części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] Bmw e39 4.4 v8 kopci na biało

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

[inne] Bmw e39 4.4 v8 kopci na biało

Post autor: swiezak1111 » 18 wrz 2016, 11:04

Jak w temacie auto po 2,3 minutach zaczyna kopcic na biało. Jakieś sugestie? Uszczelniacze?
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2016, 14:56 przez swiezak1111, łącznie zmieniany 1 raz.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Gość

Post autor: Gość » 18 wrz 2016, 11:21

uszczelka pod głowicą? jaki zapach spalin olejowy czy glikolowy?

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 18 wrz 2016, 11:39

Tak jak Apo pisze, uszczelka albo glowica... 4,4 lubia sie przegrzewac, plyn sie traci??? Oleju przybywa, ubywa???

ernesto

Post autor: ernesto » 18 wrz 2016, 11:53

Dymi na biało ale czy po pewnym czasie przestaje, czy dymi cały czas.
Kolor biały to nic innego jak wilgoć w układzie wydechowym która osadza się po przez różnice temperatur i auto z rana potrafi zadymić lub dostawanie się płynu z układu chłodzenia do komory spalania. Możliwe przyczyny to uszkodzona uszczelka pod głowicą/głowicami pęknięta głowica/głowice.
Istnieje jeszcze inna opcja ale nie wiem jak jest rozwiązany układ chłodzenia. Mianowicie może być uszkodzony brok zaślepiający otwór technologiczny i płyn podcieka i wlewa się do układu wydechowego. Taki przypadek miałem ale nie w BMW.
Podczas tak mocnego zadymienia pojawi się spory ubytek płynu chłodzącego, może też powodować, że kompresję będzie sadził w układ chłodzenia i będzie rozsadzało węże ewentualnie będą twarde.
Niektórzy dla utajnienia sprawy uszkadzają korek ciśnieniowy na zbiorniczku wyrównawczym by ciśnienie nie rozsadzało układu.
Potrafią też wyciągać termostat lub nawiercać otwory w nim by nie sadziło tylko w mały obieg.
Podstawa to prawidłowa diagnoza.
W V8 trzeba dobrze zdiagnozować by zdjąć odpowiednią czapkę. Broń Boże środki uszczelniające. To jest sposób naprawy kowali i nie pomoże na dłuższą metę a nawet zaszkodzi.

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 18 wrz 2016, 13:22

Może słynna rura wodna miedzy głowicami skorodowała.

Rapik
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 356
Rejestracja: 02 kwie 2010, 21:48
Lokalizacja: G-dz

Post autor: Rapik » 18 wrz 2016, 14:47

Marcin2013 pisze:Może słynna rura wodna miedzy głowicami skorodowała.
Słynna rura nie występowała w tym silniku i nie są to objawy jej uszkodzenia.

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 18 wrz 2016, 15:45

A w silniku 3,5 występowała ruracwodna między glowicami?
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 18 wrz 2016, 16:38

Rapik pisze:
Marcin2013 pisze:Może słynna rura wodna miedzy głowicami skorodowała.
Słynna rura nie występowała w tym silniku i nie są to objawy jej uszkodzenia.
Pomyliłem z E65

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl