Mamy w firmie Cayenne Turbo S 525KM na sprzedaż jakby Cię interesowałoVanDyke pisze:coraz bardziej przekonuję się do Infiniti FX albo Cayenne
D3 4.2L "Mercure" by VanDyke
Naprawdę?.... No to grubo się porobiłoVanDyke pisze:W tym momencie jest to już sprawa kryminalna i udział osób trzecich jest brany pod uwagę.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group TOŻ URW.....a ubezpieczalnia
takie ubezpieczenie to istny trup w szafie
nie dziwne że klopot z odszkodowaniem
Nazwa tej ubezpieczalni brzmi prawie jak INTERKRAM czyli jaki s podżedny sklepik na zadupiu gdzie przeklejeją ceny na przeterminowanych towarach
takie ubezpieczenie to istny trup w szafie
nie dziwne że klopot z odszkodowaniem
Nazwa tej ubezpieczalni brzmi prawie jak INTERKRAM czyli jaki s podżedny sklepik na zadupiu gdzie przeklejeją ceny na przeterminowanych towarach
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
InterRisk w odmowie z 10 października napisało, że wszystkie zabezpieczenia ppoż w garażu zadziałały a ogień powstał w komorze silnika i był wywołany zapłonem akumulatora więc nie widzą przyczyny dla której SM miałaby być stroną odpowiedzialną.
I teraz najciekawsze. Ekspertyza biegłego zostanie jednak dopiero wysłana do nich dzisiaj, tj 20 października, wczoraj ją widziałem i zrobiłem parę zdjęć Z ekspertyzy jasno wynika, że system ppoż nie działał, a ogień równie dobrze mógł zostać wywołany w bliskiej odległości od auta i nie można jednoznacznie stwierdzić co było jego przyczyną.
InterRisk więc bezczelnie kłamie i jestem już na szczęście w stanie to udowodnić. Spodziewałem się, że będą problemy ale to już jest po prostu draństwo.
I teraz najciekawsze. Ekspertyza biegłego zostanie jednak dopiero wysłana do nich dzisiaj, tj 20 października, wczoraj ją widziałem i zrobiłem parę zdjęć Z ekspertyzy jasno wynika, że system ppoż nie działał, a ogień równie dobrze mógł zostać wywołany w bliskiej odległości od auta i nie można jednoznacznie stwierdzić co było jego przyczyną.
InterRisk więc bezczelnie kłamie i jestem już na szczęście w stanie to udowodnić. Spodziewałem się, że będą problemy ale to już jest po prostu draństwo.
Nikt mi żadnej wyceny nie wysłał. Teoretycznie mógłbym prosić InterRisk o akta sprawy w tym momencie ale pies ich trącał. Muszę zrobić ją sam. A skoro to już będzie sprawa cywilna to do wyceny dodam wynagrodzenie papugi, wynajem lawety, koszt parkingu kasacyjnego, itd. więc myślę, że ponad 40k powinno wyjść. Przy okazji znalazło się paru chętnych na wrak więc do końca miesiąca ta sprawa też powinna zostać załatwiona.
Jak już wspomniałem wszyscy poszkodowani dostali odmowę. Dzisiaj będziemy mieli spotkanie i może poleci zbiorowe a z tymi dokumentami które wczoraj uzyskałem to o wygraną się raczej martwić nie powinienem.
Jak już wspomniałem wszyscy poszkodowani dostali odmowę. Dzisiaj będziemy mieli spotkanie i może poleci zbiorowe a z tymi dokumentami które wczoraj uzyskałem to o wygraną się raczej martwić nie powinienem.
Postępy w opracowywaniu modułu obniżającego ciąg dalszy...
Trochę mi się dzisiaj nudziło więc postanowiłem przyjrzeć się oryginalnej aplikacji KW DLC z Google Play. Po 4 godzinach walki rozkminiłem cały protokół transmisji Tak to wygląda:
Modułem będzie można sterować z poziomu tej aplikacji. Byłem zbyt leniwy, żeby pisać własną
Na zdjęciach poniżej aplikacja podłączona do mojego modułu testowego:
cdn.
Trochę mi się dzisiaj nudziło więc postanowiłem przyjrzeć się oryginalnej aplikacji KW DLC z Google Play. Po 4 godzinach walki rozkminiłem cały protokół transmisji Tak to wygląda:
Modułem będzie można sterować z poziomu tej aplikacji. Byłem zbyt leniwy, żeby pisać własną
Na zdjęciach poniżej aplikacja podłączona do mojego modułu testowego:
cdn.