Czy taka historia może się wydażyć?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
jeszcze jeden problem przy skręcaniu licznika pojawi się w autkach TDI z filtrem cząstek stałych. Ponieważ przy skręceniu licznika liczba km od ostatniej regeneracji zmieni się do faktycznego zanieczyszczenia filtra i to może spowodować jego zablokowanie. Zmusi to nas do jego wymiany. Temat jest do ogarnięcia ale łatwo nie jest ;-)
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Było se kupić Mercedesa Najlepiej takiego 25 lat temu, może byś się załapał
Jak ja kocham tego typu argumenty :-|
Jak ja kocham tego typu argumenty :-|
Black Cars Matters
pytałem o D2 - rozumiem że mówisz teoretycznie a nie praktycznie o wersji benzynowej w tej budzieprzemoR888 pisze:tak sprawdzić można sterowniki edc15 i nowsze.
jak byś był kiedyś na forum mercmania to w moim podpisie zobaczysz taki podpis (powiem tylko niewtajemniczonym, że wisi on tam już 3 rok) fakt mam wymagania co do W140 - ma być 6 rzędowa benzyna a auto musi mieć ESP (a nie tylko ASR) i MUSI być absolutnie bezwypadkowy - kilka już wyjazdów do niemcowni w tej sprawie i niestety na miejscu nawet tam okazywało się lipa pomimo chęci wyłożenia 9.000€ za 98 rok - z 500-setą jest dużo łatwiej i dużo taniej :-)Inter32 pisze:za cenę zakupu plus to co włożyłem bym miał dobre w140.
PS. za W220 po utargowaniu dałem 8 tys € + akcyza ale już się rozstaliśmy :-D
Tylko ci współczuć :-( ale jak kupujesz A8 tak jak parę butów na targu to miej pretensje do swojego trupa i siebieInter32 pisze:teraz żałuje ze nie kupiłem i się morduje z tym dziadostwem. za cenę zakupu plus to co włożyłem bym miał dobre w140. a propos 190 merc nie do zdarcia czego nie można powiedzieć a8
[ Dodano: 2010-10-22, 08:08 ]
ależ się użalasz nad sobą :-/ kupiłeś kurnik i zwalasz na innych :evil: ,przed kupnem telewizora zobacz raczej czy nie jest czasem czarno-biały :shock:Inter32 pisze:a8 to się nadaje do warsztatu a nie do ogromnych przebiegów porażka wykończenie kabiny fatalne jedyna słuszna limuzyna to w140, bmw 7 takie samo badziewie jak a8
A moim zdaniem porównanie MB W140 do A8 D2 i tak mija się z celem...Inter32 pisze:nie użalam sie tylko mówię swoje przemyślenia tu każdy broni a8 nie da złego słowa powiedzieć o niej trzeba ich 5 na jedno w140 niestety takie są fakty
auta robione w innych latach i w innej flozofii produkcji aut...
porównaj MB W220 to ciekawe czy będziesz taki zachwycony :-P
Kiedy kupowałem swoje pierwsze A8 pracowałem w największym w Polsce salonie MB... mimo to W220 (bo tylko taki wchodził w grę) zupełnie mnie nie zachwycił i cieszę się że wybrałem A8/S8.
A co do kultu AUDI A8/S8 to wcale nie jest tak że złego słowa nie można powiedzieć ale jednocześnie ciężko się chyba dziwić że większość osób tutaj swoje auta częściej chwali niż wiesza na nich psy... przecież to forum AUDI A8/S8 więc czego się spodziewać...
przecież w przeważającej większości na takich forach rejestrują się osoby wychwalające pod niebiosa swoje A8/S8 a tylko mały odsetek to Ci którzy tylko i wyłącznie szukają tutaj pomocy technicznej...
zresztą nawet Ci którzy szukają pomocy technicznej to także potencjalni miłośnicy A8/S8 bo chyba raczej trudno znaleźć osobę która ma totalnie dosyć swojego auta i jednocześnie usilnie stara się go naprawić - ja jakbym miał jakiegoś paździocha który by mnie tylko wnerwiał to wogóle nie nakręcałbym się na jego naprawę tylko sprzedałbym dziada czym prędzej za jakieś marne grosze i kupiłbym sobie coś co bardziej by mi odpowiadało ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Rozmawiałem z człowiekiem, który stwierdził, że przy swojej D2 przed liftem robił chyba właściwie wszystko, a mimo wszystko uwielbia to auto i nie wyobraża sobie, by następnym autem było coś innego niż D2 po lifcie.
Ja też trochę czepiałem się A8, głównie jeśli idzie o właściwości jezdne i komfort w tej klasie. Myślę, że było to uzasadnione. Jednak auto nadrabia z zapasem w innych kategoriach, co powoduje, że ludzie kupują D2, uwielbiają je i zapisują się na nasze forum.
Ostatnio zrobiłem analizę, co naprawiałem w swojej od zakupu w marcu bieżącego roku i okazało się, że gdyby nie zboczenie na punkcie właściwości jezdnych i zawieszenia (co spowodowało spore wydatki, a to tylko moje fanaberie) tak naprawdę robiłem niewiele, na pewno nie więcej niż w poprzednich autach.
Podsumowując w A8 4.2 '99 przez 15tys. km wymieniłem (pomijając obniżanie, podnoszenie zawieszenia itp. oraz eksploatację - filtry, oleje, opony) :
- termostat
- 2x czujnik parktronika
- visco z wiatrakiem
- 2x wahacz górny tylny
- końcówka drążka kierowniczego
- akumulator (w sumie to też eksploatacja)
Chyba nie jest tak strasznie jak na 11-letnie auto, napakowane elektryką, z silnikiem V8 i automatem i zawieszeniem wielowahaczowym ?
Ja też trochę czepiałem się A8, głównie jeśli idzie o właściwości jezdne i komfort w tej klasie. Myślę, że było to uzasadnione. Jednak auto nadrabia z zapasem w innych kategoriach, co powoduje, że ludzie kupują D2, uwielbiają je i zapisują się na nasze forum.
Ostatnio zrobiłem analizę, co naprawiałem w swojej od zakupu w marcu bieżącego roku i okazało się, że gdyby nie zboczenie na punkcie właściwości jezdnych i zawieszenia (co spowodowało spore wydatki, a to tylko moje fanaberie) tak naprawdę robiłem niewiele, na pewno nie więcej niż w poprzednich autach.
Podsumowując w A8 4.2 '99 przez 15tys. km wymieniłem (pomijając obniżanie, podnoszenie zawieszenia itp. oraz eksploatację - filtry, oleje, opony) :
- termostat
- 2x czujnik parktronika
- visco z wiatrakiem
- 2x wahacz górny tylny
- końcówka drążka kierowniczego
- akumulator (w sumie to też eksploatacja)
Chyba nie jest tak strasznie jak na 11-letnie auto, napakowane elektryką, z silnikiem V8 i automatem i zawieszeniem wielowahaczowym ?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
jeśli chodzi o komfort to W220 jest znacznie lepiej, jest też znacznie ciszej, fotele jednakowo niewygodne :mrgreen: W220 rdzewieje za to w środku nic nie zaskrzypi na naszych dróżkach, jakość ujdzie gdyby nie cholerny airmatic
dlatego to co kolega wcześniej pisał o starszym czyli W140 jestem w 102% za, jak dla mnie jest to mistrz i jeśli utrafię kiedyś wypasione i 100% oryginał z takim motorem jak mi odpowiada i oczywiście z ESP to nie będę się wahał wydać ponad 40 tys
dlatego to co kolega wcześniej pisał o starszym czyli W140 jestem w 102% za, jak dla mnie jest to mistrz i jeśli utrafię kiedyś wypasione i 100% oryginał z takim motorem jak mi odpowiada i oczywiście z ESP to nie będę się wahał wydać ponad 40 tys
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
święta prawda!FOSS pisze:A moim zdaniem porównanie MB W140 do A8 D2 i tak mija się z celem...
auta robione w innych latach i w innej flozofii produkcji aut...
porównaj MB W220 to ciekawe czy będziesz taki zachwycony :-P
[ Dodano: 2010-10-23, 07:53 ]
i dwa razy cięższe nie pisząc o toporności.przemoR888 pisze:części w porównaniu do d2 są o wiele droższe
[ Dodano: 2010-10-23, 07:55 ]
tutaj także się zgadzam na 150% ale w kategorii "czołg średni",jego toporność ,ociężałość i czołgowatość nie budzi zastrzeżeń :-P ale ma w sobie coś tak na 49%"for me" 8-)colln pisze:o starszym czyli W140 jestem w 102% za, jak dla mnie jest to mistrz
miałem okazję to powozić i ta ociężałość to bardziej z wyglądu niż za sterem jest odczuwalnazanjac pisze:"czołg średni",jego toporność ,ociężałość i czołgowatość nie budzi zastrzeżeń
jeśli to nazwiemy czołg średni to muszę przekwalifikować nazwę mojego XC bo tam mam w podpisie superlekki czołg :-D
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2