części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 ALL ] Przeróbka pompy paliwa na volkswagenowską ze szr

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 paź 2016, 11:55

Apophis pisze:masz pompe wewnętrzną ktora w przypadku niskiego stanu nie ma chłodzenia
Tyyyy, właśnie kosz musze kupić <boisie> ale u mnie też poniżej połowy baku rzadko schodzi paliwko :D
ABW993 pisze:po podłączeniu zaczął ciec jeden z przewodów, który dotychczas był szczelny.
może coś przy montażu - demontażu naruszyłeś i taki zbieg okoliczności.
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 11 paź 2016, 12:11

Ja nie mówie że ktos ma nie próbowac ale wielu juz tu rozwiązań szukało no i trza iśc z fabryka na pewne kompromisy. Rozwiązaniem najlepszym była by rurka przelewowa na dnie baku jak ma np. BMW E30 i do tego jedna zwykła ssąca pompa za 35zł od A80 w koszu by spełaniała role. Ale to przebudowa w która mi się bawic nie chciało.
Kolega ma troche tamtaów na forum więc napierw zapoznac się z nimi jak działa układ potem myslec dalej :)

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 11 paź 2016, 12:56

A ja tam myślałem nad podobnym rozwiązaniem jak autor tematu, tylko zamiast zewnętrznej pompy, w koszu ulokować jakąś podróbkę walbro 240L/min. System venturiego wtedy zasilać z powrotu paliwa, tak jak jest to realizowane w A6 C5.
Tylko ciągle brakuje czasu na takie eksperymenty.
Four rings to rule them all

Gość

Post autor: Gość » 11 paź 2016, 12:57

jesli powrót ma wydolność na zasilanie naszego systemu to jak najbardziej,w C5 jest jednak nieco inne prostsze rozwiązanie.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 11 paź 2016, 13:02

No właśnie, kwestia przetestowania tego i sprawdzenia wydajności powrotu. Takiego typu system jest w dużej ilości BMW, m.in. w E38 V8, z tą jednak różnicą, że regulator ciśnienia paliwa jest tam w filtrze paliwa a nie przy listwie wtryskowej. Ale właśnie powrót paliwa zasila pompy strumieniowe w baku.
Four rings to rule them all

Gość

Post autor: Gość » 11 paź 2016, 13:07

uważam że przetestowanie tego jest bagatelnie proste. Wystarczy się wpiac kawałkiem weża w krociec powrotu i podłaczyc go do przewodu za feralnym cyckiem łaczacym kosze. A jeszcze prosciej bedzie zmierzyc cisnienie na powrocie jesli bedzie w okolicy 1Bar to nie widze powodu by nie spełnił roli.

ABW993
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 10 paź 2016, 23:25
Lokalizacja: Szczecin/Zielona Góra

Post autor: ABW993 » 11 paź 2016, 15:56

Jeszcze jedna sprawa - w oznaczony na zdjęciu otwór pompka ma tłoczyć czy z niego zasysać?
Mając na wierzchu pompkę i dmuchając w jeden z króćców, powietrze leci równiez z drugiego. Stąd też jak rozumiem jest to wszystko połączone?
4.2 Q

Gość

Post autor: Gość » 11 paź 2016, 16:07

tu jest własnie przelew i tam pompa tłoczy

ABW993
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 10 paź 2016, 23:25
Lokalizacja: Szczecin/Zielona Góra

Post autor: ABW993 » 11 paź 2016, 16:11

Dobra, teraz rozumiem w czym problem <chura>


Zmyliło mnie to, że po dmuchnięciu w jeden króciec powietrze uciekało drugim. Może wina pompy.

W takim razie zostawiam tak jak jest i będę jeździć z zalanym zbiornikiem do połowy.

Dziękuję za pomoc! :)
4.2 Q

Gość

Post autor: Gość » 11 paź 2016, 16:59

Ej no co ty weź podepnij przelew glowny tam to może bedzie grało :)

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 661
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 09 wrz 2017, 22:49

Kontynuując, bo temat może się przydać w sytuacji awaryjnej w środku niczego. Czy jeśli mając w zbiorniku zatartą/słabo wydajną/umierającą pompę założy się na wlocie do listwy taką 4 barową 'dopałkę' jest szansa, że przeciągnie ona przez odłączoną elektrycznie ale obecną fizycznie padlinę w zbiorniku paliwo i jakoś się dotoczymy do bazy?

[ Dodano: 2017-09-09, 22:49 ]
Sam sobie odpowiem: działa. Użyta pompa: pierwsza lepsza znaleziona 4 bary, zamiennik dla Bosch 0580464008. Zobaczymy jak poradzi sobie poniżej połowy baku, ale mniemam że dobrze, bo cały szmelc w zbiorniku pozostał i przelew małym króćcem jest realizowany tylko przez inny napęd.
Jeszcze druga kwestia:
Gość pisze:Marcinuś u cieie tez jest drut którego nie mozna polecic poniewaz masz pompe wewnętrzną ktora w przypadku niskiego stanu nie ma chłodzenia (...)
Nie do końca to jest prawda. Pompa paliwa jest chłodzona i smarowana paliwem, które przez nią przepływa. To, które ją opływa tylko dodatkowo pomaga.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl