części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Po zmianie zawieszenia i koncówek drążków

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

[D2 FL ALL ] Po zmianie zawieszenia i koncówek drążków

Post autor: bazzzyl » 24 paź 2016, 10:47

Cześć, wymieniłem u siebie końcówki drążków i 2 wahacze z lewej strony z przodu.
Niestety nie zrobiłem jeszcze zbieżności (jestem umówiony na za kilka dni).
Co mnie niepokoi to to, że czasami świeci się kontrolka ESP (mruga), a czasami ABS/ESP świecą się cały czas aż do zgaszenia silnika. Po włączeniu samochodu błędów brak.

Zastanawiam się, czy to wina braku ustawionej zbieżności, czy może jakąś wtyczkę źle podłączyli/rozpięli itp. itd.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 paź 2016, 11:12

bazzzyl pisze:może jakąś wtyczkę źle podłączyli/rozpięli itp. itd.
prędzej to, chociaż po co ruszać w ogóle te przewody skoro one są z tyłu podłużnicy <bezradny>

a może pompa zaczyna dawać się we znaki...vagowałeś pompe absu ?
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bazzzyl » 24 paź 2016, 11:22

Niewykluczone, ale zbieżność z wizytą w warsztacie jest, musisz przyznać, podejrzana.
Poczekam na tą geometrię a przy okazji obadam błędy.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 paź 2016, 11:59

zbieżność raczej nie będzie miała tu nic, bo esp załącza się jak kąt wyprzedzenia kół przednich jest większy bądź mniejszy od tylnych kół...innymi słowy czujnik masz w kierownicy....

oo właśnie a jak kierownica, prost? bo jeśli nie i masz krzywo o np. 35 stopni to może czujnik kąta skrętu źle zczytywac i ci będzie wywalać bląd.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bazzzyl » 24 paź 2016, 12:13

martin_rs4 pisze:zbieżność raczej nie będzie miała tu nic, bo esp załącza się jak kąt wyprzedzenia kół przednich jest większy bądź mniejszy od tylnych kół...innymi słowy czujnik masz w kierownicy....

oo właśnie a jak kierownica, prost? bo jeśli nie i masz krzywo o np. 35 stopni to może czujnik kąta skrętu źle zczytywac i ci będzie wywalać bląd.
Kierownica jest w ...uj krzywo.
Mamy winowajcę :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 paź 2016, 12:14

niech ci ustawią zbieżność i zobaczysz. W najgorszym wypadku trzeba będzie zrobić adaptacje czujnika kąta skrętu...ale wątpie jeśli dobrze ustawią.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 24 paź 2016, 13:51

martin_rs4 pisze:esp załącza się jak kąt wyprzedzenia kół przednich jest większy bądź mniejszy od tylnych kół
Jesteś pewien? Myślałem, że esp polega na czujniku przyspieszeń (pod tylną kanapą), wskazaniach ABS i pozycji kierownicy do ustalenia reakcji na sytuację. W jaki sposób ESP ustala kąt wyprzedzenia?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 24 paź 2016, 21:24

krisker pisze:W jaki sposób ESP ustala kąt wyprzedzenia?
1. Prędkość obrotowa każdego koła
2. Czujnik przyspieszenia bocznego
3. Kąt skrętu kierownicy !

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bazzzyl » 24 paź 2016, 21:27

Jazda na wprost odbywa się tak :(
Oby do czwartku.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 24 paź 2016, 21:52 przez bazzzyl, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 paź 2016, 23:24

noooo to grubo... jak kurde można tak ustawić ??? nawet mi laikowi sie to nie zdarzyło <bezradny> no whatever....to będzie najprawdopodobniej przyczyna wyskakującego babola
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bazzzyl » 24 paź 2016, 23:37

No cóż, ja się cieszę, bo wyprostowanie tego nie problem, a po naprawie zawieszenia nic już nie stuka :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 paź 2016, 08:55

bazzzyl pisze:No cóż, ja się cieszę, bo wyprostowanie tego nie problem
tylko niech im do głowy nie przyjdzie prostowanie kierownicy na zębach kolumny kierowniczej, bo już nie takie rzeczy widziałem <boisie> <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

dzony22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 27 kwie 2016, 16:46
Lokalizacja: Maków Maz.

Post autor: dzony22 » 04 lis 2016, 11:46

Wyjmij czujnik abs z przodu wyczyść i włóż dobrze

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl