Problemów z mocą nie masz?martin_rs4 pisze: Ja u sibie mam dziwnie, bo po odaleniu mam 0-0 ale pozniej jakos ustawia sie na +5/-4 albo ja cos nie tak "pacze"
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2016, 12:09 przez zegar, łącznie zmieniany 2 razy.
Historia pojazdu po VIN - PW
Na zimówkowych 18 nie ma znaczącej poprawy
Logi z przepływki wrzuciłem kilka postów wyzej.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/6f46c934f0204947
Nikt się jej nie przyczepił, wiec chyba tragedii nie ma. Dodatkowo ją ostatnio jeszcze wyczyściłem.
Jeździłęm też z odpiętą, ale różnicy nie ma wcale.
Jest gdzieś na forum może opis jak wykonać pełna diagnostyke 4.2 vcdsem?
Logi z przepływki wrzuciłem kilka postów wyzej.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/6f46c934f0204947
Nikt się jej nie przyczepił, wiec chyba tragedii nie ma. Dodatkowo ją ostatnio jeszcze wyczyściłem.
Jeździłęm też z odpiętą, ale różnicy nie ma wcale.
Jest gdzieś na forum może opis jak wykonać pełna diagnostyke 4.2 vcdsem?
Historia pojazdu po VIN - PW
Z Audi zwiazany jestem ponad 10 lat, troche rzeczy przerobiłem. Poza tym czesniej jeżdziłem 2.5 TDI i nawet ogarniety motor miałem (NAWET bo nawet jak sie go ogarneło, to wady konstrukcyjne wracały)
a w takim 4.2 jest dużo mniej rzeczy wydaje mi sie ktora moga sie zepsuć.
Nie chciałbym nikogo fatygować, poza tym jestem u Was nowy, dotychczas tylko AKP, więc nie chciałbym też czytać "użyj szukajki" ale jakby była gdzieś instrukcja chociaz co pologować, to tyle jestem w stanie sam zrobić, a może to da zupełnie nowy obraz na stan braku mocy.
a w takim 4.2 jest dużo mniej rzeczy wydaje mi sie ktora moga sie zepsuć.
Nie chciałbym nikogo fatygować, poza tym jestem u Was nowy, dotychczas tylko AKP, więc nie chciałbym też czytać "użyj szukajki" ale jakby była gdzieś instrukcja chociaz co pologować, to tyle jestem w stanie sam zrobić, a może to da zupełnie nowy obraz na stan braku mocy.
Historia pojazdu po VIN - PW
dla mnie wg logow to przeplywaka troche slaba, bo powinna miec przy max ok. 265g/s a Ty masz max 226g/s. rozrzad i nastawniki tez maja rozjazd, wiec to wszystko moze powodowac ta utrate mocy... no i kola robia robote
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2016, 12:37 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Forum Audi A8
- Posty: 40
- Rejestracja: 07 cze 2015, 11:16
- Lokalizacja: Malbork
Gdybym ja mial taki problem to w pierwszej kolejnosci podmienilbym przeplywke !!! nie czysci czy sprawdzal logi tylko PODMINIL z innego SPRAWNEGO auta !zegar pisze:Z Audi zwiazany jestem ponad 10 lat, troche rzeczy przerobiłem. Poza tym czesniej jeżdziłem 2.5 TDI i nawet ogarniety motor miałem (NAWET bo nawet jak sie go ogarneło, to wady konstrukcyjne wracały)
a w takim 4.2 jest dużo mniej rzeczy wydaje mi sie ktora moga sie zepsuć.
Nie chciałbym nikogo fatygować, poza tym jestem u Was nowy, dotychczas tylko AKP, więc nie chciałbym też czytać "użyj szukajki" ale jakby była gdzieś instrukcja chociaz co pologować, to tyle jestem w stanie sam zrobić, a może to da zupełnie nowy obraz na stan braku mocy.
kiedys mialem a6 c5 2,4 v6 i sprawdzalem VAS'em wszystko co tylko mozliwe , podmianialem wszystko co jest mozliwe a kolega mechanik na telefon powtarzal wymien przeplywke a ja ,ze nie ma takiej potrzeby , jest ok . wymienilem wszystko z listwami wtryskowymi i wtryskami lacznie a na koncu okazalo sie ze jednak przeplywka !
stracilem caly dzien a moglem poswiecic 10 minut !!
ja obstawiam przeplywke !
Koła kołami, na pewno pare koni przez nie uciekło, ale uwierz mi, podobnie rozpedzało sie moje 2.5tdi.
Może faktycznie nie ma u mnie wszystkiego poustawianego książkowo, ale kiedyś ten samochod naprawdę jechał... zorganizuję jakąś przepływke na probe i zobaczymy co wyjdzie dobrego...
Może faktycznie nie ma u mnie wszystkiego poustawianego książkowo, ale kiedyś ten samochod naprawdę jechał... zorganizuję jakąś przepływke na probe i zobaczymy co wyjdzie dobrego...
Historia pojazdu po VIN - PW
-
- Forum Audi A8
- Posty: 40
- Rejestracja: 07 cze 2015, 11:16
- Lokalizacja: Malbork
kolami to sobie glowy nie zawracaj w ogole ! one moga zabrac ci tylko tyle mocy ze wcale bys tego nie odczul . Skup sie na przeplywce ale takiej , ze masz 1000% gwarancji ,ze jest ok . nie kupuj czasami uzywki " 100% sprawnej " na allegro lub nowego zamiennika ! albo nowa oryginalna albo z jakiegos auta , ktore normalnie jezdzi !zegar pisze:Koła kołami, na pewno pare koni przez nie uciekło, ale uwierz mi, podobnie rozpedzało sie moje 2.5tdi.
Może faktycznie nie ma u mnie wszystkiego poustawianego książkowo, ale kiedyś ten samochod naprawdę jechał... zorganizuję jakąś przepływke na probe i zobaczymy co wyjdzie dobrego...