części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 18 wrz 2016, 13:00

zegar pisze:a Wy koledzy jak macie u siebie? Wszyscy na zerach jezdzicie?
Ja mam tak

Obrazek
zegar pisze:To może źle się wyraziłem...
jadę 100 km/h chce wyprzedzić, but w podłogę, skrzynia zrzuca dwa biegi, silnik wchodzi na np 5 tyś obrotow i nie ma siły ciągnąć.

Faktycznnie napisałem tak jakby był efekt ślizgania się sprzegła, nie nie, skrzynia działa poprawnie.
Hmm, przy 100km/h to raczej powinno zrzucić 4 biegi na 2

zegar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 25 lip 2015, 11:49
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: zegar » 18 wrz 2016, 14:08

ile biegów powinien zrzucic przy danej predkosci to nie wiem, podałem tylko przyklad.
but w podłoge, redukcja o dwa lub wiecej biegow, no i silnik nie ma mocy pociagnac auta.

kołami sie nie przejmuje, na pewno coś z mocy zabiora, ale przeciez na tych kołach kiedyś auto jezdzilo.

może faktycznie tak zrobie. jak tylko mi wpadnie w rece jakas uzywana przepływka to podmienie i zobacze czy sa jakies efekty.
Historia pojazdu po VIN - PW

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 wrz 2016, 17:46

Nowa przyplywka kosztuje cos 300-350zl, wiec koszt nie az tak spory a co nowe to nowe.

Jest tu na forum kilka osob z Czestochowy, moze ktos udostepni przeplywka do sprawdzenia. Do D3 pasują rownież te od D2 FL (niei wiem czy też od D2 preFl <bezradny> )
to nie jest zwykły napęd...to

zegar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 25 lip 2015, 11:49
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: zegar » 19 wrz 2016, 07:50

Świetnie by było.
Jeśli Ktoś czyta ten wątek i byłby w stanie użyczyć przepływki na próbę to proszę o wiadomość ;)
Historia pojazdu po VIN - PW

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 wrz 2016, 08:45

zegar, użyj szukajki <okok> ja znalazłem ponad 50 osób z Częstochowy

http://www.a8team.pl/seeker.htm

w "Szukam w" zaznaczasz "skąd" i w okienku poniżej wpisujesz "Częstochowa".
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 19 wrz 2016, 11:09

Już o tym było - jak mimo blokad ustawienie jest do bani, to pierwsza rzecz do sprawdzenia/wymiany, to owalne podkładki na kołach wałków. Zwłaszcza, jak przesunięcie jest na obu w tę samą stronę.

methanex
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 92
Rejestracja: 14 cze 2016, 19:49
Lokalizacja: SIEDLCE

Post autor: methanex » 20 wrz 2016, 11:49

danishow pisze:
zegar pisze:Więc rozrząd ok?
Byłoby ok jakbyś miał 0 i 0 a tak jest tak sobie ...więc nie zachwalałbym dnia przed zachodem słońca ;)
methanex pisze:co jeszcze np.
...wspomniany alternator i wisko, rolki na pasku osprzętu pompa wody, rolki paska rozrządu, sam pasek rozrządu (może trze o obudowę), pompa olejowa a nawet wałki rozrządu

Jak odpalam jest zimny silnik i chodzi na większych obrotach to jest ok (ssanie) jak zejdzie z obrotów to zaczyna coś chrobotac. Jadę w czwartek do mechanika ma zobaczyć co to hałasuje

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 wrz 2016, 12:00

ślizg uwalony dolny pewnie

drookash
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 15 gru 2015, 14:43
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: drookash » 20 wrz 2016, 12:25

Jak już tak o mocy i nastawnikach....
Do ilu na hamowni udało wam się TIPa wkręcić w silnikach 40v z esek ?
Pojechałem kontrolnie bez spinki i mi przy 6,5k koleś wrzucił N na skrzyni (mimo, że prosiłem by robił na III biegu by nie wyciął speed limiter) i żeby ciągnął aż wrzuci bieg - na max petardzie do końca. Esa wycina tak około 7200rpm. Wyszło co wyszło... tragedii nie ma.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !

Gość

Post autor: Gość » 20 wrz 2016, 13:13

drookash, weź se wsadx cewki z FSI powinny ci poprawić prace silnika

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 wrz 2016, 13:16

Apophis pisze:weź se wsadx cewki z FSI powinny ci poprawić prace silnika
:D
to nie jest zwykły napęd...to

drookash
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 15 gru 2015, 14:43
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: drookash » 20 wrz 2016, 17:27

Tia... a dwell time mi w ecu zmienisz? ;)
Nie mam zamiaru upalic koncowek tranzystorowych ecu ani stopic cewek :(
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !

Gość

Post autor: Gość » 20 wrz 2016, 18:28

Hahah przecie to sprawdzone że cewki FSI mniej obciażaja niz seryjne :)

W jakim czasie miały by się spalić tranzystory lub same cewki??

drookash
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 15 gru 2015, 14:43
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: drookash » 20 wrz 2016, 18:57

Wątek o nastawnikach więc nie wypada tu o cewkach...
Zaproponuję Ci 4-pak na wieczór i wujka google aby opowiedział o kilku kluczowych słowach które już wyżej padły - najważniejsze z nich to DWELL TIME, powiąż to z FSI, ecu maps, czy Audi TFSI czy innymi i będziesz miał spoooorą lekturkę na wieczór.
Gdyby to było takie prosty to by tunerzy nie grzebali w mapie dwell ;)
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !

Gość

Post autor: Gość » 20 wrz 2016, 19:03

Ale nie znasz odpowiedzi na pytanie :) Więc połowa klubu co ma juz te cewki powinna nie jeździć ? :)

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl