[inne] Bmw e39 4.4 v8 kopci na biało
-
- Forum Audi A8
- Posty: 200
- Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
- Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS
[inne] Bmw e39 4.4 v8 kopci na biało
Jak w temacie auto po 2,3 minutach zaczyna kopcic na biało. Jakieś sugestie? Uszczelniacze?
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2016, 14:56 przez swiezak1111, łącznie zmieniany 1 raz.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
Dymi na biało ale czy po pewnym czasie przestaje, czy dymi cały czas.
Kolor biały to nic innego jak wilgoć w układzie wydechowym która osadza się po przez różnice temperatur i auto z rana potrafi zadymić lub dostawanie się płynu z układu chłodzenia do komory spalania. Możliwe przyczyny to uszkodzona uszczelka pod głowicą/głowicami pęknięta głowica/głowice.
Istnieje jeszcze inna opcja ale nie wiem jak jest rozwiązany układ chłodzenia. Mianowicie może być uszkodzony brok zaślepiający otwór technologiczny i płyn podcieka i wlewa się do układu wydechowego. Taki przypadek miałem ale nie w BMW.
Podczas tak mocnego zadymienia pojawi się spory ubytek płynu chłodzącego, może też powodować, że kompresję będzie sadził w układ chłodzenia i będzie rozsadzało węże ewentualnie będą twarde.
Niektórzy dla utajnienia sprawy uszkadzają korek ciśnieniowy na zbiorniczku wyrównawczym by ciśnienie nie rozsadzało układu.
Potrafią też wyciągać termostat lub nawiercać otwory w nim by nie sadziło tylko w mały obieg.
Podstawa to prawidłowa diagnoza.
W V8 trzeba dobrze zdiagnozować by zdjąć odpowiednią czapkę. Broń Boże środki uszczelniające. To jest sposób naprawy kowali i nie pomoże na dłuższą metę a nawet zaszkodzi.
Kolor biały to nic innego jak wilgoć w układzie wydechowym która osadza się po przez różnice temperatur i auto z rana potrafi zadymić lub dostawanie się płynu z układu chłodzenia do komory spalania. Możliwe przyczyny to uszkodzona uszczelka pod głowicą/głowicami pęknięta głowica/głowice.
Istnieje jeszcze inna opcja ale nie wiem jak jest rozwiązany układ chłodzenia. Mianowicie może być uszkodzony brok zaślepiający otwór technologiczny i płyn podcieka i wlewa się do układu wydechowego. Taki przypadek miałem ale nie w BMW.
Podczas tak mocnego zadymienia pojawi się spory ubytek płynu chłodzącego, może też powodować, że kompresję będzie sadził w układ chłodzenia i będzie rozsadzało węże ewentualnie będą twarde.
Niektórzy dla utajnienia sprawy uszkadzają korek ciśnieniowy na zbiorniczku wyrównawczym by ciśnienie nie rozsadzało układu.
Potrafią też wyciągać termostat lub nawiercać otwory w nim by nie sadziło tylko w mały obieg.
Podstawa to prawidłowa diagnoza.
W V8 trzeba dobrze zdiagnozować by zdjąć odpowiednią czapkę. Broń Boże środki uszczelniające. To jest sposób naprawy kowali i nie pomoże na dłuższą metę a nawet zaszkodzi.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1368
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Forum Audi A8
- Posty: 200
- Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
- Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1368
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec