[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
Najlepsza lektura jest na A8Freunde.de gdzie tez jest sporo na temat cewek z nowysch modeli, ktore znalazly swoje zastosowanie w silnikach starszego typu jak nasze.
Udowodniono, ze duzo one poprawiaja na kondycji silnika bez negatywnych skutków tego swapu.
Ja osobiscie na nich jeszcze i jeszcze kilku innych kolegów, same OKejki zbiera ta zamiana, wiec skąd te negatywne nastawienie jeśli sie nie wypróbowało?
Ale kolega ma racje nie róbmy OT.
Prawda taka ze u mnie bardzo sporadycznie slychac tylko z rana jak zagrzechocze, nic powaznego...hmm ciekawe od czego, ale obstawiam łańcuchy, bo nie zmienialem
Udowodniono, ze duzo one poprawiaja na kondycji silnika bez negatywnych skutków tego swapu.
Ja osobiscie na nich jeszcze i jeszcze kilku innych kolegów, same OKejki zbiera ta zamiana, wiec skąd te negatywne nastawienie jeśli sie nie wypróbowało?
Ale kolega ma racje nie róbmy OT.
Prawda taka ze u mnie bardzo sporadycznie slychac tylko z rana jak zagrzechocze, nic powaznego...hmm ciekawe od czego, ale obstawiam łańcuchy, bo nie zmienialem
to nie jest zwykły napęd...to
Napisałem o tym poniewaz kolega drookash cierpi na syndrom dygotek i od dłuższego czasu szuka rozwązań ale nie przerobił jeszcze tego.
Sam to o zmianie cewek wiem od dośc dawna od naszego forumowego elektrospeca który także bez żadnej szkody stosował takie patenty.
No ale racja wracamy do tematu nastawników.
Sam to o zmianie cewek wiem od dośc dawna od naszego forumowego elektrospeca który także bez żadnej szkody stosował takie patenty.
No ale racja wracamy do tematu nastawników.
Zagadnienie oleju jest tu najistotniejsze. Stosowanie od poczatku dobrego oleju i jego czesta prawidłowa wymiana ma kardynalny wpływ na zachowanie się nastwników. Stad jeden się dziwi ze drugi ma taki problem.
Wiele aut jesli nie wszystkie które miały problemy z tym i nie maja na szafie 500+ to własnie wynik zaniedbań serwisów olejowych-identycznie jak w przypadku ASB
Wiele aut jesli nie wszystkie które miały problemy z tym i nie maja na szafie 500+ to własnie wynik zaniedbań serwisów olejowych-identycznie jak w przypadku ASB
Dobra...konczac temat cewek - sprobuję Dajcie na PW konkretny link...poczytam sobie.
A wracajac do nastawnikow i ich diagnozowania to znalazem info o czujnikach walkow w oficjalnym SSP. Jezeli 40v traci sygnal z czujnika na glowicy 2 to podstawia sobie sygnal z glowicy 1 ale standardowo odwrocony w fazie. Oczywiscie vagiem blad wyjdzie a mil zapali sie po jakims czasie.
Potwierdzi jakis elektronik magik?
A wracajac do nastawnikow i ich diagnozowania to znalazem info o czujnikach walkow w oficjalnym SSP. Jezeli 40v traci sygnal z czujnika na glowicy 2 to podstawia sobie sygnal z glowicy 1 ale standardowo odwrocony w fazie. Oczywiscie vagiem blad wyjdzie a mil zapali sie po jakims czasie.
Potwierdzi jakis elektronik magik?
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
Terkotka przy odpalaniu
Koledzy mialem napisac o tym w dziale "ciekawe-smieszne-glupie" ale pisze tu bo tez chodzi o "terkotke".Jesli nie ten dzial to prosze o przeniesienie.
Prosilem znajomego ktory ma znajomego w ASO o sprawdzenie ceny popychaczy zaworowych.Podalem gosciowi nr.czesci (077109320CB) i czekam.
Po chwili dzwoni i prosi o numer nadwozia.Pytam po co skoro podalem ci nr.czesci.On na to:daj nr VIN bo bez niego nic sie nie dowiem.Ok podalem nr VIN i za chwile telefon po ktorym zbaranialem.Gosc mowi ze w tym silniku nie ma popychaczy.
moze mi ktos podzucic jakies rysunki lub zdiecia tych popychaczy bo chce udowodnic baranom ze nie powinni pracowac w ASO.
Chyba ze ja jestem w bledzie bo nigdy nie rozbieralem BFM-a na drobiazgi.
Prosilem znajomego ktory ma znajomego w ASO o sprawdzenie ceny popychaczy zaworowych.Podalem gosciowi nr.czesci (077109320CB) i czekam.
Po chwili dzwoni i prosi o numer nadwozia.Pytam po co skoro podalem ci nr.czesci.On na to:daj nr VIN bo bez niego nic sie nie dowiem.Ok podalem nr VIN i za chwile telefon po ktorym zbaranialem.Gosc mowi ze w tym silniku nie ma popychaczy.
moze mi ktos podzucic jakies rysunki lub zdiecia tych popychaczy bo chce udowodnic baranom ze nie powinni pracowac w ASO.
Chyba ze ja jestem w bledzie bo nigdy nie rozbieralem BFM-a na drobiazgi.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Dostałem swoje nastawniki z reklamacji. Pociekało zaraz za cewką i zostało to zaklejone. Dostałem jeszcze do zestawu te uszczelki pod nastawnik oraz wymienili ślizgi na nowe. Jeśli znowu zacznie kapać to się troszkę zdenerwuję.. Niebawem montaż..
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2016, 19:23 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Potwierdzam - w silniku BFM występuje popychacze o podanym numerze części - sam przecież Ci sprawdzałem leon0376
Wpisując w ETKE dla BFM słowo popychacz faktycznie nic nie znajdzie - bo nazywa się to troche inaczej
Wpisując w ETKE dla BFM słowo popychacz faktycznie nic nie znajdzie - bo nazywa się to troche inaczej
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
zegar, zobacz ten temat albo w nim kontynuuj: http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-bledy- ... t20386.htm
Ten sam rocznik, silnik, brak lpg i identyczne kody błędów.
Ten sam rocznik, silnik, brak lpg i identyczne kody błędów.