:24 przez drago_o, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 16 wrz 2016, 05:52

bedę musiał jeszcze młotek kupić , ogólnie zawsze miałem kiepskie doświadczenia z wybijakiem sworzni ,

aaa i jeszcze jakąś wyżkę musze zakupić bo nie będzie jak naprężyć no chyba że nie trzeba napręzać tylko trawnie uderzyć , albo od góry pierdyknąć w poluzowana nakrętkę ??

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 16 wrz 2016, 09:23

Nie radze uderzać w sworzeń. Ja tak zepsułem gwint i musiałem uciąć kawałek gwintu ;)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 16 wrz 2016, 18:17

czy ten sciagacz da rady???

http://www.ebay.de/itm/Trennmesser-Tren ... Swr81UUdKz

bo nie chce alu młotkować ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl