części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 97 LPG ] Jaki sterownik LPG

Gość

Post autor: Gość » 10 paź 2016, 11:23

nosmaster pisze:Poza tym chciałbym namiary na tego kolegę który ma wtryskiwacze PB do S8 jeśli można.
adrian949 w dziale sprzedam masz ogłoszenie.

O barracudach wielu tu juz pisało.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 paź 2016, 12:57

to w takim razie masz pomylone wtryskiwacze
dlatego ci wypina cylinder na lpg :]

nosmaster
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 27 mar 2016, 08:56
Lokalizacja: Augustów

Post autor: nosmaster » 10 paź 2016, 16:12

Pepi ale się uparłeś jak nauczyciel na ucznia którego nie lubi :P. Uwierz mi, że wszystko jest podłączone tak jak trzeba a uwalony jest wtryskiwacz PB. Poza tym silnik czasem odpala mi bez tego cylindra, pali się CAT a w ecu mam błąd o którym pisałem. Dowiodłem też, że uszkodzenie tego wtryskiwacza może powodować takie same objawy na PB jak na LPG. Chcę ten problem wyeliminować i wtedy dalej będe walczył z zagubioną mocą. Odnośnie samego sterownika to po zmianie softu na najnowszy problem z łączeniem nie występuje, za to występuje z odpalaniem z gazu tzn silnik trzeba długo kręcić zanim załączy się na gaz i odpali tak jakby sterownik uruchamia się z opóźnieniem i czasem jest to niezauważalne i odpala dobrze a czasem trwa to 2 sekundy. Przed zmianą softu działało to od razu. Występuje też błąd niskiego napięcia zasilania i to chyba też może być przyczyną. Skąd braliście zasilanie dla sterownika LPG? Ja mam podpięte pod przekaźnik w puszce z ECU ale chyba pociągnę + z alternatora bo za duży jest tam spadek napięcia.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 paź 2016, 21:57

ja mam z alternatora
dobra mi to looto
ponabijam się z tego wspaniałego staga :]

nosmaster
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 27 mar 2016, 08:56
Lokalizacja: Augustów

Post autor: nosmaster » 11 paź 2016, 06:53

Jeszcze mam pytanie co do jednej kwestii tzn. rozbieżność wydajności wtryskiwaczy: jaka jest dopuszczalna granica? po teście Wtrysk 1 ma 0% reszta po 11/12% i jeden wtrysk 4% czyli mam rozumieć że ten pierwszy "leje" a reszta jest w normie? jaka jest dopuszczalna odchyłka?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 paź 2016, 07:39

jak najmniejsza
tylko tym testem się nie sugeruj bo on jest mało miarodajny
bo może któryś wtryskiwacz benzyny ci podlewa np
Przepinaj po jednym i patrz na korekty co się dzieje a na sam koniec bezpiecznik od pompy paliwa wydłub
Czy po chwili nic się nie zmieni

nosmaster
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 27 mar 2016, 08:56
Lokalizacja: Augustów

Post autor: nosmaster » 15 paź 2016, 14:16

Wtrysk PB zdechł i czasem zadziała ale zazwyczaj nie działa w ogóle :P, oporność 123omy udało mi się zmierzyć jak nie działał także to jest już 100% potwierdzone, mam nadzieję że po wymianie wszystko wróci do normy.

Plewis
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 19 mar 2014, 20:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Plewis » 15 paź 2016, 17:43

pepi pisze:nie dotrze do ciebie chyba nic :]
na lpg wtrysk paliwa jest nie potrzebny komp paliwa go nie widzi fizycznie go nie ma bo jest oszukany bez sterownik lpg .
ewidentnie nie dotrze do Niego ,ze ma zle emulacje zrobioną na siódmym wtrysku...

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 paź 2016, 19:03

ja już wysiadłem
:]

nosmaster
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 27 mar 2016, 08:56
Lokalizacja: Augustów

Post autor: nosmaster » 15 paź 2016, 19:31

Przecież zmierzyłem oporność wtryskiwacza ludzie... wydaje mi się, że sprawny wtryskiwacz nie ma ponad 100 omów...

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 16 paź 2016, 23:01

nosmaster pisze:wydaje mi się, że sprawny wtryskiwacz nie ma ponad 100 omów...
Tu dobrze Ci się wydaje, sprawny wtryskiwacz ma 11 do 15 Omów.

nosmaster
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 27 mar 2016, 08:56
Lokalizacja: Augustów

Post autor: nosmaster » 02 lis 2016, 18:37

Po wymianie wtrysku PB nie mam juz problemu z odpalaniem na 7 cylindrach, dodatkowo korekty ltft idą do zera i obecnie wynoszą -1,27% na B1 i -5,27% B2 po przejechaniu około 50km gdzie wcześniej było to około -3% i coś w granicach -13% auto jakby lepiej przyspiesa a już na pewno równiej chodzi na wolnych i normalnie odpala. Zobaczymy co będzie dalej, moe skończy się też mój problem z mocą :D.

[ Dodano: 2016-11-02, 18:37 ]
Trochę pojeździłem i stwierdzam, że sterownik jest ok ale nie wiem dlaczego autoadaptacja OBD nie działa... tzn stojąc na wolnych obrotach doprowadza mi korektę STFT na B1 do +25% a B2 do -25% i silnik rzuca jak byka na rodeo. ISA3 działa bardzo dobrze, aż jestem zaskoczony, jednak adaptacja OBD chyba powinna działać lepiej jako "końcowy dostrajacz" a tu jeden z banków wywala mi na +25 a drugi na -25. Błąd softu? dodam też, że korekty czyta prawidłowo z OBD, sygnał sond, temperaturę kotekty LTFT i STFT wszystko da się odczytać przez staga tylko ta autoadaptacja... wie ktoś o co chodzi?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 lis 2016, 20:22

a paliwa jakie masz ?

Domowy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 83
Rejestracja: 05 paź 2013, 12:51
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Domowy » 02 lis 2016, 20:41

nosmaster pisze:autoadaptacja OBD nie działa... tzn stojąc na wolnych obrotach doprowadza mi korektę STFT na B1 do +25% a B2 do -25% i silnik rzuca jak byka na rodeo.
sprawdź 3 razy czy wtryski masz przypisane do dobrych banków. Objaw wygląda dokładnie jakby były przypisane odwrotnie.

nosmaster
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 27 mar 2016, 08:56
Lokalizacja: Augustów

Post autor: nosmaster » 02 lis 2016, 20:58

możliwe, że pzypisałem wtrykiwacze nie do tych banków, jutro to sprawdzę a co do czasów wtrysków to gazowe na obu bankach są mniejwięcej równe a rozjeżdżają się benzynowe czyli ECU dąży do odpowiedniego skłau mieszanki mimo że sterownik LPG robi mu taki rozjazd, jak chodzi tylko na PB STFT waha się w granicach +-10% na wolnych a po dłuższym postoju około +-4% LTFT mam lekko rozjechane -2 i +4 po próbach włączenia autoadaptacji OBD, wcześniej na ISA3 około -3 i 0. Podejrzewam, że ISA3 doprowadziłaby mi korekty praktycznie do 0 gdyby silnik prawidłowo pracował na PB ale niestety tak nie jest, problem z mocą dalej występuje. Dodatkowo wymieniłem też moduły zapłonowe na nowe i nic się nie zmieniło ale to poza tym tematem...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl